Autor |
Wiadomość |
amek721 |
Wysłany: Pon 22:18, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
Literka "F" w nazwie oznacza, że dany model ma silnik czterosuwowy.
Sam musisz sobie odpowiedzieć czy lepszy jest 2t czy 4t |
|
|
crazyktm |
Wysłany: Pon 20:54, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
witam , mam pytanie jaka jest lepsza ktm exc czy exc-f,dzięki pozdrawiam |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 22:52, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
Anonymous napisał: | Lc 4, duza pojemność, nieduzo z niej mocy wiec silnik pewnie żywotny. Ale niestety ten sprzęt waży dużo wiecej niz exc/sx 250, a ja chce coś lekkiego. |
hehe LC4 jak sie oklei błotem to waży tyle co 2x exc250 |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 22:44, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
Lc 4, duza pojemność, nieduzo z niej mocy wiec silnik pewnie żywotny. Ale niestety ten sprzęt waży dużo wiecej niz exc/sx 250, a ja chce coś lekkiego. |
|
|
Czepek |
Wysłany: Wto 20:06, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
nawet na 125 Cię zaskoczy moc (oczywiście, nie na asflacie bo to wiadomo).
gs to za darmo nie bierz... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 17:36, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
4T tez jest spoko, ale rzeczywiscie trzeba celować w nieco nowsze sprzęty. za 6 tysi sportowego nic nie kupisz. chhyba ze mocne enduro - ktm lc4. ( o EXC mozna zapomnieć ) co do utrzymania 4T jestes w błędzie że jest droższe. w 4T robisz remont za 4tysie i smigasz kilka dobrych sezonów bez zaglądania, jak ogarnisz mechanike to praktycznie nie kosztuje nic prócz płynów. + drobne naprawy jak w kazdym moto. w przypadku 2T co chwile trzeba robic remonty silnika jak to sie mówi w wyżyłowanym 2T jak sie piłuje to razem z olejem wymieniasz tłok co do GS ja bym sobie odpuscił. KTM robi furorę teraz ale model GS przy SX to niechciane dziecko ktma xd trup straszny, nawet jak kupisz tanio i wsadzisz troche grosza to pojeździ chwile i zacznie sie znów sypać. jak dla mnie lepiej było by zamiast tego kupic cos z hondy czy yamahy czy suzuki. a jak ktm to albo lc4 albo drozsze sx/exc |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 17:27, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
Spoko dzieki chłopaki. a 4T? Też oddaje moc inaczej ale ceny dużo wyższe pewnie i naprawy. Jeszcze jedno. Znajomy ma do spredania ktm gs250, i chce 1300, moto troszke skatowane, no i nie najnowsze, ale za taka cene to dołożyłbym 3tys. w cześci i miałbym sprawne moto na nowych czesciach. Tylko jak wyglada dostepnosc cesci do tej wersji, ceny, no i ogolnie czy fajne moto. |
|
|
mentor |
Wysłany: Wto 14:31, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
Witam, koledzy dobrze radzę. Ja mam kuzyna który 14 lat jeździ motocyklami od 600 po litry różnego rodzaju a moce dochodziły do 190 koni. A kiedy wsiadł na mojego exc 520 przerobionego na sx powiedział ze to potwór. Tak narwanej maszyny jeszcze nie miał. Motocykle szosowo-turystyczne zupełnie inaczej oddają moc. A ja też latałem podobnym moto do Twojego yamaha xj 600. I dla mnie mój kat po prostu kopie jak dodajesz gazu. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 14:29, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
200/250exc - i będziesz zadowolony , setka była by dobra na pirewszy ever motorek, a Ty pewnie juz troche oblatany jesteś
pozdro |
|
|
barek253 |
Wysłany: Wto 14:00, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
co z tego ze na plastiku ci brakuje mocy?
to jest całkiem inny motor 30koni cie zamiecie na początku
jak nie chcesz 125 to kup sobie 200 albo 250 tylko w exc
cenowo w sx 250 tlok co ok 40mt(jakis sezon twojej jazdy) jakies 450zł korbowod co 2 tłok 350zł łozyska na wał ok 250zł
w exc 250 już wiecej tych motogodzin nabijesz na tłoku a korbowod i reszta podobnie
co jazde musisz myc filtr powietrza czyli jakis olej do teog musisz miec ok.50zł
łańcuch i zebatki ok 350zł tez ok sezonu wytrzyma |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 13:17, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
Byłbym raczej za wersją o mniejszej agresywności co przełoży się na dłuższą żywotność. Dobre byłoby jakieś 4T ale niestety nie stać mnie poki co. |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 13:03, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
250 to raczej nie za dużo jak dla mnie, jak wspomniałem na codzień śmigam cb600 ze 100KM i też mi czasem brakuje mocy. Będzie to natomiast mój pierwszy cross i nie wiem zabardzo co wybrać. Jak wspomniałeś wersja sx jest agresywna, wieć silnik pewnie wymaga częstych remontów. Moglibyście mi przybliżyć jak to wygląda cenowo, i co jaki czas co się mniej więcej robi. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Wto 8:25, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
oj tak skoro to 1 motor tego typu 250 za mocne pomiecie tobą
za tą cene kupisz exc 125 i spokojnie wystarczy |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 2:19, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
hej!
250sx jest ostry, to maszynka do rezana toru, szukaj exc - wersja enduro - mniej agresywna (to nie znaczy że słabsza) bardziej elastyczna, mocy pod dostatkiem. do 6k na pewno coś wybierzesz. |
|
|
fred123411 |
Wysłany: Wto 1:33, 20 Gru 2011 Temat postu: Jaki model kupić? |
|
Witam, przymierzam się dokupna ktm-a, coby sobie pośmigać co jakiś czas w terenie. Chciałbym niedrogi sprzet do 6tys. i tani w utrzymaniu, więc raczej 2T. Co polecacie? Myślalem nad sx250 albo czymś wiekszym, aby nie brkowałomi mocy. Na codzień śmigam Cb600, no ale nią w teren to nie bardzo |
|
|