Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 14:51, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
najwiecej zdziałasz na miejscu, przez telefon na prawde ludzie potrafią cuda opowiadać. ja bym tak w ślepo nie ufał.
co do rozmowy - powiedz że jedziesz ze "szwagrem" i że "szwagier " trenuje boks podobno sie sprawdza
ja mówie zwykle tak, że co jest uszkodzone/ do wymiany, bo na miejscu i tak wszystko sprawdze i w razie co bede oczekiwał schodzenia z ceny. trzeba na pewniaka iść troche, jak gosc wyczuje że gada z amatorem i laikiem w temacie, to nasciemnia ci jak tylko zechce |
|
|
kristofpro |
Wysłany: Nie 14:44, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
Jak kupowałem swojego to powiedziałem że mam kawał drogi i że nie chce się rozczarować na miejscu, pytałem czy ma jakieś gwinty naprawiane, o stan klocków i tarcz o luzy na pds, luzy w kołach. niby pierdoły ale jak są zrobione to wiadomo że ktoś dbał. Pytałem też czy zgodzi się zrzucić dekielki od zaworów żeby sprawdzić luz między dźwigienką a płytką zaworu i tyle reszta na miejscu |
|
|
ptasiek1981 |
Wysłany: Nie 13:24, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
Wypytać o wszystko co mi tu piszecie. muszę tylko wszystko spisać. |
|
|
krzysztof_eM |
Wysłany: Nie 13:00, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
Możesz dzwoniąc zapytać o wszystkie śruby spustu oleju i te od sitek czy są ok i można bez problemu wszystkie odkręcić. Bo jak ktoś ci powie że któreś się nie da to ja osobiście nie jechałbym wtedy 400km po motor |
|
|
ptasiek1981 |
Wysłany: Nie 12:46, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
Dobrze trafiłem z tym pytaniem na tym forum. dziękuje za zdjęcia |
|
|
ptasiek1981 |
Wysłany: Nie 12:45, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
W ciągu ostatniego tygodnia zszedł prawie 1000zl. Wypytać o wszystko bo mam do niego 400 km. Dziękuje Ci kolego za cenne rady. Co do tych dwóch śladów to one od dłuższego czasu idą ibok siebie. Mam nadzieję, że to przez to że skręcał. |
|
|
krzysztof_eM |
Wysłany: Nie 12:40, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
Luzy na tylnym wahaczu i czy nie ma na nim pęknięć wahacza, miałem przyjemność ostatnio robić wszystkie łożyska na wahaczu i tania sprawa to nie jest. A z tego co wiem wahacz lubi pękać tak jak u mnie gdy pójdzie łańcuch a tutaj po naciągu wygląda jakby był w miarę nowy.
Mocowanie pompy sprzęgła czy nie było już rzeźbione jak u mnie
Kopka też do najtańszych spraw nie należy zerknij czy wieloklin jest ok.
Wykręcenie napinacza rozrządu to minuta roboty o ile właściciel nie będzie miał nic przeciwko. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 12:07, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
żle nie wygląda, przynajmniej na zdjęciach, te dwa ślady to raczej od tego że prowadził moto ze skręconą kierą .
na co zwrócić uwagę?: - czy tylna piasta nie pęka, czy nie poci się pompa sprzęgła (przy klamce), czy nie wycieka płyn albo olej przez otwór w pompie wody, czy i jak pali na zimnym silniku, no i ogólnie czy nie ma druciarstwa, |
|
|
ptasiek1981 |
Wysłany: Nie 11:53, 19 Lut 2017 Temat postu: pomoc w ocenie exc 525 |
|
Witam.
Czy ktoś na forum mógłby mi powiedzieć coś więcej na temat tego motocykla? Przymierzam się do kupna i ten mnie zainteresował. A może ktoś widział go na zywo lub zna właściciela? Martwią mnie trochę te dwa ślady na sniegu, które zostawił... Za wszystkie uwagi i porady na co zwrócić uwage przy zakupie 525 będę bardzo wdzięczny.
https://www.olx.pl/oferta/ktm-exc-525-rok-produkcji-2006-CID5-IDjC1aD.html#aa57d4bd7d |
|
|