Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Sai
Wysłany: Pon 23:22, 28 Lis 2016
Temat postu:
A Ty nie masz takiego dinksa jak tu na dole:
https://goo.gl/images/LXt5gd
Ja mam u siebie, na tym ustawia sie opór i przez to idzie obwód.
Gość
Wysłany: Pon 17:36, 28 Lis 2016
Temat postu:
no własnię nie za bardzo zagra. Inna ilość map i chyba inaczej skonstruowany przełącznik. Tutaj działa zero jedynkowo. W teorii prosta sprawa. Obieg zamknięty to mapa akcesoryjna, otwarty- standard. Ale położenia są odwrotne do instrukcji:/
Sai
Wysłany: Pon 17:19, 28 Lis 2016
Temat postu:
Może to coś pomoże:
http://advrider.com/index.php?threads/ktm-690-ignition-map-switch-and-other-stuff.590814/
Jak kiedyś badałem opory u mnie w exc 500 to się zgadzały z tą rozpiską. Teraz nie mam jak sprawdzić.
anax
Wysłany: Pon 15:56, 28 Lis 2016
Temat postu: exc-F 250 przełącznik mapy zapłonu
hej nietypowe pytanko.
Miałem przełącznik mapy zapłonu w exc-f 350 2012. Przerzuciłem do exc-f 250 2016. Byłem święcie przekonany, że pierwsza pozycja to mapa standard, a druga to słabsza/mocniejsza- w zależności od ustawienia opornika pod siedzeniem.
Był dzwon , wyrwałem kable z kierownicy z przełącznika. Chciałbym je w końcu po paru miesiącach przylutować. Tam są dwa kable i 3 piny. Na dwóch widać resztki wiązki więc w teorii sprawa prosta. Tam jest zwykły mikrostycznik. Ale...w pozycji pierwszej mamy zwarcie czyli obwód zamkniety czyli w teorii mapa akcesoryjna- odwrotnie do instrukcji. W pozycji 2 mikrostycznik jest otwarty czyli obwód otwarty czyli w teorii dokladnie w pozycji takiej jak przychodzi moto BEZ przełącznika (no bo wtyczka pod siedzeniem nie jest podłaczona więc kolokwialnie mówiąc kabelki się nie stykają).
I mam zagwozdkę co jest nie tak. Może ma ktoś taki przełącznik pod ręką i sprawdziłby czy w której pozycji kable się zwierają? czyli czarny z czarnobrązowym. Wystarczy wypiąć wtyczkę pod siedzeniem i sprawdzić w kostce.
Chyba, że macie jakąś mądrą, inną teorię
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin