Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Sob 10:17, 03 Gru 2011
Temat postu:
akurat EXC lepiej jest sprzedac w całosci ;P gdybys miał SX to mozna próbowac. w sumie zawsze wyjdziesz na plus sprzedajac na częsci ale szybko całosci nie sprzedasz, wiec bardziej opłaca sie w całosci sprzedac, odpicować go i puscic w ludzi
exc nawet dobite sie cenia bo maja homologacje
Asteros2012
Wysłany: Sob 1:50, 03 Gru 2011
Temat postu:
Ja w swoim też mam kartery spawane pewnie łańcuch pękł i wyrwał pompę sprzęgła razem z kawałkiem karteru jedyna wada tego jest taka że no były one spawane i łożysko przy pompie ma luz ze nie trzeba go mocno wypychać wystarczy potrząsnąć karterem i łożysko wypada ale nie cieknie i wszystko działa. Ja swojego pewnie spróbuje na części ale wątpię żeby coś z tego wyszło a jako całość(cały motor) nie ma sensu bo władowałem już z 10tys potrzeba jeszcze z 2-3tys a wyjeździłem nim może 6mth i sprzedał bym go pewnie za "MAX" 5tys jakby ktoś chciał kupić jeszcze 12letni motor taki jak mój.
muniek90
Wysłany: Pią 21:38, 02 Gru 2011
Temat postu:
Nie będę proponował 1000zł za całość, bo dobrze wiemy że głowica+cylinder są prawie tyle warte... A sprzęgło, skrzynia, kartery...
W zimie słabo części idą. Orientacyjne ceny według mojego uznania:
Głowica 400-500
Cylinder- 500
Skrzynia- 300
Kartery kpl-400
Sprzęgło-250
Pomp oleju-80
Wał- 400
Więc na części najlepsze rozwiązanie...
Gierek
Wysłany: Pią 17:37, 02 Gru 2011
Temat postu:
Kartery zostały pospawane przez ojca mojego kumpla, naprawa jak najbardziej fachowa ponieważ zero jakiego kolwiek wycieku czy zapocenia więc teoretycznie spaw bez porów przez które mógł by się pocić.
fxrider
Wysłany: Pią 0:23, 02 Gru 2011
Temat postu:
Do naprawy kopki trzeba by go jeszcze połowić.
Ja bym szacował jakieś 1200-1400 zł. Jeśli części są faktycznie w dobrym stanie to rozbierając go mógłbyś dostać trochę więcej ale w dłuższym czasie.
muniek90
Wysłany: Czw 22:45, 01 Gru 2011
Temat postu:
NA allegro od dłuższego czasu wisi silnik po remoncie za 1900zł i jakoś go nikt nie kupił. Kolejny od 400 wisi za 1600 ale to pewnie złom. Koszt tłoka to 550zł+uszczelki góry to 100. Więc realnie patrząc jeżeli w całości chcesz sprzedać to odjąć te koszta remontu? Lepiej na części chyba. Z tym że pieniądze powoli będą przychodzić co sprzyja ich wydaniem niekontrolowanie:P A kartery środkowe czy skrzynie ciężko sprzedać. Jak byś wiedział za ile chcesz oddać to napisz, bo może miał bym zainteresowanego kupnem(pod warunkiem posiadania zapłony SEM).
Nie lepiej remontować silnik który już masz, skoro tylko tłok? I jak tam uporałeś się z tymi karterami?
Gierek
Wysłany: Czw 21:08, 01 Gru 2011
Temat postu: Cena silnika
Witam, chciał bym się dowiedzieć ile mogę dostać za silnik od lc4 620, z wałkiem balansu, dwiema pompami, silnik chodził do końca ale do wymiany jest tłok, głowica idealna, dzwigienki z rolkami nie styrane, nicasil prawie idealny, z minusów to pęknięta sprężyna kopki oraz brak zapłonu. Ile mogę dostać za takie coś ???
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin