Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 20:28, 13 Lut 2017
Temat postu:
jak bedziesz lał dobre paliwo, dbał o filtr powietrza i regularnie jeździł to w gaxniku nic sie nie stanie złego i długo mozna latac bez zaglądania... ale prędzej wypadnie jakis remoncik itp. i przy okazji warto zajrzeć do gaziorka. ewentualnie czesciej niz takie zasyfienie gaźnika od wylatanych kilometrów - po ostrym upalaniu w terenie dostanie sie jakis syf i trzeba bedzie przez to tak czy siak zajrzeć - bo zaden preparat nie usunie syfu jak sie dostanie np filtrem powietrza
MotoPirate
Wysłany: Pon 19:44, 13 Lut 2017
Temat postu:
Ok dzięki za pomoc, nie chodzi o to żeby unikać czyszczenia gaznika poprzez lanie takich dodatków ale żeby przedłużyć żywotność elementów gaznika(ochronić).Słyszałem że niektórzy coś tam leją od czasu do czasu dlatego pytam.
żółf
Wysłany: Nie 18:18, 12 Lut 2017
Temat postu:
Też uważam, że nie ma to żadnego sensu. Tak jak henio pisze, możesz rozpuścić tym szuwaksem syf w baku, który pójdzie w gaźnik i dopiero narobisz sobie bigosu. Układ jest prosty i lepiej wszystko rozebrać i przeczyścić, a nie zdawać się na magiczne środki.
Stosowałbym jedynie doraźnie w razie braku możliwości mechanicznego przeczyszczenia, np moto na wtryskiwaczu zaczyna słabo chodzić w trasie, a warunków na serwis nie ma żadnych.
henio12323
Wysłany: Nie 17:49, 12 Lut 2017
Temat postu:
nie to kompletnie zadnego sensu, oprócz tego że wiecej syfu moze pozostać osadzonego w komorze spalania ( bo wątpie że taki preparat spala sie w 100% )
to moze mieć jakikolwiek sens w pojeździe gdzie masz wtryskiwacze, duze ciezkie w serwisowaniu gaźniki.
w takim moto jak "zapyzieje" ci gaźnik, rozbierasz na czesci pierwsze, wrzucasz do ultradzwięków, i praktycznie w cenie preparatu masz gaźnik idealnie czysty.
wiec sensu to nie ma zadnego.
MotoPirate
Wysłany: Nie 17:42, 12 Lut 2017
Temat postu: Motul ,,fuel system clean,, Czy jest sens?
Tak jak w temacie, czy jest sens lania dodatków do paliwa. Ostatnio kupiłem na próbę miksturę Motula 200ml na pełen bak. Wiadomo że mocy po tym nie przybędzie ale czy faktycznie pomaga zachować/przedłużyć czystość gaznika? Ktoś stosował podobne środki?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin