Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
janexc200
Wysłany: Wto 8:32, 20 Gru 2016
Temat postu:
Mieszankę w gaźniku wzbogacasz z powodu niskich temperatur, jazda na ustawieniach letnich może w skrajnych przypadkach spowodować przegrzanie silnika, a nawet przepalenie tłoka.
W manualu masz podane ustawienia w zależności od temp. Są z reguły za bogate ale to jakiś punkt wyjścia.
Nie ma najmniejszego sensu wzbogacać mieszanki po wymianie tłoka. Za bogata mieszanka powoduje osadzanie nagaru, zasypianie wydechu, że o kiepskim oddawaniu mocy nie wspomnę.
U nas nikt nie dociera specjalnie 2t, normalna jazda, mieszanka 1-50, 1-60 i nikomu nic się nim dzieje.
Tez tak robię i np. ostatnio pomiar cylindra nie wykazał nawet setki mm zużycia w stosunku do pomiaru z poprzedniej zimy.
żółf
Wysłany: Nie 20:34, 18 Gru 2016
Temat postu:
Jak wszystko jest zrobione zgodnie ze sztuką, to zrobisz jeden bak normalnej jazdy, unikając pałowania w miejscu i po docieraniu
paw680
Wysłany: Nie 18:11, 18 Gru 2016
Temat postu:
Motor jeździ dobrze.
Do tej pory jeździłem motocyklami z silnikiem 4T. Po wymianie tłoka, w trakcie docierania zawsze jeździłem wysokimi obrotami( z niewielkim obciążeniem). Defacto uważam, że to jedyny dobry sposób docierania. No ale w 4T silnik jest mocno chłodzony przez olej i smarowany przez olej, przez co praktycznie nie da się przytrzeć silnika.
Tymczasem w 2T słyszy się o przypadkach zatarcia zaraz po wymianie tłoka. Mój dobry znajomy chociażby miał taki przypadek.
Stąd moje pytanie.
henio12323
Wysłany: Nie 17:34, 18 Gru 2016
Temat postu:
Lac mozna odrobinke wiecej pod warunkiem ze gaznik dobrze ustawiony.
Tez mozna nieco wzbogacic
Jaak jezdzi dobrze to zistaw wszystko
paw680
Wysłany: Nie 12:42, 18 Gru 2016
Temat postu: Wymiana tłoka
W związku z tym, że w tym sezonie po raz pierwszy kupiłem motocykl 2T, mam pytanie związane z docieraniem silnika po wymianie tłoka.
Czy na okres docierania mam:
1) lać więcej oleju do paliwa?
2) wzbogacić nieco mieszankę na gaźniku?
3) zostawić wszytko tak jak było (gaźnik dobrze wyregulowany)?
Dodam, że cylinder jest na nicasilu. Motocykl to KTM 200 EXC 2007r. cały w oryginale, bez żadnych kombinacji.
Pozdro
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin