Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Czw 8:56, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
Kup wydech od SX a ten sobie zostaw.
Później jak Cię gliny dopadną albo będziesz musiał zrobić przegląd to możesz mieć problem i będziesz kombinował.
A tak to zamieniasz puchę i jedziesz na przegląd. Po powrocie zakładasz znowu przelot. |
|
|
mcx |
Wysłany: Śro 23:05, 21 Gru 2016 Temat postu: |
|
Pewnie katalizator, rób przelot i będzie ogień! |
|
|
Pitus1989 |
Wysłany: Śro 14:44, 21 Gru 2016 Temat postu: |
|
Ogólnie zauważyłem ,że wydech nie jest jednak pusty , oczywiście wata w środku jest, ale na środku wydechu jest jeszcze coś takiego co przypomina katalizator w samochodzie i nie wiem czy kombinować coś z tym czy nie???? bo nie wiem co to do końca jest gdyż to dopiero moje pierwsze poważne moto i nie miałem nigdy z takim czymś do czynienia. |
|
|
STRZYGA |
Wysłany: Sob 0:27, 10 Gru 2016 Temat postu: |
|
Zazwyczaj wydech jest odpowiednio zaprojektowany pod dany motocykl, więc często zmiana na inny negatywnie wpływa na osiągi.
Do wydechu przelotowego zazwyczaj kładą większą dysze główna, ale to kwestia indywidualnej regulacji.
Moja 450 w dokumentacji ma 12kw 😃 |
|
|
Nabru121 |
Wysłany: Pią 14:52, 02 Gru 2016 Temat postu: |
|
Nie sugeruj sie papierami, w moim excf 250 mam 9 koni wpisane a tak na prawde jest koło 40-45 |
|
|
fafekalien |
Wysłany: Czw 15:48, 01 Gru 2016 Temat postu: |
|
Koledzy się skarżyli, że strasznie głośno chodzi to chcieliśmy wyciszyć go ale skutkiem mocy to ja jednak podziękowałem |
|
|
amek721 |
Wysłany: Czw 15:45, 01 Gru 2016 Temat postu: |
|
A to przepraszam za oskarżenia |
|
|
fafekalien |
Wysłany: Czw 15:28, 01 Gru 2016 Temat postu: |
|
Regulowany był gaźnik pod ten nowy wydech, ale serio z oryginałem to ten motocykl nie chciał jechać. Później wrzuciłem stary wydech ten ultra krótki i wszystko było cacy. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 10:30, 01 Gru 2016 Temat postu: |
|
Tuning wydech, ostry wałek, tytan zawory i regulacja gaźnika, zapłon od SX i będzie szedł jak trzeba:)
Tylko to są pieniądze jak za nowszy rocznik:P |
|
|
amek721 |
Wysłany: Śro 23:59, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
Co to znaczy pusty w środku? Nie ma waty?
Wata powinna być, jej brak też obniży moc i bezsensownie zwiekszy hałas.
Jeżeli chodzi o rodzaj świecy to możesz sobie wejść na www.ktmsklep.pl i znaleźć w schematach pod Twój sprzęt, najlepsza będzie irydowa.
Bardzo ważny jest kolor świecy, świadczy o prawidłowości wyregulowania gaźnika. Wykręć starą, porównaj ze zdjęciami z mojego linku i oceń. Wymiana też jest wskazana, jeżeli nie wiesz ile ma nalatane. |
|
|
Pitus1989 |
Wysłany: Śro 23:20, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
Z drugiego biegu i strzał ze sprzęgła . Co do wydechu to pusty w środku. A świeca hmm tego nie sprawdzałem, a jaką byście Panowie proponowali? |
|
|
amek721 |
|
|
fafekalien |
Wysłany: Śro 21:17, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
Ja tam swojego nawet z 4 z gazu podnoszę, fakt że trzeba szarpnąć Ale z 1 to tylko jak mam nogi na chłodnicy 2 i spokojnie daje radę.
A co do twoich blokad to obstawiam że może to być wina wydechu. Ja miałem taką sytuacje, że raz pożyczyłem od kumpla oryginalny wydech to motocykl jechał bo jechał ale taki muł, że żadnych podjazdów nie szło zaliczać. A jak założyłem ten co wcześniej miałem to widoczna różnica. Mam taką ultra krótką puszkę, może z 20 cm z dużo większym otworem wylotowym niż oryginał (jakiś stary wydech od huski), fakt że dość głośny ale się sprawdza. Może warto coś z tym pokombinować jak już. |
|
|
szo |
Wysłany: Śro 18:55, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
tak myślałem sobie mając 520 ja z 4 to 250 z 2 biegu powinien XD |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Śro 18:48, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
Pierwszy i gwałtownie gazu. Zdaj relacje |
|
|