Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 21:13, 02 Lis 2017
Temat postu:
dawno nic nie wrzucałem, to wrzuce nowy klip naszej ekipy - troche trialówek jest
więc jak najbardziej w temacie
https://www.youtube.com/watch?v=zuS8zWSbN-E
FACTORY
Wysłany: Nie 12:56, 02 Lip 2017
Temat postu:
Mega wyszło , wielki szacun za dokładność
henio12323
Wysłany: Sob 18:47, 01 Lip 2017
Temat postu:
tak tez ja mam i dopatrzyłem potem ze sa momenty w jednej tabelce
ale wczesniej znalazłem sama tabelke w necie i z niej korzystałem
ale dzieki
ewertas
Wysłany: Sob 17:52, 01 Lip 2017
Temat postu:
henio12323
szukałem serwisówki do mojego SHERCO i przez przypadek znalazłem instrukcję obsługi Twojego GAS GAS'a.
www.gasgasmotos.es/en/manuals/download-2007_txtpro_manual_en.pdf.html
Masz w niej momenty dokręcania, może Ci się przyda w przyszłości
henio12323
Wysłany: Śro 20:07, 21 Cze 2017
Temat postu:
naklejki na rame własnej produkcji
okleine w six company robiłem
hmm jak jade to nie słysze zeby stukała, nie mam duzego luzu na tych tulejkach, a z nowa tarcza to w ogóle prawie luzu nie ma. w starym gasgasie mialem chyba wiekszy luz ale tez nie było niepokojacych dzwieków.
ewertas
Wysłany: Śro 18:58, 21 Cze 2017
Temat postu:
henio12323
co to za naklejka antypoślizgowa na ramę? Gzie robiłeś okleinę? Czy przednia tarcza hamulcowa w czasie hamowania stuka, tak jakby miała delikatny luz na tych tulejkach?
Pytam, bo ostatnio dokupiłem do ćwiczeń SHERCO ST 2.9 i zaczynam go ogarniać pod siebie. Niby dużo roboty z nim nie mam, ale tak jak Ty rozebrałem go do śrubki i robię wszystko jak należy.
henio12323
Wysłany: Wto 19:18, 20 Cze 2017
Temat postu:
no i dokonczyłem składać swoją bestie
doszły po dłuzszym czasie okleiny, błotnik przod i osłone tarczy musiałem pomalowac, póki nie znajde plastików w kolorze moze da rade
tak to wyszło ja jestem zadowolony z efektu
chociaz jeszcze dopicuje wizualnie okleinami na felgi i powymieniam naklejki na lagach/ramie
mechanicznie to wymieniłem klocki na czerwone EBC, wyjeździłem n a tym moze z pół baku - tarcza zrobiła sie brązowa
a hamowanie jest gorsze niz na starych klockach gdzie zostało moze po 1 mm... także wlecą nowe klocki, i moze nowa tarcza.
henio12323
Wysłany: Nie 20:31, 16 Kwi 2017
Temat postu:
zalałem sobie jakas płukanke jeszcze kiedys, odrobine ( moze za mało ? ) i w sumie nie wyleciało nic dziwnego z układu, ale chłodnica w srodku niebieska jak pomalowana
przy okazji remontu cylinder sie pomoczył kilka dni w ultradzwiękach, i sie oczysciło. dodatkowo poprawiałem sobie kanały wodne bo były nadlewy dosyc cienkie, pilnikiem aby ruszyłem i okna sie poprawiły. wiec cylek czysty, przewody pomyłem w wodzie, a chłodnice popłukałem - octem. ( mimo że wczesniej pare razy przelewałem czysta woda to leciał jeszcze jakis syf, teraz zalałem płukanke EVANSA która tez ma usuwac jakiestam naloty itp, zobaczymy co spuszcze. chłodnica troche wizualnie sie poprawiła, ale nadal widac lekko niebieski kolor.
pawciak12
Wysłany: Nie 20:23, 16 Kwi 2017
Temat postu:
rozwin temat z ta płukanka, bo ja tez mam sporo tego nalotu w u kładzie chłodzenia szczegolnie w kanałach głowicy w samej chlodnicy pewnie tez
henio12323
Wysłany: Nie 19:25, 16 Kwi 2017
Temat postu:
póki sie doleczam
to wole żeby stało rozebrane, chociaż nie lubie jak mam maszyne w proszku. Ale jak poskłądam do końca zaczne świrować bo inaczej być nie może... a jeszcze troche musze uważać.
dorzuce jeszcze
dorwałem płyn evansa bezwodny, w sumie nigdy trialówki nie zagotowałem, ale na układzie chłodzenia mam niebieski osad, troche go usunąłem, płukanka ma troche oczyscic z reszty, no i zaleje docelowy płyn. jak pisałem układ chłodzenia triala jest dosyć wydajny, w srodku lata przy katowaniu podjazdów i prawie nie gaszeniu silnika, jeszcze go nei zagotowałem. zasługa wentylatorka, bo wiem że bez niego moto po kilku minutach kipi
z płynem mam nadzieje układ bedzie działał wiecznie i bezproblemowo ;d
zastanawiam sie jeszcze nad zrywką bezpieczenstwa niezalezną od guzika, troche klocowata ale nie moge znaleźć mniejszej w sensownej cenie
pawciak12
Wysłany: Nie 19:13, 16 Kwi 2017
Temat postu:
Dobra robota. Widze ze u ciebie tez zamiast jezdzic moto stoi,ale fakt czasami trzeba "pogrzebać"
henio12323
Wysłany: Nie 15:38, 16 Kwi 2017
Temat postu:
remontów część dalsza
moto prawie całe poskładane, czeka jedynie na łancuch, i plastiki - które od ponad 2 miesięcy maja robioną okleine....
w międzyczasie musiałem pruć wahacz jeszcze raz - Gasgas dziwnie rozwiązał kwestie mocowania wahacza, w wahaczu są panewki teflonowe, uszczelniacze, i przez wszystko przechodzi oska - na "wcisk" przy montażu ośki z konca wyleciała mi gaśc pociętych uszczelniaczy ;D wiec musiałem znowu wybijać powymieniać, teraz wbijałem po 1 mm próbujac kręcic troche ciezka robota ale udało sie bez strat ( mam nadzieje) przełozyć ośke.
wleciała nowa bizuteria
nowa tarcza hamulcowa
problem mam jeszcze z upchnieciem elektryki
miejsca nie dużo i nic do siebie pasować nie chce
czekam na bak i jeszcze troche uporządkować musze
lekka polerka piast
zarzuciłem jakiś stary łańcuch, odpaliłem - nawet odpaliła z pierwszych kilku kopnięć ;D chodzi idealnie, biegi są
także czekam tylko na reszte czesci i w teren mozna smigać
po remoncie zawias na nowym oleju ohlinsa pracuje duuuzo lepiej ;D sprzegło po kontroli chodzi lżej, także bedzie ciekawie
FACTORY
Wysłany: Pon 7:13, 27 Mar 2017
Temat postu:
No kolego mega ci to wyszło , brawo
henio12323
Wysłany: Nie 19:39, 26 Mar 2017
Temat postu:
Leci kolejnych kilka fotek.
nazbierałem częsci i przyszedł czas na silnik
łatwo nie jest, bo nie ma zadnej ksiązki serwisowej i całe składanie idzie praktycznie z pamięci
momenty dokrecania śrub znalazłem wypisane przez kogos w necie - na ile dobre nie wiem
ale mam nadzieje że nic sie nie rozsypie. chociaz w samym silniku srubek praktycznie nie ma, wszystko na zabezpieczenia, nawet solidny kosz sprzegłowy jest przykręcany na śrubke M6 i to drązoną w srodku.
wymieniłem wszystkie uszczelnienia komory korbowej ( tanio nie było bo najtanszy uszczelniacz 50 zł najdrozszy 80 zł. wiec z 200 zł poszło na kilka uszczelniaczy na cały silnik )
do tego poszły nowe łozyska na silniku, no i reszta przepatrzona pod kątem uszkodzeń. cylinder przehonowałem, tłok miescił sie w normie więc został - i tak w takich moto to jest praktycznie wieczne
jeszcze czekaa mnie montaz pokrywy i pompy wody i niebawem pierwszy rozruch
henio12323
Wysłany: Nie 19:43, 12 Mar 2017
Temat postu:
Planuje zakup kolejnej 300tki
swojej bym nie sprzedawal gdyby nie przerwa
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin