Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
krzysztof_eM
Wysłany: Wto 13:02, 28 Lut 2017
Temat postu:
henio12323 napisał:
kręcisz wałem zgodnie z tym jak sie obraca silnik po odpaleniu
kręcisz az zawory dolotowe bedą wcisniete i kręcisz dalej az sie zamkna - wkładasz cos w otwór swiecy i krecisz aż złapiesz GMP, potem najlepiej sobie przyswiecić w ten otwór co sie blokuje wał i poszukać nacięcia - jak znajdziesz to kontrujesz to sruba bez pokładki i gotowe.
Już ustawione dzięki za radę. Odpalił od strzała zimny i ciepły
henio12323
Wysłany: Wto 12:01, 28 Lut 2017
Temat postu:
kręcisz wałem zgodnie z tym jak sie obraca silnik po odpaleniu
kręcisz az zawory dolotowe bedą wcisniete i kręcisz dalej az sie zamkna - wkładasz cos w otwór swiecy i krecisz aż złapiesz GMP, potem najlepiej sobie przyswiecić w ten otwór co sie blokuje wał i poszukać nacięcia - jak znajdziesz to kontrujesz to sruba bez pokładki i gotowe.
krzysztof_eM
Wysłany: Wto 10:18, 28 Lut 2017
Temat postu: Ustawienie tłoka w GMP
Panowie przeczytałem już tysiące poradników i obejrzałem pare filmów i dalej mam problem z ustawieniem GMP w moim rfsie. Ustawiam GMP według śrubki imbusowej i gdy tłok przez otwór świecy jest na samej górze imbus wkręca się głębiej a dźwigienki zarówno od wydechowych i ssących mają się swobodnie poruszyć ? Bo już totalnie zgłupiałem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin