Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Nie 15:06, 12 Mar 2017
Temat postu:
poszło PW
Insanus
Wysłany: Nie 14:59, 12 Mar 2017
Temat postu:
Panowie zamawiam te uszczelniacze i zastanawiam się czy aby napewno muszę też kupic spacer bushing pod nr 20
http://ktmsklep.pl/schemat/33005/transmission-ii-350-620-lc495#schemes_controls
. Ta część kosztuje prawie 100 zł a na necie nie ma zamienników.. Kupować? Z tego schematu z pewnoscia kupuje też 19 i 21
Sqra
Wysłany: Pią 21:36, 10 Mar 2017
Temat postu:
Są dostępne zestawy do uszczelnienia węzła pod kołem łańcuchowym zdawczym, zwanym potocznie, chociaż niepoprawnie "zębatką"...
Zestaw zawiera zawsze tuleję pod uszczelniacz ( tą, co się wyciera ) uszczelniacz "simering", o-ring, może zawierać śrubę do dokręcenia koła łańcuchowego lub seger w zależności od modelu.
Uwaga! Zanim kupisz AllBalls - kiepski ale wydaje się tani - sprawdź cenę oryginału! Na dziś jest jak cena zamiennika, a jakość nieporównanie lepsza! Dostępne od ręki w NMR.
Pzdr, Sqra
Insanus
Wysłany: Czw 19:41, 09 Mar 2017
Temat postu:
Dzięki za odpowiedź. Zapomniałem podać linka..
http://ktmsklep.pl/schemat/33005/transmission-ii-350-620-lc495#schemes_controls
A jak wygląda trwałość łańcuszka rozrządu w silnikach lc4 400?
henio12323
Wysłany: Czw 19:33, 09 Mar 2017
Temat postu:
było tysiac razy..
albo oring albo uszczelniacz, to i to potrafi paśc. dodatkowo moze byc tylejka
zdejmij zębatke, wyciągnij tulejke - zobaczysz wtedy oringa w srodku. zacznij od wymiany oringa - najtaniej. albo zestaw oring i uszczelnaicz wtedy duza szansa ze wyeliminujesz wyciek.
przy okazji sprawdź tulejke - potrafi sie wytrzeć i wtedy uszczelnaicz nie trzyma jak powinien
Insanus
Wysłany: Czw 17:37, 09 Mar 2017
Temat postu: Oring wałka zdawczego
Witajcie. Puścił mi jakiś uszczelniacz z wałka zdawczego i przez przednia zębatkę olej przedostaje się za zewnątrz i na łańcuch (automatyczne smarowanie łańcucha xd). I teraz tak, z tego co widzę na częściach zamiennych poszedł oring 19 albo uszczelniacz 21. Chyba oring bo olej idzie od wewnątrz wałka ale sam nie wiem. Teraz tak panowie potwierdźcie czy te 2 części mogą być winowajcami pocenia się z wałka i czy muszę rozpołowić silnik by wymienić te 2 rzeczy (wydaje mi się i mam nadzieję że nie muszę nawet wyciągać silnika z ramy). Mam nadzieję ze nr.20 nie ma nic wspólnego z nieszczelnością silnika.
Inna sprawa to od czego jest 3 śruba pod silnikiem? Myślałem że jest to napinacz łańcuszka rozrządu ale chyba tak nie jest bo napinacz jest z boku cylindra.
Liczę na rady
Pzdr
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin