Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:23, 03 Sty 2017 Temat postu: |
|
chyba w 125 mozna przerobić i bedzie działał jak oryginał
oringi są zwykle przekładane do odblokowanej wersji od razu wiec i nawet ich nie bedzie ;P
w 250/300 jest kolanko długie i on jest bezuzyteczny. chociaz ciekawe jakby wywalić katalizator, wyszło by cos pewnie podchodzącego pod freeride/beta xtrainer w charakterystyce |
|
|
bully |
Wysłany: Wto 14:59, 03 Sty 2017 Temat postu: |
|
pytanie jaki dyfuzor, bo jeśli z modeli starszych to jest dużo warty.
z najnowszych modeli niestety ma już inny ksztalt. |
|
|
żółf |
Wysłany: Nie 20:28, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
Wytnij kata i sprzedaj na skupie, resztę na złomie, parę zł wpadnie |
|
|
donPedro |
Wysłany: Nie 18:01, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
Tego nikt nie zaklada do jazdy. Po zakupie jest od razu sciagany. Ja bym dal za niego tyle ile warte sa tylko dwa oringi wydechu o ile bylyby na nim te oringi. |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Nie 16:16, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
Po to żeby spełniał Europejskie normy spalin. Nic więcej.
Wątpię że ktoś to w ogóle kupi. Ceny różne są. Niekiedy na olx można znaleźć takie dyfuzory po 400-500 zł. Co jest szokiem. |
|
|
krzysiek1232 |
Wysłany: Nie 14:39, 01 Sty 2017 Temat postu: Dyfuzor orginalny z katalizatorem |
|
Witam! Za jakiej cene można oczekiwać za taki nieużywany dyfuzor? Do czego w ogóle ludzie go wykorzystują? |
|
|