Autor |
Wiadomość |
babel |
Wysłany: Pią 17:15, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
dokładnie w książce masz krok po kroku .
To prosta robota |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 12:27, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
Rob przy ksiazce serwisowej to nic cie nie zaskoczy |
|
|
Bajudm |
Wysłany: Pią 11:41, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
Jakies cenne uwagi co do wymiany lancuszka ktore nie zostaly wspomniane w tym poscie ??? Cos na co trzeba zawrócić uwage....itp...itd... Bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 7:44, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
dida nie dostaniesz pasującego do swojego silnika wiec tylko IWIS. ogniw tyle samo co było 96 z tego co pamietam.
co do sprzeciku to http://allegro.pl/przyrzad-do-spinania-rozpinania-lancucha-praska-i6475189870.html
ja mam takie urządzenie, co prawda z jonneswaya i troche wiecej zapłaciłem ale jak oglądałem w marketach podobne chinczyki to dosyc podobnie to wykonane.
ale jak nie zakuwasz codziennie 10 łancuszków to taki zestaw spoko sie sprawdzi. |
|
|
Bajudm |
Wysłany: Pią 7:00, 17 Mar 2017 Temat postu: |
|
Koledzy moze ktos zaproponowac-polecic jaks dobry nie koniecznie drogi sprzecik do rozkuwania lancuszka rozrządu......oraz jaki lacuch ( did czy ivis ) i ile ogniw ( 525 exc )
Pozdro. |
|
|
babel |
Wysłany: Czw 20:24, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
Musisz zdjąc magneto i ten od napinacza to na pewno wyjdzie dołem - nawet bez rozpinania rozrządu. |
|
|
Bajudm |
Wysłany: Czw 20:03, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
Przy wymianie slizgow trzeba zdjac glowice czy wyjda bez zdejmowania ? |
|
|
babel |
Wysłany: Czw 14:29, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
Jak to rozbierasz - to zmień łańcuszek. 4 kliki jest ok - ale jak rozebrane - ja bym się nie zastanwiał
Wymienił bym też oba ślizgi - 30 parę zł kosztuje jeden |
|
|
kristofpro |
Wysłany: Czw 7:24, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
KristofSX napisał: | 4 kliki to sporo, czasem na nowym łańcuchu jest 5
2 kliki - szykuj się na wymiane w ciągu najbliższych kilkunastu mth |
Kristof u mnie kiedy został jeden klik wymieniłem na nowego iwisa i wtedy zostało 7 klików |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 0:29, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
LukAs napisał: | Ja zastanawiam się czy wymieniać u siebie łańcuszek. Jak kupiłem 525 to miał 5 klików, od tamtej pory zrobiłem prawie 140mth i mam 4 kliki.
Jakoś na dniach raczej będę wymieniał tłok i nie wiem czy łańcuszek też wymienić w takiej sytuacji. |
sprawdź stan ślizgów , jak ok to nie zmieniaj. |
|
|
LukAs |
Wysłany: Śro 23:51, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
Ja zastanawiam się czy wymieniać u siebie łańcuszek. Jak kupiłem 525 to miał 5 klików, od tamtej pory zrobiłem prawie 140mth i mam 4 kliki.
Jakoś na dniach raczej będę wymieniał tłok i nie wiem czy łańcuszek też wymienić w takiej sytuacji. |
|
|
Bajudm |
Wysłany: Śro 18:33, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
Narazie dzieki za podpowiedz.pozdrawiam |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 9:53, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
4 kliki to sporo, czasem na nowym łańcuchu jest 5
2 kliki - szykuj się na wymiane w ciągu najbliższych kilkunastu mth |
|
|
Bajudm |
Wysłany: Śro 9:44, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
W jednym mam 4 klikniecia do konca natomiast w drugim zostaly 2...... oba motory maja jakies 10 tysiecy przelatane.....co sadzisz o tym z 4 kliknieciami ??? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 7:56, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
było nie raz na forum - na przyszłosc szybciej znajdziesz info uzywajac szukajki
generalnie w nowym moto było gdzies w połowie napinacza
w zuzytym u mnie np nowy łancuszek to były 3-4 kliki
wiec troche ciezko to oceniac -bo jak u mnie wskoczyło na 1-2 ostatni klik to rozciagniecie było nie tak duze
ale z połowy napinacza do 1 kliku to juz sporo. trzeba by wiec miec na uwadze stan silnika. najlepiej wymien łancuszek, i sprawdz ile napuinacza zostało po operacji tej, i dalej kontroluj wg niej |
|
|