Autor |
Wiadomość |
marcinoo7 |
Wysłany: Sob 10:56, 15 Cze 2019 Temat postu: |
|
Ciekawostką jest też w tym zestawie że 2 pierwsze przekładki za nr.10 mają po 1.3mm A nie jak serwisówka pokazuje że wszystkie powinny być po 1.4 (nr.9)🤔🤔🤔 |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 13:51, 25 Maj 2017 Temat postu: |
|
sebisster napisał: | Ma ktoś może serwisówkę do ktm exc300 '14? |
ktoś ma
napisz na priv |
|
|
sebisster |
Wysłany: Czw 11:45, 25 Maj 2017 Temat postu: |
|
Ma ktoś może serwisówkę do ktm exc300 '14? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Śro 12:07, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
grubosc wg opisu ta sama
w jednej po grubosci masz jeszcze dopiske 2002
nie pamietam dokladnie
ale zalezy co wgl ty potrzebujesz i chcesz zrobic |
|
|
Platinum |
Wysłany: Śro 10:15, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
barek253 napisał: | od kosza masz 10
kiedys widzialem filmik ze probowali poprawic docisk i dawali dwie grubsze 1,4mm bo tam latala cala zewnetrzna czesc ale nawet i to nie pomagalo |
A orientujesz się może czym różni się przekładka numer 8 od 10? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Śro 8:04, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
od kosza masz 10
kiedys widzialem filmik ze probowali poprawic docisk i dawali dwie grubsze 1,4mm bo tam latala cala zewnetrzna czesc ale nawet i to nie pomagalo |
|
|
Platinum |
Wysłany: Śro 1:23, 01 Mar 2017 Temat postu: |
|
Kto z Was wie, czym się różni przekładka sprzęgła DDS o numerze OEM INTERMEDIATE DISC 1MM 2002 część: 59032010100 od przekładki: INTERMEDIATE DISC 1MM część: 78932010000.
Na schemacie części KTM jedna ma numer 8, a druga 10.
Wg Was i tego schematu części, który numer przekładki jest od strony dekla sprzęgła, a który nr od kosza sprzęgłowego?
Pacjent: KTM EXC 250 2t 2016r.
http://i67.tinypic.com/1zvq1lh.jpg |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 6:44, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
w nowych 2T kosz na pierdziela tez porządnie sporo cichnie po nacisneciu. do tego wali wałek balansujący chyba bo silnik brzmi jakby sie miał rozlecieć |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Nie 21:16, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
w EXCF 350 2012 też jest stalowy kosz a tam sprzęgło chodziło na prawdę cicho, w Bergu tragedia, jakby coś się zaraz rozlecieć miało |
|
|
rams |
Wysłany: Nie 11:25, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
Głośna praca spowodowana jest tym, że kosz sprzęgłowy jest stalowy nie aluminiowy ale dzięki temu jest dużo bardziej wytrzymały. |
|
|
major000 |
Wysłany: Nie 10:06, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: |
te ktmy są troche głośne, nawet nówki sztuki łomoczą.. | Trochę głośne to delkitanie mówiąc, one napierd..... jak stare sieczkarnie |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 9:54, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
nie bardzo. tzn zuzycie tak jak kazde inne sprzegło
DDS to tylko system docisku sprzegła - sprezyną talerzową. reszta kosza jest taka sama praktycznie jak w kazdym innym sprzegle.
te ktmy są troche głośne, nawet nówki sztuki łomoczą.. |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Nie 9:43, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
czy zużyte sprzęgło DDS może być objawem głośnej pracy w 350 2013? na wciśniętej klamce silnik tylko szumi, po puszczeniu klamki wali jak w starym RFS w stanie agonii |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 18:21, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
bo trzeba kupic normalny motocykl a nie jakies czterosuwy ;P
pozatym 11 to juz przeżytek DDS byl dopiero później - i tam to kosztuje mniej |
|
|
moalord |
Wysłany: Sob 17:29, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
Nie wiem skad macie takie ceny... tarcze, przekładki w zamienniku do EXC 400-450 z rocznika 09-11 kosztuje 550zl w zamienniku.. na ktmsklep oryginal 1150zl za komplet
pozzdr. |
|
|