Autor |
Wiadomość |
Tomjag |
Wysłany: Nie 19:59, 05 Sie 2018 Temat postu: |
|
Mam rączki (model z przed liftu 2016), które zaraz po kupnie zdemontowałem zakładając stelaż, ale nie wiem czy o takie chodzi, bo mam model z 2k16? Na pewno będą pasować do modelu z tego roku z pojemnością 125. |
|
|
TheBocios |
Wysłany: Sob 8:38, 04 Sie 2018 Temat postu: |
|
Witajcie, poszukuje rączek dla pasażera do Duke 125. W power parts niestety nic nie ma. Oglądam na zdjęciach, że 390 mają takie i wydają się mieć podobny rozstaw co ma 125 te dwie śruby pod siedzeniem pasażera.
Orientuję się ktoś, czy będą pasować te od 390?
Może, jakieś inne propozycje? |
|
|
Tomjag |
Wysłany: Czw 18:08, 07 Cze 2018 Temat postu: |
|
A ja po trzecim serwisie (15000 km), gdzie wymieniono mi świecę, olej tym razem Belray 15W50, wraz z filtrem, sprawdzono zawory, dokonano weryfikacji komputerowej. Wszystko OKI. Do wymiany będę miał łańcuch ( zestaw napędowy) , bo wyciąga się nierównomiernie. Jednak serwis mnie zapewnił, że do końca sezonu wytrzyma.Tak czy owak zostawiłem 350 PLN - mój olej i świeca. Serwis w Czechach. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 9:29, 25 Maj 2018 Temat postu: |
|
ja tez nie wiem - jak juz wspomniałem dobrze zeby zobaczył to na zywo kto ma pojęcie, moze układ trzeba odpowietrzyc, sprawdzic pompe, i termostat |
|
|
rumun1990 |
Wysłany: Pią 8:51, 25 Maj 2018 Temat postu: |
|
Rano odpalilem , i na postoju również sie zagrzał. Jakieś 2-3 kreski przed podziałką H , załączył się wentylator a i tak silnik dalej się nagrzewał, po lewej (strona od dźwigni zmiany biegów) stronie znalazłem taki wężyk - ale nie mam pojęcia czy i gdzie powinien być podlaczony ? Może tu jest problem po tej stronie też zauważyłem dziwne zabrudzenie , ale z tego wężyka nie zauważyłem wycieków.
Załączam zdjęcie tej końcówki
|
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 19:30, 24 Maj 2018 Temat postu: |
|
sam z siebie zgasl ? wentylator powinien bez problemu schłodzic silnik na postoju. warto oddac moto na jakis przeglad bo ciezko powiedziec - moze probem z pompą wody, moze uszkodzony termostat |
|
|
rumun1990 |
Wysłany: Czw 15:44, 24 Maj 2018 Temat postu: |
|
Dziś mój RC 390 (2015) zagrzał się - wysoka temperatura płynu chłodzącego. 30 minut jazdy, z 2 minuty przeciskając się w korku i około 3 minuty postoju na przejeździe kolejowym.
Na światłach silnik zgasł i musiałem parę minut odczekać by móc go odpalić. Na światłach jak i po ponownym odpaleniu silnika slychac że wentylator chodzi. Od razu sprawdziłem poziom płynu chłodzącego i był ok.
Co powinienem sprawdzić/ zrobić ?
Pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło |
|
|
Tomjag |
Wysłany: Czw 15:06, 26 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Kurcze właśnie zapomniałem o klamkach wspomnieć. Klamki z Aliexpresza jakąś śmieszną kaskę. Chyba ze 15 baksów. Tyle są warte. Dlaczego? Dlatego, ze musiałem doszlifowywać klamkę hamulca. nie pasowała. Klamka sprzęgła natomiast: plug&play. regulacja tych klamek w sumie prawie zadna, ale wygladaja fajnie
Co do oleju to zakupiłem już ten co leją do Husqi Svartpilen (ma ten sam silnik). Cena niższa tegoż oleju, a tym razem przy przeglądzie muszę ciąć koszta, bo jest więcej do roboty: Świeca, zawory, filtr powietrza. Chciałbym również przedłużyć gwarancję o następne dwa lata, to też będzie kosztować. Dodatkowo zakupiony kask Schubertha zaczął mnie cisnąć i nie chcą mi uznać gwarancji, więc będę musiał go za bezcen sprzedać. |
|
|
Valdi |
Wysłany: Czw 12:15, 26 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Oj tam nie było tak źle jak na debiut . Maszyna kozak. Te klamki pomarańczowe w standardzie były czy kupowałeś gdzieś ?
Daj znać koniecznie jak z tym olejem wyjdzie bo też myślę co później lać. Na pewno będzie to 10w50 na estrach. |
|
|
Tomjag |
|
|
Valdi |
Wysłany: Sob 9:41, 21 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Napisałem w tych sprawach do dealera i temat jest im znany. Jest to kwestia softu, coś jest skopane i czekają na aktualizację od KTM także trochę odetchnąłem z ulgą. Napisałem też o tym wyświetlaczu i prosili o zdjęcie z przebiegiem i numerem vin. Natknąłem się na ten problem też na zagranicznym forum i ponoć KTM wymienił na gwarancji cały wyświetlacz. W każdym bądź razie dam znać jak się sprawa zakończy. Pozdrawiam. |
|
|
Tomjag |
Wysłany: Czw 19:56, 19 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Z tym bym nie zwlekał, by udać się do serwisu. Na międzynarodowym forum pisali koledzy o wadliwych pompach oleju. Jeżeli moto nowe - gwarancyjne niech wymieniają! |
|
|
Valdi |
Wysłany: Czw 10:35, 19 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Dzięki za odpowiedź, czyli "ten typ " tak ma po prostu. Rzeczywiście jak wygrzeje się na słońcu to już tego nie widać.
Zauważyłem jeszcze że czasami po odpaleniu nadal świeci mi się kontrolka oleju. |
|
|
Tomjag |
Wysłany: Czw 10:02, 19 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Normalka. U mnie też zachodzi. Jak postoi na słońcu wszystko schodzi. Dotyczy to modeli z nowym jak i ze starym typem wyświetlacza. |
|
|
Valdi |
Wysłany: Śro 16:24, 18 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Niestety chyba trafiłem na nieszczelny wyświetlacz. Przy niższej temperaturze zauważyłem, że zbiera zbiera się wilgoć pod szybką wyświetlacza z dwóch stron. Czy miał ktoś już Was podobny przypadek ? |
|
|