Autor |
Wiadomość |
Sai |
Wysłany: Pon 16:07, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
Też mam kabelek, niedroga sprawa a umożliwia czystą robotę. |
|
|
Radzziu |
Wysłany: Nie 12:46, 27 Lis 2016 Temat postu: |
|
husa66 napisał: | Czyli trzeba mieć przejściówkę aby podpiąć czujnik tps? |
Ja mam kabelek ale jak dobrze popatrzysz to wepniesz sie pinami we wtyczke |
|
|
husa66 |
Wysłany: Pią 20:40, 25 Lis 2016 Temat postu: |
|
Czyli trzeba mieć przejściówkę aby podpiąć czujnik tps? |
|
|
Sai |
Wysłany: Pią 12:04, 25 Lis 2016 Temat postu: |
|
Lambda wąskopasmowa nie ma tu niewiele do rzeczy do pracuje tylko w closed loop. Przy przyspieszaniu jest open loop czyli mapa z ECU.
Żeby było ok trzeba zwiększyć dawkę poprzez napięcie na TPS. |
|
|
Qh |
Wysłany: Czw 22:24, 24 Lis 2016 Temat postu: |
|
Przy zmianie na przelot w ścigu stroi sie mapy, ale tam chodzi o ułamki mocy czyli np pare koni przy 200 . Na bank trzeba stroić przy zmianie filtra na "szybki" bo można iść z AFR w kierunku niebezpiecznie ubogiej mieszanki nie mówiąc juz o słabej mocy. Wiecej powietrza, wiecej paliwa trzeba dodać. Krzywa stechiometryczna sie kłania.
Zwykły wtrysk troche dostroi dawkę ale musi mieć wpięta sondę. Tyle tylko, ze jak zobaczy paliwo w wydechu to obetnie dawkę, więc ... zabierze i moc. To juz lepiej żeby sondy nie było to bedZie najwyżej strzelał. Normalna lambda nie jest szerokopasmowa jak taka do strojenia.
A tak w ogóle chciałem spytać, czy ktoś ulepszał oryginalny tłumik obcinając troche wylotowy krociec? I czy coś to daje? Exc 450. |
|
|
lionix |
Wysłany: Nie 19:37, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
nie wiem jak w motocyklu ale jak w beemce zmienisz sam wydech to masz mniej koni wiec sebatiany w e36 na przelotach i stożkach są wolniejsi i trza to dostroić
zeby sam sobie dobral musial byc miec przede wszystkim przepywomierz, i lambde, czujnik spalania stukowego. |
|
|
Radzziu |
Wysłany: Nie 19:15, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
Ja zmieniałem w moim 500 na akrapa i musiałem dać wiecej paliwa jak miałem wyciągnięta koncówke db kilera bo słabo palił bardzo prosto sie to robi teraz chodzi elegancko Tps sensor podnieś dawkę paliwa jak ci bedzie słabo palić |
|
|
blu77 |
Wysłany: Nie 14:04, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
prawda |
|
|
husa66 |
Wysłany: Nie 12:55, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
Ale wgranie mapy to chyba tylko serwis prawda? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 10:33, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
Wtrysk sam dobiera sobie sklad. Ale jak to do konca nie wiem bo czujnikow w wydechu nie ma i jak kolega mowi- mozna wgrac sobie zeby ew troche podkrecic moto |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Nie 10:28, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
motocykle zasilane wtryskiem maja czujniki ktore regoluja prawidłowy skład miesznki, wiec teoretycznie wszystko powinno byc ok, czasami ludziska wgrywaja mapy zpłonu pod np. akrapa itd. |
|
|
husa66 |
Wysłany: Nie 10:09, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
No ale to troche dziwne.
Gaźnikowce to wymógł strojenia , a wtrysk nie.
Coś mi tu śmierdzi, tylko nie piszcie że wtrysk sam rozpozna wydech. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 21:46, 19 Lis 2016 Temat postu: |
|
generalnie nic nie trzeba kombinowac |
|
|
husa66 |
Wysłany: Sob 21:06, 19 Lis 2016 Temat postu: Zmiana wydechu |
|
Witajcie chciałbym zmienić w moim kacie exc 350 2012 wydech.
Ale wiem że pod przelot trzeba wzbogacić mieszankę, jak wygląda sprawa na wtryskowych komarkach. |
|
|