Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
doktor
Wysłany: Czw 15:06, 15 Gru 2011
Temat postu:
Wstepnie roznice jaka zauwazlem, miedzy oryg a wossnerowskim tlokiem, ro to ze oryg ma 8 dziurek pod pierscienie smarujace a wossner tylko 4 no i oczywiscie waga
fxrider
Wysłany: Wto 23:56, 13 Gru 2011
Temat postu:
Żeby porównywać moc to trzeba by mieć 2 fabrycznie nowe egz. z różnymi tłokami i wtedy moooże byłoby czuć jakąś różnicę. W co zresztą wątpię. Wystarczy, że nowy tłok ma 0.5 mm wyższy płaszcz i już będzie miał większą kompresję.
Co zresztą jest dosyć prawdopodobne bo o ile pamiętam dane katalogowe to w 2003r st. sprężania wzrósł o 0.2 - choć równie dobrze głowica HF może być ciut bardziej splanowana.
Niestety mój tłok z HF jest w takim stanie, że niestety nie umożliwia dokonania takich porównań.
Co do trwałości - nie wiem. Nie mam żadnych wiarygodnych źródeł na których mógłbym się oprzeć.
Jeden z moich znajomych deklaruje, że przejeździł na wossnerze 40kkm zanim sprzedał kata.
Ja na razie pomierzę swój cylinder i potem będę zastanawiał się co dalej.
Rysiek24
Wysłany: Wto 22:44, 13 Gru 2011
Temat postu:
myslisz ze warto dawac oryginalny tlok ? ponoc trwalsze ale o ile ? zmeczony tlok potrafi sie urwac...
muniek90
Wysłany: Wto 18:15, 13 Gru 2011
Temat postu:
A odczułeś jakieś różnice w mocy? Któryś podbija kompresje? Mniejsze podcięcia=większa kompresja by się wydawało.
fxrider
Wysłany: Wto 16:34, 13 Gru 2011
Temat postu: Informacje o tłokach LC4 640
Hej,
właśnie rozmawiałem z ASO (Auner.pl - pozdrawiam i dziękuję za informacje i cierpliwość
) i dopytałem o tłoki.
W serwisówce tłoki występują z oznaczeniami /I i /II - pierwszy to nominał 100.94, a drugi to pierwsza selekcja 100.95 (+0.01 mm). Pierścienie do obu tłoków są takie same, koszt kompletu (tłok, pierścienie, sworzeń + zabezpieczenia) to ok. 1400zł.
W 2003r. (z HF) była zmiana modeli tłoków, starsze typy nie są już oferowane, ale można zamiast nich użyć tych nowszych (trochę się różnią wizualnie). Różnią się m.in. drugim pierścieniem (w nowym typu "L"), reszta jest taka sama jak w starszym tłoku. Do starszego tłoka wciąż można kupić sam ten pierścień (testowałem).
Od siebie mogę dodać, że starsze tłoki można użyć też w nowszych silnikach (HF) - mają mniejsze nacięcia pod zawory wydechowe, ale jeździłem na takiej kombinacji i nie miałem kolizji.
Tak się dzielę, bo nie znalazłem na necie nigdzie tej informacji.
pozdrawiam, Adam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin