Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
moalord
Wysłany: Sob 17:48, 29 Kwi 2017
Temat postu:
No poza tym odpalaniem na biegu to sprzęgło jest igła - odpowietrzone, wymiana plynu, wysprzeglika, kompletne tarcze, koszt stan jak nowy bez luzów i wybić... może i masz racje - tylko czasami zaliczysz glebe , podnosisz moto i zamiast szukac "luzu" to guzik i ogień - a tu du*a bo ciągnie
major000
Wysłany: Sob 17:22, 29 Kwi 2017
Temat postu:
moalord napisał:
Jeszcze raz wszystko zostało wyjęte, sprawdzone, złożone.... mechanikiem nie jestem ale wygląda wszystko super.
1. Odpalam na luzie, wrzucam bieg (1 czy 2) wchodzi miękko, nie ciągnie
2. Moto nie jedzie na biegu, wysprzegla od polowy klamki
3. Na podnośniku jak wrzuce bieg 1 czy 2 - kolo na wcisnietym sprzęgle nie obraca się - luz wchodzi bardzo miękko i łatwo znaleźc
4. Na biegu, dalej ciągnie na rozruszniku, jedzie delikatnie do przodu =/
Chyba odpuszczę....
Słabo opisałeś problem wcześniej...Jeśli tobie chodzi tylko o to , że ciągnie podczas odpalania na biegu to czepiasz się, bo to jest normalne. Sprzęgło musi "zerwać" aby się rozkleiło a przy odpalaniu są za małe obroty do tego. Jeśli na podnośniku koło ci się zatrzymuję po wciśnięciu sprzęgła, to wierz mi, że dużo osób by chciało mieć sprzęgło w takim stanie.
moalord
Wysłany: Sob 17:09, 29 Kwi 2017
Temat postu:
Jeszcze raz wszystko zostało wyjęte, sprawdzone, złożone.... mechanikiem nie jestem ale wygląda wszystko super.
1. Odpalam na luzie, wrzucam bieg (1 czy 2) wchodzi miękko, nie ciągnie
2. Moto nie jedzie na biegu, wysprzegla od polowy klamki
3. Na podnośniku jak wrzuce bieg 1 czy 2 - kolo na wcisnietym sprzęgle nie obraca się - luz wchodzi bardzo miękko i łatwo znaleźc
4. Na biegu, dalej ciągnie na rozruszniku, jedzie delikatnie do przodu =/
Chyba odpuszczę....
henio12323
Wysłany: Sob 7:07, 29 Kwi 2017
Temat postu:
przekładki wrzucasz najlepiej na stół traserski, ewentualnie na cos co masz pewnosc ze jest płaskie, i patrzysz czy nie są powyginane np naciskajac od góry. płaska przekłądka bedzie leżała, wygięta zacznie wstawać
moalord
Wysłany: Sob 5:15, 29 Kwi 2017
Temat postu:
Na oko wygladaja dobrze, poprzednie sprzeglo (chyba ori) miało podobne objawy (nie slizgalo się, na biegu ciągnęło, i również przy wrzuceniu biegu z N na 1 ciagneło...)
Po zmianie tarcz, wszystko igła poza tym odpalaniem na biegu.. a jak mam je dokładnie sprawdzić ?
henio12323
Wysłany: Pią 21:42, 28 Kwi 2017
Temat postu:
juz teraz nie ma sensu najmniejszego.
ogólnie chodzi o to że olejem sie smaruje ( obficie) i on ma przesiąknąć co trwa nawet kilka godzin. dlatego niby sie wrzuca na noc do oleju. ale ja zawsze smaruje składam, nim poskładam całość mija wystarczająco czasu ze sprzęgło działa ok.
lejesz olej dobry, nie ma tendencji do klejenia sprzegła
opcja majora jest realna, wiec mozna by sprawdzic te przekładki. w zasadzie nic cie nto nie kosztuje a bys miał pewnosc co i jak
major000
Wysłany: Pią 21:17, 28 Kwi 2017
Temat postu:
moalord napisał:
Panowie, wymieniłem sprzeglo, komplet EBC, poprawa jest bardzo duza, ale dalej na biegu moto próbuje "jechać"
Wg. instrukcji trzeba tarcze moczyc kilka godzin w oleju.. ja tylko namaczałem i wkladalem - może tu jest błąd ?
Jaki dac olej ? Fabryczny motorex czy cos innego ?
Miałem raz przypadek, że po wymianie kompletnego sprzęgła tej firmy objaw był jak u ciebie i okazało się że nowe przekładki były pokrzywione.
moalord
Wysłany: Pią 21:03, 28 Kwi 2017
Temat postu:
Do silnika i skrzyni - MOTOREX CROSS POWER 4T - 10W50
To nie ma sensu wyjmować i wrzucać na kilka godzin namaczania ?
henio12323
Wysłany: Pią 18:23, 28 Kwi 2017
Temat postu:
a jaki olej lejesz ? od tego zacznijmy
moczenie chodzi o to żeby nie spalic go od razu, ale jak namoczyłeś to tragedia sie nie stała. bo miał poslizg. aby suchych nie wkładać.
moalord
Wysłany: Pią 12:40, 28 Kwi 2017
Temat postu:
Panowie, wymieniłem sprzeglo, komplet EBC, poprawa jest bardzo duza, ale dalej na biegu moto próbuje "jechać"
Wg. instrukcji trzeba tarcze moczyc kilka godzin w oleju.. ja tylko namaczałem i wkladalem - może tu jest błąd ?
Jaki dac olej ? Fabryczny motorex czy cos innego ?
Gość
Wysłany: Pią 18:41, 31 Mar 2017
Temat postu:
Super, wszystko działa
Kupilem za niecale 500zl kompletny zestaw, po wymianie jak nowe ! Nic nie ciagnie, odpala z biegu, na podnośniku przy wcisnietym sprzęgle i na biegu kolo się nie kreci ! LALKA
Gość
Wysłany: Sob 12:14, 25 Mar 2017
Temat postu:
To ze ciagle czekam na paczke, kolega co zamawial zapomnial potwierdzić zamówienie i 2tyg w dupe.... wkurzylem się i wlasnie siedze i sam zamawiam - wiec czekamy =/
zwirek03
Wysłany: Sob 8:59, 25 Mar 2017
Temat postu:
i co ze sprzęgłem ??
moalord
Wysłany: Pią 6:17, 03 Mar 2017
Temat postu:
Olej motorex jak fabryka nakazuje - kompletne sprzeglo zamowilem, zobaczymy czy to pomoze...
henio12323
Wysłany: Czw 19:48, 02 Mar 2017
Temat postu:
motocykla nie odpala sie na biegu.
to normalne, wystarczy że masz "lepki" olej, i jakies chinskie tarcze i sprzegło sie będzie kleiło i to normalne, zwłaszcza w niskich temperaturach.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin