Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Śro 20:38, 23 Lis 2016 Temat postu: |
|
prawdopodobnie trzeba rozebrać i poprawić sprężynę napinającą cały ten mechanizm.
Otwórz też górną pokrywkę od gaźnika i zobacz czy na wałku po obu stronach przepustnicy są teflonowe podkładki. |
|
|
niewiadow |
Wysłany: Śro 16:34, 23 Lis 2016 Temat postu: |
|
Raczej sięgatego czujnika, bo inaczej pewnie motor by nie chodził jak powinien.
zrobiłem prowizorke ,ale moto raz ma wyższe obroty raz niższe ,mnimalne dotknięcie manetki powoduje zmianę obrotów,tkaze nie wiem jak cofnąć rolgazz gaźnika w jego stronę bliżej przepustnicy ,niby jest luz ,którego pewnie byc nie powinno |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 8:55, 23 Lis 2016 Temat postu: |
|
hmm a sięgga TPSui p[o drugiej stronie gaźnika ? chyba inaczej tego sie poskładac nie da ? |
|
|
niewiadow |
Wysłany: Wto 20:49, 22 Lis 2016 Temat postu: |
|
U mnie jest coś takiego,i za cholere te prowadniczki linek z tym cypelkiem nie moge przesunąć bliżej gaźnika.
|
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:25, 22 Lis 2016 Temat postu: |
|
szczerze to nie bardzo mam pojęcie o co ci chodzi - porób fotki i pozaznaczaj albo zrób filmik i wrzuc gdzies na youtube |
|
|
niewiadow |
Wysłany: Wto 18:44, 22 Lis 2016 Temat postu: |
|
Jest problem ,cypelek na rolce linki przepustnicy jest odchylony od gaźnika tak ,że mija sie z śrubką regulacji ,a od drugiej strony czujnik ,takze nie wiem ,jak to naprawić ? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 9:48, 22 Lis 2016 Temat postu: |
|
Obroty nie zmieniają się od razu tylko po chwili.
Jeżeli obroty się nie zmieniają przy kręceniu śrubą to może linki od gazu są zbyt napięte. Innymi słowy brak luzu na rollgazie |
|
|
niewiadow |
Wysłany: Pon 21:30, 21 Lis 2016 Temat postu: |
|
Dobra to nic nie grzebie ino tym pokrętłem czarnym pod ssaniem próbowałem podregulować ,ale nic obroty sie nie zmieniały,tem weżyk to chyba jakiś śmieszny przegub. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 20:08, 21 Lis 2016 Temat postu: |
|
Łoj stary będziesz żałował tych swoich eksperymentów.
Śruba mieszanki jest pod gaźnikiem. Jak nie masz tuning śruby to potrzebujesz specjalny wkrętak lub mocno kombinować.
Śruba od obrotów jest z boku gaźnika. Czarne pokrętło.
Na filmiku jest śruba od pompki przyspieszającej. Jej dokładne ustawienie podane jest w manualu. |
|
|
niewiadow |
Wysłany: Pon 16:11, 21 Lis 2016 Temat postu: |
|
Zapytam jeszcze tylko po co jest ten cypelek pod ssaniem do kótrego podłaczony jest weżyk wiegnacy za czarny plastik ,który nic nie daje kręcąć nim ? i gdzie jest regulacja obrotów ,bo dziś inaczej motor chodzil. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 0:08, 21 Lis 2016 Temat postu: |
|
jak wszystko działa to bez sensu zaczepiac |
|
|
niewiadow |
Wysłany: Nie 22:58, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
To po tym co mówisz ,obstawiam przesuniecie sie linki wzgledem koła ,jutro to spróbuje zrobić ,bo nie czuc zeby były zadziory na lince od pękniecia ,bo by zahaczała z róznych momentach.a tutaj jest po prostu gaz przy cofaniu manetki.
Co to za czarny elemencik co regulował ?
https://www.youtube.com/watch?v=Sg5X627w_SI[/url]
To chyba przyspieszenie gaźnika (lepiej sie nie bawić)? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 22:54, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
po prawej stronie masz pokrywke, najlepiej sciągnąc bak ( rapterm 4 srubki.... ) ale jest szansa ze i bez tego sie dostaniesz do gaxnika. a ogólnie system wyglada prosto - jest kółeczko na które są zalozone linki - jedna kręci w jedna strone, druga w drugą ( a kółko steruje podnoszeniem przepustnicy ) zrestza co tu duzo mówic - wpisz sobie w google keihin FCR i masz fotki i wszystko ja kco działa, no i ogarniecie co i jak na moto zajmie kilka minut ( pewnie króce j niz pisanie postów na forum P ) |
|
|
niewiadow |
Wysłany: Nie 22:42, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
Żeby dobrac sie do gaźnika od góry muszę zdjąć zbiornik cały z boczkami pewnie ? ,poszukam jeszcze jak to wygląda ,ale odnoszę wrażenie że to coś w stylu systemu rolkowego,alby siły szły na dwie linki jednocześnie. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 22:34, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
odkręć górę gaźnika i zobacz jak się zachowuje karetka z przesłoną przy ruszaniu manetką. czasem ta śruba która skręca karetkę do wałka który kręci linkami luzuje sie i zaczynaja się dziać dziwne rzeczy. |
|
|