Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tomaszek666
Wysłany: Wto 9:23, 14 Lut 2017
Temat postu:
Ok . Dziękuję za pomoc.
szo
Wysłany: Nie 16:21, 12 Lut 2017
Temat postu:
też tak miałem i się okazało, że rozdupczony akumulator był
henio12323
Wysłany: Sob 19:48, 11 Lut 2017
Temat postu:
edytuj posty nie pisz jeden pod dtrugim
to że na sucho kręci to norma. nawet jak nie zrobi obrotu w ogóle i zacznie sie jarać, to na sucho moze zapierdzielac.
zacznij od rozebrania rozrusznika, wymuj wszystko w np benzynie ekstrakcyjnej, nasmaruj miejsca do smarowania ( łozysko, podkładki, konce wałka ) owin wałek taśmą, wkrec we wkrętarke/wiertarke, i przeleć papierkiem drobnym komutator, zmyj to wszystko dobrze benzyną, ) szczoteczką dobrze te przerwy wyczysc ) no i skontroluj szczotki w jakim są stanie.. praktycznie nic cie to nie bedzie kosztowało a rozrusznik bedzie mozna uznać za sprawny ( o ile ma szczotki, a komutator nie jest dziwnie wyjarany )
dalej mozesz wziąc kable rozruchowe, i wpiąc sie minus z aku do masy rozrusznika ( żeby ominąc brak masowania) do tego można plus tak samo podpiąć, tylko dobrze jak bedzie dobrej jakosci kabel rozruchowy. jak to nie pomoże
to przyczyny, albo uwalone mimo wszystko sprzęgiełko, albo wytarty wałek na rozrządzie ( wałeczek autodekompresatora) jednokeirunkowe jak masz zdemontowane, to zobacz te baryłki w jakim są stanie czy nie mają wżerów, to samo bieżnie czy są gładkie czy juz "porowate" jak sprzegiełko ok - praktycznie pozostaje problem w głowicy
Tomaszek666
Wysłany: Sob 19:10, 11 Lut 2017
Temat postu:
Rozrusznik po wyjęciu i wyczyszczeniu zapierdzielał jak szalony a w moto tak jak piszę.
Tomaszek666
Wysłany: Sob 19:09, 11 Lut 2017
Temat postu:
Jest ok . Wyszło. Założyłem nową sprężyne . Kręci . Tylko jak zaczynam kręcic to rozrusznik robi obrót zatrzymuje sie i znowu robi obrót . Aku naładowane .Tak jakby siły nie miał .
MatiEXC
Wysłany: Sob 17:39, 11 Lut 2017
Temat postu:
U mnie też troche mocniej siedziało ale podważyłem delikatnie srubokretem i wyszło
henio12323
Wysłany: Sob 17:25, 11 Lut 2017
Temat postu:
to wrzuć fotke o co ci chodzi. mozna uzyc jakiegos sciagacza 2-3 ramiennego. ewemtualnie podwazać czymś, czasem ciezej idzie zwłąszcza jak łozysko troche zuzyte ( wyrabia sie bieżnia i sie blokują baryłki )
Tomaszek666
Wysłany: Sob 15:46, 11 Lut 2017
Temat postu:
Ręką nie da rady . Mam nadzieje że dobrze myślę że to jest to . Duża zębatka na wale.
henio12323
Wysłany: Sob 13:01, 11 Lut 2017
Temat postu:
Wyciagasz do gory
Moze byc lekko przykleszczone ale w rekach jest do wyjecia
Tomaszek666
Wysłany: Sob 10:47, 11 Lut 2017
Temat postu: Łożysko jednokierunkowe.
Witam. Szukam wiedzy jak ściągnąć łożysko jednokierunkowe .
Mam zębatkę w ręce i co dalej? Jeśli ktoś coś będę wdzięczny.Sprawa dotyczy KTM 450 EXC 2004r. Pozdrawiam.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin