Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
FACTORY
Wysłany: Pon 9:54, 10 Kwi 2017
Temat postu:
Będzie teraz wiać
okrutniak
Wysłany: Pon 10:05, 03 Kwi 2017
Temat postu:
No trochę czasu wolnego + pogoda więc czas na jakieś prace w garażu. Tym razem czas na wentylator. Sprawa dość prosta ale jak to bywa zawsze coś się znajdzie co pokrzyżuje plany. W tym przypadku oczywiście płyn chłodniczy ciekł spod czujnika temperatury(dorobiona gumowa uszczelka + teflon), ale temat zaradzony
sprawdzony w boju i działa
[/list]
Co do porównania z 250 to zdecydowanie lepszy dół i czuć różnicę w mocy. Ale chyba tu mamy też duży przeskok w rocznikach bo 250 jest z 2005. Nie miałem okazji jeździć 250 z tego samego rocznika jak mój albo chociaż wyżej 2011. W przypadku 2t to dużo zależy też jak ktoś sobie ustawi moto pod siebie(gaźnik, zawór wydechowy, itd).
FACTORY
Wysłany: Nie 7:51, 12 Mar 2017
Temat postu:
Piekna jest !
luksw
Wysłany: Sob 1:15, 11 Mar 2017
Temat postu:
Pięknie się prezentuje moto marzenie
Masz porównanie jeżeli chodzi o jazdę z exc 250 bo widziałem a którymś zdjęciu ze stoi w tle ?
okrutniak
Wysłany: Pią 22:54, 10 Mar 2017
Temat postu:
Witam,
Pierwsze spokojne jazdy za mną. Wrażenia bardzo pozytywne. Przesiadka z 4t na 2t chyba to dobry krok(chodź zaczynałem od 2t)
Po ogarnięciu tulei i dyfuzora moto pięknie brzmi i w końcu nie ma tego specyficznego jargotu.
W między czasie oczywiście zmierzyłem się z kilkoma detalami które nie działy więc musiałem to ogarnąć.
Licznik nie miał podświetlenia więc pierwsze walki rozpoczęły się od analizy schematu układu elektronicznego. Niby wszystko się zgadzało ale podświetlenie nie chodziło. Suma sumarum okazało się poprzedni właściciel też z tym walczył i jeszcze bardziej namieszał w kablach. Źle spięte kable plus wadliwa hydrozłaczka przy regulatorze. Poprawione i teraz po odpaleniu pięknie świeci
Detal ale cieszy oko
Czujnik stopu przy rączce przedniego hamulca oczywiście był za czuły i po odpaleniu migał non-stop. Sprężyna za słabo odpychała rączkę i trzeba był ją podrasować. Poprawione działa, też cieszy oko i sumienie czyste.
Wałek zdawszy.... Kilka kropel oleju na betonie ... No więc rozkręcam i sprawdzam co się dzieje. Oczywiście tuleja wytarta. Dziś kupiłem nowy zestaw naprawczy wałka zdawczego więc będzie z tym spokój.
Nadal czeka temat rozrusznika, trochę muszę kasy przyoszczędzić bo to już ok 7 stówek, a póki co można na moto śmigać.
Podsumowując, nie ważne jak dobrze utrzymane moto kupimy, zawsze będzie w nim coś do zrobienia. Chyba że ktoś ma inny poziom akceptacji stanu motoru.
P.S
Fotka gratis
okrutniak
Wysłany: Nie 22:08, 12 Lut 2017
Temat postu:
Flansze robil mi znajomy, czlowiek z zamilowania do takich wyzwań. Jedyne o co boimy sie ze po nagrzaniu sie moze wypasc. Zobaczymy jak wyjdzie w boju, ale z tym do wiosny trzeba czekac bo teraz moto na dotarciu. Po pierwszych testach sucho na flanszy i dyfuzorze. Zero wycieków. Dymu tez nie widac mimo chwilowych wysokich obrotów. Bede dawał znać.
sparci
Wysłany: Nie 11:55, 12 Lut 2017
Temat postu:
Daj znać jak się spisze tuleja metalowa w mocowaniu dyfuzora,też mam w tym miejscu wybitą flanszę i chętnie coś bym z tym zrobił,sam to robiłeś?? Kiedyś chciałem coś takiego zrobić ale nie trafiłem na sensownego tokarza/frezera wszyscy narzekali, że się nie da bo flansza pod kątem itp.
Kajtek DBL
Wysłany: Czw 23:48, 09 Lut 2017
Temat postu:
W malowaniu wroga
nie no żartuje. Super się prezentuje
kawał dobrej roboty. Hmm to u was już wiosna że ustawienia gaźnika takie ? Czy czekasz do pierwszych przebiśniegów
Naklejka na dekiel z olxa ?
okrutniak
Wysłany: Czw 22:55, 09 Lut 2017
Temat postu:
Troche pracy wykonane
Zrobione:
- nowy tlok proxa
- swieca
- gazik wymyty i ustawiony pod warunki wiosenne
- zrobiona tuleja w flanszy
- ekektryka ogarnieta bo kable byly w opłakanym stanie
- nowe handbary( poki co musza byc te bo lezaly na stanie a inne wydatki byly wazniejsze)
- nowy plyn chodniczy motula
- plastiki biale ori
- siedzenie pp
- manetki zety
- zabawy z czujnikiem stopu przy hamulcu recznym
- nowa wata fmf w tlumniku plus jego prostowanie
-naklejka na dekiel sprzęgła
Jeszcze kilka rzeczy jest do zrobienia. Czekam na czesci i trochę wolnego czasu.
okrutniak
Wysłany: Wto 23:56, 07 Lut 2017
Temat postu:
Stalowa tuleja da rade? Ktos testował?
Teraz wyszło jaki krzywy jest dyfuzor. Jutro czeka go prostowanie.
FACTORY
Wysłany: Nie 8:18, 05 Lut 2017
Temat postu:
Wziąłeś się za prace z rozmachem ( świetnie że sam ) , ale stan przed sezonowy musi być w jak najlepszym stanie .
Tłumik wyszedł mega dobrze !
major000
Wysłany: Pią 16:19, 03 Lut 2017
Temat postu:
Co do uszczelnienia gniazda wydechu...Sprawdź czy flansza nie jest nadmiernie wytarta, jeśli ma wycięte rowki to jest lipa. Najlepszy sposób to sylikon + nowe oryginalne oringi. Do tego prosty dyfuzor, bo jeśli jest krzywy, to krzywo siedzi w gnieździe. Następnie gumowe łączniki dyfuzora też mają być w dobrej kondycji, oraz proste uchwyty na ramie.Najlepiej odrazu kup zestaw naprawczy wydechu czyli sprężyny, łączniki, oringi itd. Jeśli wszystko będzie proste i dobrze zamocowane to tam nic się nie dzieje. Ja wymieniałem co 100godzin oringi przy okazji wymiany tłoka.
Ta opaska na wiązce elektrycznej nie zda egzaminu, bo do środka będzie wchodzić woda. Tutaj albo szczelnie zamykasz wiązkę albo umożliwiasz wydostanie się wody na zewnątrz. W innym wypadku słabej jakości przewody, które montuje KTM szlag ci trafi bardzo szybko.
okrutniak
Wysłany: Pią 16:07, 03 Lut 2017
Temat postu:
Wczoraj korzystając w chwili wolnego czasu postanowiłem od podstaw moto przygotować do sezonu. Chodź już wiem że zajmie mi to więcej czasu niż myślałem.
Kata rozebrałem prawie do naga:
Tu już tył nasmarowany i sprawdzony.
Duża walka była z prostowaniem akrapa, bo kupiłem z wygietym. Trochę zabawy i wydech uratowany. Oczywiście wata została wymieniona.
Kolejnym etapem był przegląd elektryki i oczywiście bandaże do wymiany plus szukanie patentu na zawsze wystające kable obok półek.
Do zrobienia:
- tłok, w sobotę będzie mierzony cylinder,
- gaźnik na myjkę ultradźwiękowa,
- reanimacja rozrusznika, po rozkręceniu okazało się ze tylko rozrusznik jest(na krótko sprawdzałem, kręci), więc do kupienia od modelu 2015 bendix i koło,
- nowe manetki,
- olej + filtry
- handbary,
- naklejka na dekiel sprzęgła,
- mocowanie dyfuzora, szukam patentu. Ktos to uszczelniał? jakis patent? Silikon odpada, raczej szukam innego rozwiązania(tulejka? )
- lampa z przodu tez do podmiany,
Wszystko robię sam lub z pomocą szwagra. Jeśli ktoś ma uwagi to z chęcią wysłucham
Każdy ma swoje praktyki i warto skorzystać z Waszego doświadczenia
donPedro
Wysłany: Wto 21:46, 24 Sty 2017
Temat postu:
kolejny sprzecior 2T w naszym forum, powitac powitać
Kajtek DBL
Wysłany: Wto 20:41, 24 Sty 2017
Temat postu:
Fajny fajny
Rozmawiałem kiedyś z Francuzem który jeździł w teamie Musch. Opowiadał jak był w Polsce na Szesciodniowce w Jeleniej Górze. Może nawet tym katem jeździł.
Czekam na więcej fot
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin