Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pią 22:46, 23 Gru 2016 Temat postu: |
|
jak sie pytasz - to sam tego nie zrobisz...
jak amsz pomysł to musisz znac sie na jego wykonaniu. pomyslec o róznych aspektach itp. to nie najgorszy pomysł bo wyjdzie z tego fajne jeździdełko, ale pytac z czego silnik jest podobny z sxfa - to tylko mozna odpowiedziec że z kazdej innej crossówki. endurówki zawsze maja wieksze piece, i czy to drz czy cokolwiek innego bez duzych kombinacji nie wpakujesz. wystarczy zobaczyc że tam silnik z SXFa jest na styk. |
|
|
krzysztof_eM |
Wysłany: Pią 14:55, 23 Gru 2016 Temat postu: |
|
Na upartego to dorób pedały i jazda coś w ten deseń
A tak na poważnie to zabawa w pół środki wychodzi zawsze dwa razy drożej więc nie oszczędzaj na moto bo wyjdzie ci to bokiem. |
|
|
Tomokat |
Wysłany: Pią 11:18, 23 Gru 2016 Temat postu: |
|
Może sprzedaj jeden motocykl a za to co dostaniesz wyremontuj drugi konkretnie. |
|
|
rams |
Wysłany: Czw 23:57, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
Od kiedy jesteś właścicielem tego sxf'a? Patrząc na Twoje tematy chyba nie wiesz jak się takie motory obsługuje, serwisuje. Zaraz po kupnie sprzętu od nieznajomego sprzedawcy ściąga się głowice, cylinder i wtedy się ocenia zużycie części i wymiana. Pewnie kupiłeś sobie nie dawno ten motor i jedynym serwisem pewnie była wymiana oleju i jazda do lasu. Niestety to nie jest tani sport tu nie ma miejsca na rzeźby i jakieś półśrodki sam tego doświadczyłem chciałem przyoszczędzić i niestety zaoszczędziłem tyle, że kosztów miałem trzy razy tyle. Na Twoim miejscu kupiłbym używany silnik rozebrał go na części pierwsze i wymienił co zużyte. Po taki remoncie moto będzie długo służyło. Tylko licz się z kwotą 4tyś-5tyś jak chcesz to porządnie zrobić. |
|
|
krzysiek919 |
Wysłany: Czw 22:14, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
dobre |
|
|
żółf |
Wysłany: Czw 19:50, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
Bierz lc4, jak się w ramę nie zmieści, to imadłem ściśniesz i wejdzie. Remontów się tam w ogóle nie robi nigdy, dlatego bierz jak najtańszy silnik bo szkoda kasy. Paliwa też nie trzeba brać, więc bak możesz zdemontować i wyspawać sobie w to miejsce stelaż do wożenia pyrów i dorabiać zaopatrując targowisko.
I tak jak kupisz silnik, to musisz zrobić kapitalny remont, bo kolejny wybuchnie.
Chyba że lubisz kolekcjonować złom
|
|
|
Szymon3069 |
Wysłany: Czw 19:34, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
podałem tylko dwa przykłady są jakieś silniki gabarytami przypominające sxf 250? |
|
|
paw680 |
Wysłany: Czw 19:23, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
Ciekawe jak do tej ramy chcesz zmieścić silnik od lc4 czy drzty...? |
|
|
Szymon3069 |
Wysłany: Czw 19:03, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
krzysiek919 napisał: | poważnie ? czy się opaliłeś czegoś ? |
Pisze poważnie robię remont cr 250 nie mam kasy na odbudowę ktma ale naszła mnie właśnie taka myśl czemu niby twoim zdaniem to zły pomysł (tak wywnioskowałem po twojej wypowiedzi) |
|
|
krzysiek919 |
Wysłany: Czw 18:51, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
poważnie ? czy się opaliłeś czegoś ? |
|
|
Szymon3069 |
Wysłany: Czw 18:20, 22 Gru 2016 Temat postu: Urwana korba SXF 250 pomocy!!! |
|
Dzisiaj urwalem korbowod w sxf 250 2006r ... korba poszla nawet nie bokiem ... tylem!!! Rozwalila kartery skrzynie biegow, cylinder, sprzeglo i nieznacznie ale troche cylinder ... z raci iz remontuje swoj drugi motocykl nie moge sobie pozwolic na remont sxf... a raczej jego odnowe.Dlatego wpadlem na pomysl sprzedania tego silnika (co nie zostalo uszkodzone) i kupic nowy silnik. Patrzac na oryginalne silniki jest jeden dokladnie do tego modelu za 2500zl ale zastanawiajac sie w tej cenie moge kupic rowniez silnik lc4, drz 400 i inne wielkie enduraki, remontow sie tam nie robi wiec moze by to bylo bardziej oplacalne ? Co myslicie ? |
|
|