Autor |
Wiadomość |
Beta 450 rr moduł |
Wysłany: Nie 15:23, 11 Sie 2024 Temat postu: Moduł |
|
Witam Panowie mam Betę 450 rr z 2011 r padł mi moduł pytanie czy będzie pasował od jakiegoś ktm ? |
|
|
angus |
Wysłany: Pon 22:39, 22 Mar 2021 Temat postu: |
|
1papilion9 napisał: | Panowie problem mam z beta 300rr racing 2018 a mianowicie zapalila sie kontrolka "check engine" przy silniku i moto nic nie bylo grzebane. Stoi od 1.5miesiaca wczoraj chce przepqlic a tu kontrolka sie swieci :/ mial ktos podobny problem, gdzie szukac przyczyny i od czego to jest |
To jak jest z tą kontrolką. W sumie niewiem czy u mnie sie paliła czy nie Ale sie pali teraz. I pytanie czy sie tym przejmowac czy nie ? Albo co zrobic żeby zgasła. Beta rr 300 racing 2017 |
|
|
te300 |
Wysłany: Pią 8:50, 18 Gru 2020 Temat postu: |
|
do 350 excf korba 1200 tłok 870 oryginał bez zniżek |
|
|
rrolek |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 22:19, 17 Gru 2020 Temat postu: |
|
oryginał - przynajmniej do ktma, to wyraźnie wyzsza jakość niz zamienniki, wiec warto stosowac - i ceny sa znośne
elementy rozrżadu do bety niestety nie sa dostepne z zamiennika a też cenowo odlatują troche |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Czw 21:58, 17 Gru 2020 Temat postu: |
|
Bo to ceny oryginałów z naklejką Bety, zamienniki dostępne. |
|
|
mainz |
Wysłany: Czw 20:35, 17 Gru 2020 Temat postu: |
|
Wiem, że temat cen części bety już był tu poruszany , ale dziś sprawdziłem kilka elementów OEM i doznałem szoku! Tłok do 350 4t - 1750 zł (!) korba - 2050 zł (!) w porównaniu z cenami kata tej samej pojemności i tego samego rocznika niektóre części są 70% droższe sic! skąd wychodzą ąż tak duże różnice?
Zastanawiałem się nad zakupem bety , ale teraz mo entuzjazm do tej marki mocno osłabł. |
|
|
Rafi80 |
Wysłany: Czw 10:58, 10 Gru 2020 Temat postu: |
|
Wszytko zależy jak zaawansowany kierowca jesteś i jakie masz oczekiwania.
Mialem RR z 18 na zwykłym sashu,
Teraz Racing z 20 na kayabie.
Przy leśnym endurzeniu różnic nie bardzo czuć.
Generalnie im szybciej atakujesz trudny teren tym bardziej doceniasz kayabe.
Wiec jeśli masz aspiracje na zawody i rozwój umiejętności to kayaba-mega duże możliwości rozbudowy zawieszania i świetna znajomość polskich tunerów.
Wielu zawodnikow z czołówki na takim jeździ więc o czymś to świadczy.
Do jazdy bez cisnienia brałbym zwykłąRke |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Wto 22:07, 08 Gru 2020 Temat postu: |
|
mainz napisał: | Kajtek DBL napisał: | mainz napisał: | Warto dopłacać do wersji racing ? jako amator odczuje różnicę w zawieszeniu? |
Zależy w jakim roczniku.
Od 2020 jest diametralna różnica jeżeli chodzi o zawieszenie. Dwa inne światy. |
Właśnie o tym roczniku myślałem. Przymierzam się do zakupu , wstępnie myślałem o Becie albo Sherco. Z przodu mają chyba podobne zawieszenie. |
Tak, jest KYB w obu przypadkach, jedynie każda z tych marek chwali się swoim unikalnym setingiem robionym specjalnie dla nich Papier wszystko przyjmie |
|
|
mainz |
Wysłany: Wto 21:47, 08 Gru 2020 Temat postu: |
|
Kajtek DBL napisał: | mainz napisał: | Warto dopłacać do wersji racing ? jako amator odczuje różnicę w zawieszeniu? |
Zależy w jakim roczniku.
Od 2020 jest diametralna różnica jeżeli chodzi o zawieszenie. Dwa inne światy. |
Właśnie o tym roczniku myślałem. Przymierzam się do zakupu , wstępnie myślałem o Becie albo Sherco. Z przodu mają chyba podobne zawieszenie. |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Wto 17:15, 08 Gru 2020 Temat postu: |
|
mainz napisał: | Warto dopłacać do wersji racing ? jako amator odczuje różnicę w zawieszeniu? |
Zależy w jakim roczniku.
Od 2020 jest diametralna różnica jeżeli chodzi o zawieszenie. Dwa inne światy. |
|
|
mainz |
Wysłany: Wto 15:33, 08 Gru 2020 Temat postu: |
|
Warto dopłacać do wersji racing ? jako amator odczuje różnicę w zawieszeniu? |
|
|
rrolek |
Wysłany: Sob 21:47, 26 Wrz 2020 Temat postu: |
|
Nie wiem jak MY2018 ale mam MY2015 od 5 lat. 510 mth na budziku, ciagle 1-szy tłok, drugie pierścienie (plus przegląd, korekty, glowicy) po 280 mth. Potem wymieniony kosz sprzęgła, ostatnio rozrusznik. Wymienione też w ciagu ostatniego roku lozyska walka balansera i wolne kolo. Tarcze hebli się kończą, palstlki połamane, właśnie zakładam 3-ci akumulator. Ciągle jedzie to zajebiscie ale nie lubi powolnego prykania. Czasami brakuje tzw "dolu". Ale, jak piszą hamerykanie to 3-sów, trzeba trochę jak w 2T robić sprzęgłem. Widelec w serii imo nie o gorszy od WP ale trudniej go podobno poprawiać. Tyl bardzo OK, czuly i z dobra progresją. Poręcznosc jak becie 250 2T, silnik odpowiada szybciej niż w 2T na gaźniku. Per saldo można lubić lub nienawidzić. U mnie zostaje bo zwaitakty mi nie podchodzą a póki co na lepszym 4T nie jeździłem.
Pozdr rr |
|
|
Pajka |
Wysłany: Sob 16:09, 26 Wrz 2020 Temat postu: |
|
Panowie macie doświadczenia z Betą 350, rocznik około 18? Chodzi mi po głowie zmiana mojej 450 na coś co trochę mniej poniewiera. Pierwsza myśl to KTM albo Huśka (od modelu 2017)ale ostatnio rzuciła mi się w oczy Beta 350, wiadomo, kasa dużo niższa niż pozostałe |
|
|
bolasienko |
Wysłany: Pią 15:50, 27 Mar 2020 Temat postu: |
|
Ma ktoś dojście do plastików do bety rr 450 2009? Albo może ktoś dopasowywał plastiki z nowszych sztuk? W ASO chcą 800zl ponad, w Hiszpanii znalazłem za 700 z wysyłka do polski, ale to wciąż dużo..! |
|
|