Autor |
Wiadomość |
Łukasz125 |
Wysłany: Pon 17:17, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
Hehe no ale Hacker Twój to model 2013r wszystko wygląda ładnie, nowocześnie a wrzucać do modelu '03r tylko tylny błotnik to tak nie tędy ni owędy będzie wyglądać do reszty. Ale kolega już wie o co kaman i zbiera na model 2013 ... |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 1:45, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
Ja u siebie zmieniłem cały subframe z airboxem itd.
Używane kosztowało mnie 420zł. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 21:28, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
no wiem że spasowany i raczej by było ciężko
trzeba kupić nowszy model ale to kieeeeeedyś |
|
|
Łukasz125 |
Wysłany: Nie 21:09, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
Nie ma sensu pakowania tam innego niż ten co ma być raz ściągałem ze swojego exc 125 '03r błotnik tylny to jest spasowany tak że ciężko go zdjąć a co dopiero dopasować inny. Już chyba lepszy taki jaki ma być niż kombinowany odstający ze szparami z nowszego modelu bo nie ma takiej opcji żeby dopasować idealnie bez wielkich przeróbek. Więc daruj sobie i kupuj taki jak ma być no pięknie to nie wygląda z tymi dokręcanymi boczkami ale jak w dobrym stanie lub ładna okleina to nie jest źle. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 18:43, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
pękł mi ten co mam obecnie na razie siedzi ale pewno niedługo poleci
poza tym te boczki mi się nie podobają ściąłem je sobie
ale jak by się dało założyłbym nowszy od 08 w są mega jak dla mnie |
|
|
Łukasz125 |
Wysłany: Nie 18:32, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
A po co tak kombinujesz?? chcesz żeby moto wyglądało na nowsze czy masz takie do kupienia w lepszej cenie niż taki który powinien być oryginalnie w tym moto?? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 17:44, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
ehhh |
|
|
maciek |
Wysłany: Nie 16:36, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
ta sama sprawa co od 2008 |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 15:58, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
ok dzięki a co powiecie o błotniku od 2004 do 2008 r? |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 15:48, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
nie ma szans tego sensownie zrobic, calkowicie inna konstrukcja, moze jak bys mial kompletny tyl czyli airbox razem z blotnikiem i stelazem to moze bys to wszczepil do starszej ramy ale tez spore kombinacje. |
|
|
Poramańcz |
Wysłany: Nie 14:58, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
Po za tym w exc-r prawy boczek jest zespolony z airboksem. W exc raczej będzie średnio wyglądał taki przeszczep. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 13:59, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
pod airboxa bym sobie przyciął i dopasował |
|
|
Czepek |
Wysłany: Nie 13:45, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
błotnik to nie wszystko.
Jest inny airbox, siedzenie, stelaż... |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 13:19, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
czyli nie ma szanas podpasować?
nie ma ktoś możliwości porównac obu błotników?i np. zrobic zdj |
|
|
maciek |
Wysłany: Nie 12:44, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
modele 2008 mają inny rozmiar tylniego stelarzu tam gdzie jest błotnik mocowany |
|
|