Autor |
Wiadomość |
hsqva |
|
|
janexc200 |
Wysłany: Śro 6:40, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
jeśli na zimno moto odpala i pracuje na wolnych to na pewno dysza wolnych za bogata
ale w tym przypadku moim zdaniem zajmij się iglicą (typ, poziom blaszki) i dyszą główną, bo dysza wolnych odpowiada tylko za pracę na zamknietym gazie a tu jest problem jak otwierasz gaz
ja całą zimę i lato jezdzę na tej samej dyszy wolnych, natomiast ostatnio właśnie przerabiałem temat "buuuu" po dodaniu gazu gdy nie zmieniłem ustawien a temeratura wzrostła z 0 do 10*C, mega wkur... sprawa na podjazdach zwłaszcza, dyszę gł zmieniłem z 172 na 168 i dałem igłe jeden ząbek w dół i znowu motocykl "idzie za manetką" prawie jak 4T , oczywiscie w małym dwusuówie ciezko bedzie uzyskac taką płynnosc
ustawienia z manuala przynajmniej dla starszych roczników są przynajmniej o 10*C za bogate, pewnie dlatego ze zabezoieczali się tak przez przegrzewaniem siliników |
|
|
barek253 |
Wysłany: Wto 18:58, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
probowalem tuningowac ta moja jak w filmie ale nic nie dalo
te membrany ktm to porazka
znizaja jakosc i koszta elementow, to samo gaznik
najlepsze ze mimo to ceny i tak wyzsze.... |
|
|
motoandrzey |
Wysłany: Wto 17:42, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
koledze w nówce exc 300 z 2017 około 10mth przebiegu urwała się oryginalna membrana i wpadła do silnika |
|
|
Fourier |
Wysłany: Wto 12:46, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
Obecnie mam trzy membrany na warsztacie: dwie v-force 3 (jedna nówka, druga z przebiegiem około 300 godzin) oraz jedną KTMową montowaną w SX 125 2014 z przebiegiem około 90 godzin. Nowy v-force zero prześwitu, śmigany minimalny prześwit na jednym listku w rogu (dwa rogi delikatnie poszczępione), ktmowska - wszystkie listki maja szczeliny i to dużo większe od tych z v-force. |
|
|
te300 |
Wysłany: Wto 10:48, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
ta czytałem to; w życiu nie przyznają się do błędu, spierdzielili ustawienia fabryczne gaźnika (szczególnie w 300) i proponują alternatywny zestaw (dysze wolnych i iglice oraz dyszę iglicy) za który oczywiście trzeba zapłacić. ;-( |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 10:08, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
Wg siedzimy glownej ktma nieszczelne listki to nie jest wada fabryczna i nie wpływa to na motocykl . |
|
|
hsqva |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 20:25, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
ale gaźniki te same, no i sama regulacja przebiega w identyczny sposób. wiec zacznij od regulacji i zmniejszenia dyszy wolnych obrotów, i podnieś igłe która powinna byc w miare uboga.
ogarnij sobie serwisówke z yz 125 2008 tam jest ten sam gaźnik, i fajnie tabelki opisane bo cięzko sie połapać troche z iglicami, troche pokombinować trzeba żeby ogarnąć która iglica jest bogatsza od której, bo są rózne średnice czesci cylindrycznych, i rózne stożki poniżej. jak ogarniesz co do czego to potem wrzucasz na test jakis setup, kontrolujesz co jeszcze ewentualnie nie pasuje, i mniejszymi kroczkami dochodzisz do tego że moto ładnie chodzi, nie zalewa, i nie "wali wałem" przy jednostajnych obrotach |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 19:31, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
tu mowa o setach |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 17:41, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
250 exc |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 17:38, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
w setce?? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 17:15, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
trzeba sobie ustawić, jest fabrycznie za bogata dysza wolnych obrotów, spróbuj wrzucic mniejsza, wrzuc iglice homologacyjna na 3 ząbek od góry. dysze spróbuj z 30stke wrzucić, dysza głowna chyba 450tka jak zalecają od razu
dodam że spokojnie da sie to wystroić żeby pracowało bezproblemowo i bez przylewania |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 10:00, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
membrana jest jakas no name, listki i stelaz plastikowy prawodpodobnie rrobione na odpierdol pod ktma
motocykl mam od nowosci
a co do tego przylewania znam osoba ktora ma tern sam moto tez nowe i 'podobno' nie ma tam tego problemu |
|
|
MatiEXC |
Wysłany: Sob 1:07, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
Jest to każdy problem "wysoko stojonego" dwusuwa Nie martw sie tym, to norma u mnie w 125 to samo było u znajomego w yz 250 na mikuni 36 również ten problem wystepował i u jeszcze jednego znjomego w gas gasie 250, tylko że na keihinie 38 również jest ten problem, a każdy sprzęt ok wyregulowany (kawa z mlekiem). A jak sa w membranie delikatne szczeliny to nie ma sie co przejmowac bo ciśnienie z komory korbowej i tak je domyka |
|
|