Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Wiciu007
Wysłany: Czw 14:27, 24 Sie 2017
Temat postu:
Też tak miałem ale sporo więcej m h
major000
Wysłany: Wto 16:35, 18 Kwi 2017
Temat postu:
Te smugi to efekt docierania się elementów współpracujących. Należy tylko sporadycznie kontrolować czy nic więcej się nie dzieję. W zależności od egzemplarza i stylu jazdy te smugi znikają całkowicie lub są cały czas w niezmiennej postaci. Póki jest to tylko efekt wizualny nie ma co panikować.
Wżery na krzywkach też nie są obce w silnikach KTM-a. Trafiają się egzemplarze z tym mankamentem(jest to wada materiałowa). Należy kontrolować czy nie pogłębia się ten defekt i jeśli nie widać dalszej degradacji to zostawić i latać.
W dwusuwach 250/300 smugi pojawiają się również na gładzi cylindra, kiedyś pokazywałem fotki jak to wygląda. O porowatych nicasilach nie wspomnę...
piodeb88
Wysłany: Wto 16:16, 18 Kwi 2017
Temat postu:
sniadypl napisał:
A wcześniej nic nie było ? To się stało od ostatniej kontroli zaworów ?
To pytanie do mnie? Pierwszy raz była otwarta pokrywa zaworów przy 62 mth. Jeden ssący wymagał niedużej regulacji.
Pod palcem nie jest nic wyczuwalne. Tylko lekkie ślady wzrokowe. W sumie bardziej nawet na rolce niż krzywce.
sniadypl
Wysłany: Wto 15:59, 18 Kwi 2017
Temat postu:
A wcześniej nic nie było ? To się stało od ostatniej kontroli zaworów ?
piodeb88
Wysłany: Wto 15:59, 18 Kwi 2017
Temat postu:
Luz 😉 Jak dolata do 300 mth to nie będę miał mu za złe ze będę musiał go wymienić za 700-800 zł 😉
husa66
Wysłany: Wto 14:48, 18 Kwi 2017
Temat postu:
o! szlach jaka kaszana ,a co to będzie dopiero przy 300mth.
piodeb88
Wysłany: Wto 10:50, 18 Kwi 2017
Temat postu:
Tak wyglada moj, 62 mth przebiegu. Od nowości jeżdżę na 300V 15w60 i filtry Hiflo.
donPedro
Wysłany: Pią 22:46, 17 Mar 2017
Temat postu:
KristofSX napisał:
zaglądałeś na pompy oleju?
dokładnie o to samo miałem sie zapytac jak czytałem ten post.
zdarza sie tak ze niektórzy "moto mechanicy" robiac kapitalke nawet nie pomysla o pompach oleju. Silnik sie kreci, a pompy sie wycieraja, to powoduje mniejsze cisnienie oleju , a co za tym idzie mniej oleju podaje na sama góre do wałków. Pamietam ze tak było czesto w sxf i excf 250 06-10, co troche, " panie a po ile wałek ssący, panie a po ile mostki aluminiowe, czemu tak dzwigienki wytarło"
KristofSX
Wysłany: Pią 21:32, 17 Mar 2017
Temat postu:
zaglądałeś na pompy oleju?
dioda
Wysłany: Pią 20:51, 17 Mar 2017
Temat postu:
A jak sprawdzałeś ta dysze natryskowa to na elektrycznym rozruszniku kręciłeś silnik,jak ja sprawdzałeś ?,.,Bo ja sprawdzałem na elektrycznym i z tej dyszy sączy się olej,wylewa ,.,/ nie tryska na parę centymetrów.Ale tak myślę ze to normalne bo obroty nie są jakieś mega duże.A jak u Ciebie to wyglądało?
lukas88lag
Wysłany: Pią 20:10, 17 Mar 2017
Temat postu:
Dlatego też włożyłem tę tezę między bajki.
P.S
To nie mój mechanik. Kupuję trochę gratów dla kumpli i praktycznie teraz wszędzie gdzie jest sklep chłopaki tworzą "serwis". Lepiej popytać, a nuż któryś naprowadzi na jakiś inny trop.
Ta rolka prowadząca od dźwigienki zaworowej u mnie była w dobrym stanie, więc jej nie ruszałem. Zobaczymy za kilkanaście/dziesiąt godzin co będzie się działo, weryfikacja to moment (wystarczy zdjąć pokrywę zaworów) także nie dopuszczę na pewno to takiego stanu rzeczy. Mam tylko nadzieję, że problem leżał po stronie wałka/krzywki.
KristofSX
Wysłany: Pią 19:22, 17 Mar 2017
Temat postu:
hiflo używam od kiedy pamiętam,
nawet w serwisie ktm takie montują
szo
Wysłany: Pią 19:14, 17 Mar 2017
Temat postu:
ja bym nie dał motocykla do mechanika co twierdzi, że inna firma filtrów olejowych ma znaczenie
dioda
Wysłany: Pią 18:38, 17 Mar 2017
Temat postu:
Co miał na myśli mechanik mówiąc ze zły filtr oleju ten hiflo? ,. za mało oleju przepuszczał,za słabo oczyszczał olej,rozlatywał się i zatykał kanały czy jak. Rolki nie wymieniasz, tej która współpracowała z ta krzywka?
lukas88lag
Wysłany: Pią 2:14, 17 Mar 2017
Temat postu:
husa66 napisał:
ja ostatnio w swoim ktm 350 sxc 2012 zdjąłem pokrywe do kontroli i wszystko malina przebieg 290mth.
350'tka ma trochę inną budowę, przede wszystkim jest na 2 wałkach i posiada 2 dysze natryskowe.
Nowy wałek wczoraj do mnie dotarł i będziemy go zakładali prawdopodobnie dzisiaj wieczorem. Mam nadzieję, że to łuszczenie/zatarcie było wadą materiału czy tam samej krzywki, bo na razie nic innego nie przychodzi mi do głowy. Dysza natryskowa była sprawdzona (przed złożeniem zrobię to jeszcze raz), pompa oleju także, olej na pewno spełnia wszystkie normy, inny mechanik powiedział jeszcze, że jest opcja, że stosowałem zły filtr oleju (
HIFLO
), polecał
K&N
albo OEM, ale myślę, że to już szukanie dziury w całym i po prostu poddał taki pomysł - niby spotkał się z taką sytuacją.
Tak już dla zaspokojenia własnej ciekawości zapytam, jakich filtrów używacie?
Poniżej fotki nowego wałka:
1.
http://imgur.com/gWjxJys
2.
http://imgur.com/susRSc0
3.
http://imgur.com/DOG3CeH
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin