Autor |
Wiadomość |
muniek90 |
Wysłany: Śro 16:20, 30 Lis 2011 Temat postu: |
|
To masz wyciek gdzieś.. Szukaj gdzie cieknie i przejdź na olej klasy 10w40 półsyntetyk |
|
|
Ojciec900 |
Wysłany: Wto 22:46, 29 Lis 2011 Temat postu: |
|
witam |
|
|
bully |
Wysłany: Wto 9:36, 29 Lis 2011 Temat postu: |
|
fxrider napisał: | Ja bym najpierw jeszcze spróbował go jeszcze syntetykiem zalać, bo może się okazać, że to kwestia kijowego oleju który robi traci lepkość w wyższych temperaturach. |
jak juz stracil lepkośc to i silnik nie nadaje sie do dalszej jazdy.
niestety w KTM nie mozna eksperymentowac na olejach, minimum pólsyntetyk, w starszych 600tka nawet pisali że fullsyntetyk. |
|
|
fxrider |
Wysłany: Pon 18:14, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
Ja bym najpierw jeszcze spróbował go jeszcze syntetykiem zalać, bo może się okazać, że to kwestia kijowego oleju który robi traci lepkość w wyższych temperaturach. |
|
|
muniek90 |
Wysłany: Pon 17:27, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
Jak już bierze minerał to ja bym zbierał na remont.
A jak pokatujesz trochę to dymi na niebiesko? Taki ubytek oleju musi być widać.. |
|
|
bully |
Wysłany: Pon 9:36, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
Anonymous napisał: | na mineralnym 15w40 ale czasem jadę i jakby nie spalał wogóle. |
Jakim???
jeszcze napisz że to lotos albo inny szit do auta. |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 21:11, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
przy takim przepale to by dymil jak lokomotywa a nie tylko lekko na zimnym. |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 20:14, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
na mineralnym 15w40 ale czasem jadę i jakby nie spalał wogóle. |
|
|
muniek90 |
Wysłany: Nie 14:18, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
Napewno sam silnik spala olej? Sprawdź dobrze wszystkie wężyki olejowe itd.
Jak silnik spala 0,3l na 100 to już jest nieciekawie.
Na jakim oleju jeździsz? |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Nie 12:31, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
2-3 setki na 100km? To około 1l na 500km! Sporo za dużo. Ja rozumiem 2-3 setki na 1000km to może być w normie.
Ty mówisz, że nie ma się czym martwić. Ja raczej obstawiam silnik do kapitalki. |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Nie 9:57, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
Nie ma sie co zastanawiac. Zdejmij glowice i cylinder, dokonaj pomiarow zgodnie z manualem i bedziesz wiedzial na czym stoisz. Jak juz glowica zdjeta to tak czy inaczej warto wymienic uszczelniacze i dotrzec zaworki. Rob raz a pozadnie bo potem tylko problemy i dodatkowe koszta:/ |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 9:01, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
na 100 km gdzieś 2-3 setki zależy od jazdy to ile musi brać chyba eszystkie troche żeby sie martwić?Bo chyba wszystkie troche biorą? |
|
|
muniek90 |
Wysłany: Sob 13:59, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
Uszczelniacze..cylinder, pierścienie. Jak bierze mało to nic nie rób. Ile Ci ubywa na 100km/1h? |
|
|
Ojciec900 |
Wysłany: Sob 12:15, 26 Lis 2011 Temat postu: KTM LC4 620 |
|
witam |
|
|