Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
zalejak
Wysłany: Śro 15:39, 14 Gru 2011
Temat postu:
witam, dawno nie dałem odpowiedzi bo nawet nie miałem czasu zajrzeć do motocykla. zdjęłem pokrywę magneto - i tam widzę podłużne rysy wokół, może to być znak że tam była ta nakrętka?
henio12323
Wysłany: Wto 18:04, 29 Lis 2011
Temat postu:
tak najprędzej tam, ew popatrz dobrze przez okienka rewizyjne moze gdzies lezy. jak nie tam to patrz zapłon. szkoda sciagac pokrywe głowicy jak moze znajdzie sie gdzies indziej
zalejak
Wysłany: Wto 17:12, 29 Lis 2011
Temat postu:
czyli tak czy inaczej, na pierwszym miejscu tam szukać tej nakrętki?
henio12323
Wysłany: Pon 21:24, 28 Lis 2011
Temat postu:
magneto jest mokre. uszczelke spróbuj uratowac i złozyc na stara, ew jak ta bedzie ciekła to mozna albo potraktować ją silikonem jakims lepszym ew preparatem dirko, albo jak nie chcesz sie bawic to mozesz kupic oryginał za około 20-25 zł. tu i tak nie jest połówka silnika czy cylinder że w razie gdy pocieknie bedziesz musiał pół moto na częsci rozkładac
zalejak
Wysłany: Pon 16:34, 28 Lis 2011
Temat postu:
sprawdzę, od strony magneta nie rozkręcałem, w tym motocyklu magneto jest suche? i czy przy rozkręceniu muszę kupić nową uszczelkę jeśli suche?
Ze znajomym ustawiałem zawory , widocznie za słabo dokręcił, wogole dziwne że do domu na na maxa okręconym zaworze dojechałem do domu :O
KristofSX
Wysłany: Sob 23:59, 26 Lis 2011
Temat postu:
taa, prawdopodobnie wpadła w kanały łańcucha rozrządu i leży na dolnym ślizgaczu, dobrze że zawór nie wpadł, bo była by rzeźnia, czyba za słabo skręciłeś że się odkręciła. zdarza sie , oby jak najrzadziej
henio12323
Wysłany: Sob 22:09, 26 Lis 2011
Temat postu:
uu
albo mogla sie zatrzymac gdzies w głowicy albo mogła spaść do magneta. radze nie odpalac bo moze cos wybuchnąć
zdejmij pokrywe magneta ( mniej roboty niz przy odkręceniu głowicy) ew popatrz dobrze przez dekielki rewizyjne czy nic nie widac
zalejak
Wysłany: Sob 20:42, 26 Lis 2011
Temat postu: Ktm sx 400 problem...
Witam, 2 dni temu ustawiałem zawory, i wszystko było w porządku... dziś się przejechałem i było słychać inny głos silnika, jakby zawory były rozregulowane.. odkręcam ssące, wporządku.. odkreciłem wydechowe a tu okazuje się że nie ma jednej śruby kontrującej... mimo to silnik normalnie zgasiłem i odpaliłem, więc tu jest moje pytanie, gdzie ona teraz może być w silniku?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin