Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Wto 20:22, 06 Gru 2011
Temat postu:
pierdolisz
mariantofana
Wysłany: Czw 0:32, 01 Gru 2011
Temat postu:
&F produkowane sa od 2003 roku.
Karambol
Wysłany: Śro 17:26, 30 Lis 2011
Temat postu:
HF to najbardziej dopieszczona konstrukcja z gamy LC4 - rodziny 400-625.
Rysiek24
Wysłany: Śro 14:57, 30 Lis 2011
Temat postu:
inna glowica , reszta wzglednie ta sama jesli chodzi o 640 , w 620 troszke roznic bylo
danfz
Wysłany: Śro 14:43, 30 Lis 2011
Temat postu: różnica w silnikach
czy ktoś może podpowiedzieć jaka jest różnica między silnikiem który ma napis na cylindrze high flow a tym który napisu niema? jest to inny model silnika czy co? o co chodzi?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin