Autor |
Wiadomość |
Fourier |
Wysłany: Sob 14:14, 10 Gru 2016 Temat postu: |
|
Masz drożna wężyki z przelewu?
W domu mam 125 i 150, obie są na dyszach takie jak przewiduje producent z czego 150 ma je jeszcze oryginalne (przebieg miedzy 300 a 400 godzin wiec teoretycznie mieszanka powinna być bogatsza). Mimo tego, że 125 ma u mnie dużo mniejszy przebieg to przeważnie jest bardziej przylany niż 150 (widać to też po tym co jest w dyfuzorze i tłumiku). Wydaje mi się że dużo zależy od konkretnego silnika.
Planowałeś w tym silniku głowice? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 9:19, 10 Gru 2016 Temat postu: |
|
150 |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 23:18, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
barek253 napisał: | prawidlowy squish | 125? planowałeś głowice? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pią 21:42, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
no pewnie taki to ma urok
ale przynajmniej jest dopracowany teraz bajk
mieszanka 1:50
ale zmieniam na 1:40 zeby lepiej uszczelnic pierscienie |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 21:35, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
Dokładnie, jak się popatrzy na sport to małe 2t przeważnie są robione tak, że ich moc jest oddawana tylko we wąskim zakresie obrotów (karding itp) ale jest ogromna w przeliczeniu na litr pojemności. Wg mnie najlepszym wykorzystaniem 2t są silniki stosowane we... skuterach (nie mówię tu o jakiś chinolach). |
|
|
major000 |
Wysłany: Pią 21:25, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
A skąd myślicie bierze się moc małych pojemności? One są ustawione pod jazdę na najwyższych obrotach... podczas pyrkania na postoju je zalewa poprostu. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 20:34, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
ile lejesz oleju do paliwa? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pią 18:43, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
mniejsza dysza wolnych obrotow wyrownanie tloka do krawedzi cylindra prawidlowy squish poprawienie cylindra i dalej to samo.... |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 14:09, 29 Lis 2016 Temat postu: |
|
Albo bogato w olej.
125 potrzebują najwięcej oleju w mieszance który ładnie się spala na wysokich obrotach.
Na niskich niestety może zamulać. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 22:10, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
zmniejszyc dawle paliwa na wolnych obrotach |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 21:48, 28 Lis 2016 Temat postu: zalewanie malej pojemnosc |
|
dla czego jak setki postoja chwile na wolnych obrotach nawet te nowe sztuki to po dodaniu gazu jest bubu przepali i dopiero si wkrece jak sie jedzie delikatni i nagle np podjazd to teoche lipa
co na to ma wplyw ze tak jest
jak to rozwiazac |
|
|