Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Sob 9:01, 21 Sty 2017
Temat postu:
walnij go gdzies w airboxie, przy kontroli filtra powietrza bedziesz go widział. do tego na plastiku bedzie troche mniej drgał niż na ramie, wiec jak jest jakiś tańszy to jest szansa że dłużej pożyje
GBktmexc400
Wysłany: Pią 21:41, 20 Sty 2017
Temat postu:
Tam pierwszym razem chciałem go umnieścić, ale za każdym razem gdy będę chciał zobaczyć ile mam najechane, będę musiał ściagać, odkręcać siedzenie i to mi nie pasuje, do ramy na taśme dwustronna tez chciałem ale z jedne strony kable z drugiej brak miejsca, a taśma nie trzyma dobrze, chyba zrobie na trytki, bo wiercić na śruby to ramy to odpoda
M.Ziolkoski
Wysłany: Pią 21:33, 20 Sty 2017
Temat postu:
Możesz go spróbować umieścić pod siedzeniem tuż nad filtrem powietrza, ja tam mam
GBktmexc400
Wysłany: Pią 21:23, 20 Sty 2017
Temat postu:
Wszystko poskładane do kupy, moto odpalił jak zawsze, wymiana pierscieni, uszczelek, olejow, filtrów i tej nieszczesnej srubki do atuto. niecałe osiem stówek z serwisem plus licznik motogodzin, tylko gdzie tu go umieścić, brak dobrego miejsca
GBktmexc400
Wysłany: Pon 18:53, 16 Sty 2017
Temat postu:
Tak masz racje, jak stoi i malo uzywany to ok.
Ja sprzeta zakupilem w Niemczech, wiele sie slyszy ze jak niemiec sprzedawal to plakal:)
Wg. licznika ma niecale 13400km.
Fakt pierscienie mialy luzy ponad norme i tak czulem ze cos juz slabszy jest niz na samym poczatku. Pomyslalem ze juz czas na generalny remont i tak sie do tego zbieralem, a tu mila niespadzianka, mechanik mnie zaskoczyl tym iz oprocz pierscieni nic nie trzeba wymieniac.
Troche czytalem o exc 400 i tak postanowilem ze raryzykuje i zakupie go na pierwsze enduro.
henio12323
Wysłany: Pon 8:52, 16 Sty 2017
Temat postu:
bo chodzi o to.. że jak sprzęt stoi nie ruszany, to moze mieć i 100 lat i nie mieć nic wymieniane.
wiec co za problem 2001 rok i oryginalny tłok. jak ma symboliczny przebieg to moze i koleje kilkanascie lat jeździc na tym samym tłoku.
GaCek
Wysłany: Nie 23:21, 15 Sty 2017
Temat postu:
henio12323 napisał:
fiat 126P z oryginalnymi foliami na siedzeniach, a samochód z 80 lat. jak te folie wytrzymały ?
I co w tym dziwnego?? Reklamówka rozkłada się 400lat.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,13582755,Plastikowa_butelka_po_1000_lat__Szklana___nigdy__Kiedy.html
Myślę że folia wytrzyma dłużej jak ten fiat
Cały mit sprawdził się. A mit to?
"Mit (stgr. μῦθος) – opowieść o bóstwach i istotach nadprzyrodzonych, przekazywana przez daną społeczność, zawierająca w sobie wyjaśnienie sensu świata i ludzi w ich doświadczeniach zbiorowych oraz indywidualnych"
"W nauce sformułowano wiele innych, całkowicie odmiennych wyjaśnień pojęcia mit. Część uczonych uważa mit za „kategorię śmieciową”, do której można wrzucić wszystko, i kwestionuje jego istnienie."
henio12323
Wysłany: Nie 14:17, 15 Sty 2017
Temat postu:
oczywiscie ze mozliwe. nie uwierzysz ale ostatnio sprzedał sie fiat 126P z oryginalnymi foliami na siedzeniach, a samochód z 80 lat. jak te folie wytrzymały ?
GBktmexc400
Wysłany: Sob 19:17, 14 Sty 2017
Temat postu:
Możliwe by na jednym tłoku od nowości KTM EXC 400 z 2001 jeździł?
U mnie wyszło ze jest to możliwe, nawet teflon został, oryginalny tłok Elko, do wymiany pierścienie i dalej jazda. Jednak mit o silnikach rfs bynajmniej u mnie się sprawdził.
GBktmexc400
Wysłany: Pią 21:40, 13 Sty 2017
Temat postu:
Dekom. ze sprezynka jest na swoim miejscu. Ta nakretka jest dosc wyrobiona od strony zebatki, musiala dlugo latac poluzowana, trzymala sie tylko na zabezpieczeniu przeciw odkrecaniu, chyba kleju ktos zapomnial dac. Zaluje ze wczesniej tam nie sprawdzilem, mechanik mowil ze i to mialem szczescie bo robil taki silnik gdzie nakretka od ustawiania luzu zawo. spadla i rozerwalo lancuch rozrzadu, kto nie skatrowal.
żółf
Wysłany: Pią 20:52, 13 Sty 2017
Temat postu:
A nie masz czasem ściągniętego dekompresatora? Bo to śruba stopująca deko. W koło wałka rozrządu wszystkie śruby koniecznie na klej, bo mają skłonności do wykręcania.
GBktmexc400
Wysłany: Pią 10:57, 13 Sty 2017
Temat postu:
Znalazlem opis w serwisuwce, ze to do autodekompresatora, ale z tego tlumaczenia ciezko cos zrozumiec, ta sruba zamocowana jest tylko do kola zebatego, myslalem ze to jakas przeciw waga. Sruba wygieta ale znaleziona w okolicy napinacza, w silniku tylko do wymiany pierscienie, reszta w dobrym stanie.
żółf
Wysłany: Pią 10:40, 13 Sty 2017
Temat postu:
GBktmexc400 napisał:
Czy wie ktos do czego jest sruba oznaczona numerem 2, po zdemontowaniu pokrywy zaworow znalazlem nakretke tuz obok kola zebatego, a sruba musiala poleciec gdzies nizej, mam nadzieje ze nie narobila duzo balaganu. Ale nie moge znalesc info do czego ona jest?
https://www.google.pl/search?q=rozrz%C4%85d+ktm+exc+400&rlz=1C2AVNG_enPL658PL658&biw=1423&bih=631&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj2zLGg177RAhVGuhQKHcXJDTMQsAQIGQ&dpr=1.13#imgrc=PaXsq80mb55ytM%3A
Zapewne lektura serwisówki wyjaśni Ci tą zagadkę. Kryształowa kula mówi coś o blokadzie rozrządu.
GBktmexc400
Wysłany: Pią 9:24, 13 Sty 2017
Temat postu:
Czy wie ktos do czego jest sruba oznaczona numerem 2, po zdemontowaniu pokrywy zaworow znalazlem nakretke tuz obok kola zebatego, a sruba musiala poleciec gdzies nizej, mam nadzieje ze nie narobila duzo balaganu. Ale nie moge znalesc info do czego ona jest?
https://www.google.pl/search?q=rozrz%C4%85d+ktm+exc+400&rlz=1C2AVNG_enPL658PL658&biw=1423&bih=631&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj2zLGg177RAhVGuhQKHcXJDTMQsAQIGQ&dpr=1.13#imgrc=PaXsq80mb55ytM%3A
żółf
Wysłany: Nie 22:19, 01 Sty 2017
Temat postu: Re: REMONT KTM EXC 400
GBktmexc400 napisał:
Witam.
Chce zrobic przeglad silnika mojego kata exc 400 z 2001, jeszcze w nim nie grzebalem procz ustawienie luzow zaworowych. Chcialbym zapytac jakich kosztow sie moge spodziewac. Chce wymienic tlok, lancuszek (bo zostalo trzy klikniecia), ewentualnie szklanki zaworow, jakies lozyska to chyba tyle jesli z zeszta bedzie ok. Silnik pali od strzala czy zimny czy cieply, biegi ok. Choc po ostatnim wypadzie cos zaczelo glosniej chodzic w okolicy pompy wody, jak bym miam dziurawy wydech i lekko wyc po odpuszczieniu gazu. To sklonilo mnie, choc i to zamierzalem przegladnac silnik. Sam nie chce sie do tego zabierac wolalbym oddac do serwisu tz. mechanika. A tak zapytam czy moze ktos robil serwis moto u Borysa w Jeleniej Gorze
Skoro chcesz wymieniać szklanki, to faktycznie oddanie mechanikowi to bardzo dobry pomysł
Koszta zależą od tego co będzie robione i z tego co piszesz to minimum 1000zł na graty, a reszta w zależności od tego co wyjdzie. Najlepiej oddaj mechanikowi i on sam stwierdzi co warto zrobić, a co da jeszcze radę, a co trzeba wymienić od razu.
Jeżeli chodzi o Borysa w JG i jego serwis to słyszałem dokładnie tyle samo dobrych opinii jak i złych, z tym że te złe pochodzą zwykle od osób które zraziły się kilka lat temu, teraz większość chwali. Możesz zapytać KrixtofSX
Od siebie polecam DBS w Miłkowie, z zewnątrz nie wygląda pro, ale koleś na prawdę ma pojęcie, świetnie robi zawieszenia, a do tego na pewno nie zedrze.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin