Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Śro 1:16, 08 Mar 2017
Temat postu:
daj sobie spokoj ..pod pokrywa magneta kupa sylikonu , lagi klasyczne WP Extreme rocznik 1998 - 2000 , w ogloszeniu 2002 a w papierach 1991..dobre LC4 z tego rocznika kosztuje znacznie wiecej..
arturro54
Wysłany: Wto 20:35, 07 Mar 2017
Temat postu:
GaCek napisał:
Pierwsze co, czy odpala z rozrusznika bez problemy.
Nawet jak sprzedawca będzie mówił ze słabe aqu i taki tam bzdury to niech podładuje do odpalenia. Często w lc4 pada autodeko na wałku rozrządu i nie ma opcjo odpalenia silnika z guzika. Jedyna opcja naprawy to zakup nowego wałka 800-900zł serwis.
Dalej kiwak i całe reszta tak jak w standardowym enduro/cross.
Jeżeli gość twierdzi że simeringi puściły przy filtrach oleju to wiedzę że nigdy tam nie zaglądał. Z tego co wiem w jednym jest uszczelka a w drugim oring.
kiwak,lagi niby zrobione są. martwi mnie ze to jest 640 a w dowodzie jest wbity jako 600 i rej 1991 a 640 wychodziły powyżej 2000r.
GaCek
Wysłany: Wto 18:04, 07 Mar 2017
Temat postu:
Pierwsze co, czy odpala z rozrusznika bez problemy.
Nawet jak sprzedawca będzie mówił ze słabe aqu i taki tam bzdury to niech podładuje do odpalenia. Często w lc4 pada autodeko na wałku rozrządu i nie ma opcjo odpalenia silnika z guzika. Jedyna opcja naprawy to zakup nowego wałka 800-900zł serwis.
Dalej kiwak i całe reszta tak jak w standardowym enduro/cross.
Jeżeli gość twierdzi że simeringi puściły przy filtrach oleju to wiedzę że nigdy tam nie zaglądał. Z tego co wiem w jednym jest uszczelka a w drugim oring.
arturro54
Wysłany: Wto 17:00, 07 Mar 2017
Temat postu: Re: LC4 do oceny
link:
https://www.olx.pl/oferta/ktm-lc4-640-CID5-IDkLTCs.html#c6ead73d20
arturro54
Wysłany: Wto 16:59, 07 Mar 2017
Temat postu: LC4 do oceny
witam. moze ktoś lunąc na to moto:
niby jest to 640, jednak że po VIN wychodzi rej 1991r
na co zwrócić uwagę itp?? gościu jeszcze pisze, iż poci się moto przy 2 filtrach (niby zimeringi poszły)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin