Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Śro 7:19, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
to moze juz ktos sie z nimi tak bawił |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 0:04, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
no właśnie zdziwiło mnie ze zagłębienia w koszu nie sa rowne na wszystkich zebach kosza tylko połowa jest ok z niewielkimi sladami zuzycia a polowa ma dosc mocne wciecia po tarczach... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:14, 07 Lut 2017 Temat postu: |
|
tto nie są zęby, zeby to są na kole zebatym.
to że masz zagłębienia, to lipa troche, pilnikiem mozna próbować. ale jak nie zrobisz równo, to beda sie w jednym miejscu bardzo szybko wybijały a w innym nie. to raz, dwa że bedzie wiekszu " luz " na tarczkach i przy stzelaniu ze sprzegła bedzie duzo wieksza siła trgo strzału na kosz, i tak samo szybciej sie wybije. ale póki co mozesz taki paten zastosować i rozgladac sie za nowym koszem. |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 16:21, 06 Lut 2017 Temat postu: |
|
Nie za bardzo wiem o ktore gumy chodzi....zęby na koszu zewnetrznym maja troche zagłębienia po tarczach myslalem zeby odkrecic kosz i wyrównać je pilnikiem... Ale nie moge nigdzie na allegro znalezc klucza nastawnego w rozsadnych pieniazkach zeby to odkrecic |
|
|
bully |
Wysłany: Pon 8:51, 06 Lut 2017 Temat postu: |
|
Luz miedzy zębami kół to raz, a luz kosza miedzy zębatką kosza to dwa, Kolega ma 2T i ma gumy na koszu. jak ten drugi luz jest spory to sobie lepiej wymień te gumy. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 18:40, 05 Lut 2017 Temat postu: |
|
bedzie miał luz bo pracuje to miedzy zębami, sam stan zębów mozesz iwuzalnie zdiagnozować. jak są mocno wytarte to bedzie widać |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 15:45, 05 Lut 2017 Temat postu: |
|
No i rozkreciłem sprzegło bo sie tłukło głośno okazało sie że jedna metalowa przekladka pomiedzy tarczami pekla oderwał sie kawalek dlugosci ok 3cm...pewnie to tak jarmoliło. Czy kosz sprzegłowy powinien miec delikatny luz wykonujac nim krótkie szybkie ruchy prawo-lewo? Bo na boki nie ma luzu tylko jak zaczne krecic prawo-lewo to kosz zewnetrzny ma spory luz... |
|
|
ciernik |
Wysłany: Nie 18:25, 29 Sty 2017 Temat postu: |
|
Sie zastanawiałem czemu jedno magneto kolega mechanik odcinal z walu szlifierką. Ściągacz pomimo 370Nm na srubie sciagacza nie dal rady |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 17:22, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
to uprzedzaj klientów że dokręcasz w taki sposób |
|
|
bully |
Wysłany: Pią 12:16, 27 Sty 2017 Temat postu: |
|
zawsze dokręcam udarem. zawsze jest to ok 100Nm Robiłem już mnóstwo silników i nigdy nie było problemów.
oczywiście klucze nastawne są i tez warto używać, potwierdzam |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 7:49, 27 Sty 2017 Temat postu: |
|
a jak juz chcesz przytrzymać - bo dokręcic udarem sie nie da poprawnie. to są takie nastawne klucze do róznych koszów, kosztuje z 30-40 zł i spoko wystarcza |
|
|
bully |
Wysłany: Czw 23:05, 26 Sty 2017 Temat postu: |
|
Kup się klucz udarowy i nie potrzebujesz takich wynalazków. |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 10:15, 26 Sty 2017 Temat postu: |
|
A czy posiada ktos na sprzedarz starą metalową przekładke pomiedzy tarcze sprzegłowe do exc 250? Bo potrzebuje zrobic sobie blokade do kosza sprzeglowego w celu odkrecenia go...czy wystarczy wbić bieg i trzymac na hamulcu? |
|
|
MatiEXC |
Wysłany: Czw 0:48, 26 Sty 2017 Temat postu: |
|
Od wału jest na 99% lewy gwint I nakrętka jest tak jakby po obwodzie nacięta. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Czw 0:25, 26 Sty 2017 Temat postu: |
|
Serwisówka prawdę Ci powie |
|
|