Autor |
Wiadomość |
bully |
Wysłany: Pią 12:14, 27 Sty 2017 Temat postu: |
|
podajcie mi symbol tego KML na górę. przetoczę sobie jak bedzie trzeba.
Ludzie
łożyska się nie wbija srubokrętem. własnie jak zacznie krzywo wchodzić to ścinasz wahacz. Flaszkę tokarzowi i wam dorobi ściągacz/wciskacz na wzor oryginału.
Co ma śruba do luzu??? ona w środku może mieć i 3 mm, luz jest tylko na łozysku! Śruba tylko ściska ze sobą amor tulejki i środek łożyska, zeby to stało się nieruchomą całością względem drugiej częsci łożyska i wahacza.
A tulejki albo toczyć nowe, albo zestawy allbalsa czy inne jeśli nie stac kogoś na oryginał.
Simerry trzeba uważac bo dużo tej taniości jest bez spręzynek, to się nie nadaje! |
|
|
MatiSx125 |
Wysłany: Śro 18:57, 18 Sty 2017 Temat postu: |
|
łożysko ciężko wchodziło ale w gnieździe jak i na łożysku żadnych śladów. pomimo że w łozysko waliłem płaskim śrubokrętem to praktycznie znikome ślady uderzenia. |
|
|
Fourier |
Wysłany: Śro 18:15, 18 Sty 2017 Temat postu: |
|
Nowe łożysko wchodziło z oporem czy bez problemów? U mnie przy wbijaniu mimo że wahacz/gniazdo były konkretnie nagrzane to wchodziło z problemami do tego stopnia że krawędź łożyska jakby ścinała powierzchnię gniazda. |
|
|
MatiSx125 |
Wysłany: Śro 17:39, 18 Sty 2017 Temat postu: |
|
łożysko wymienione. na 16x. stare wyszło jak z masełka 2 puknięcia młotkiem. Kwestia tych zasranych tulejek które sa wybite i jest luz na nich a nie na łozysku :/ |
|
|
mcx |
Wysłany: Wto 22:26, 17 Sty 2017 Temat postu: |
|
zgadza się w 2010 sa jeszcze stalowe, też mam 2014 i na bank to stal pełna nie jest, a kiedy na wadze trzeba było oszczędzać pokrywają alu twardymi tlenkami typu nikiel, cienka warstwa szybko się wyciera... |
|
|
HCCT |
Wysłany: Wto 22:12, 17 Sty 2017 Temat postu: |
|
Stalowe były w starszych modelach, w 14r. miałem alu pokryte jakimś niklem... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 22:02, 17 Sty 2017 Temat postu: |
|
stalowe są oryginalne. |
|
|
HCCT |
Wysłany: Wto 21:50, 17 Sty 2017 Temat postu: |
|
Do swojego toczyłem tulejki PDS z kwasiaka, te ori są z aluminium i szybko siadają, to samo zrobiłem w kołach i problem mam z głowy. |
|
|
mcx |
|
|
MatiSx125 |
Wysłany: Wto 21:47, 17 Sty 2017 Temat postu: |
|
ZAMAWIAM JAK CUŚ ! |
|
|
mcx |
Wysłany: Wto 21:28, 17 Sty 2017 Temat postu: |
|
aż zszedłem do garażu zobaczyć jak to jest w sprzęcie mojej żony, bo akurat rozebrany jest i faktycznie luz jest ale minimalny! Jest szansa, że będę miał takie tulejki w przyszłym tygodniu |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 19:34, 17 Sty 2017 Temat postu: |
|
wiec szukaj zestawu naprawczego - albo sie ogłoś moze komuś zostały i ci sprzeda uzywane dobre bo o nowe raczej bedzie ciezko |
|
|
MatiSx125 |
Wysłany: Wto 19:30, 17 Sty 2017 Temat postu: |
|
Niestety nie ma tych tulejek osobno :/ |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 17:58, 17 Sty 2017 Temat postu: |
|
no skoro masz to rozebrane to nie rozumiem po co pytasz ?
skoro masz wybite tulejki - to musisz kupic oryginalne, poszukaj na schematach czy są sprzedawane oddzielnie, jc moge ci takie załatwić jak są dostępne oddzielnie. jak nie to trzeba bedzie niestety ale kupic cały zestaw naprawczy.
sruba skoro ma jakikolwiek slad zuzycia trzeba kupic z oryginału. jc tez moge taką mieć |
|
|
MatiSx125 |
Wysłany: Wto 17:39, 17 Sty 2017 Temat postu: |
|
Dzisiaj rozebrałem to łożysko i okazalo się że łożysko jest w znakomitej kondycji lecz tulejki lub śruba już nie . Śruba ma grubość 11,5mm zaś tulejki w środku maja po 12,5/13mm.
gdy wsadziłem śrube w tulejki to luz jest no około 1/2mm. W czym tkwi problem? łożysko gołe zamówiłem lecz no bez tych tulejek. szukać śruby bo ta się wytarła czy tulejki wytarte/wybite? |
|
|