Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rozkmin
Wysłany: Śro 11:40, 22 Mar 2017
Temat postu:
No bezpieczeństwo też. Nie wiem jak w Duke, ale ride by wire ma bardzo szeroki wachlarz możliwości.
Możesz np ograniczyć możliwość wheele, tak aby motocykl podnosił się tylko o jakiś zdefiniowany kąt.
Można ograniczyć szansę na uślizg koła poprzez 'kastrowanie' mocy na stałe, albo chwilowe (ale do tego trzeba już chyba systemu esp).
Można też zrobić tak, że np moc motocykla jest obcinana, jeżeli manetka jest odkręcona mniej niż do połowy. Dzięki temu też trudniej o uślizg koła. Chodzi o to, że jak masz mocno odkręconą manetkę to komputer wie że jesteś w trybie 'zabawy' a jak mało to przyjmuje że jedziesz spokojnie i nie jest ci potrzebna pełna moc silnika.
Wydaje mi się, że ride by wire daje też możliwość lepszej optymalizacji pracy silnika pod kątem spalania i emisji spalin, ale akurat tego nie jestem pewien na 100% - ale no, na 90%
Logitech54
Wysłany: Nie 0:20, 19 Mar 2017
Temat postu:
czyli generalnie to wspomaga bezpieczeństwo w jakims stopniu czyli system jest na +
henio12323
Wysłany: Pią 7:55, 17 Mar 2017
Temat postu:
dokładnie to tak jak w samochodach teraz
jak dajesz gazu to nie ciagniesz linką przepustnicy mechanicznie, tylko masz " potencjometr" ( tak jak w radiu głosniej ciszej ) i na podstawie odczytu, silniczek sobie otwiera albo zamyka gaz
zaleta jest taka, ze komputer steruje poziomem otworzenia gazu - jak ustawisz że masz deszcz to komputer bedzie " zamulony" w stosunku do twojej ręki, i bedzie trudno o uslizg koła.
MarcinKTM
Wysłany: Czw 22:29, 16 Mar 2017
Temat postu:
chyba chodzi o elektrycznie sterowaną przepustnice żadna nowosc
Logitech54
Wysłany: Śro 14:38, 15 Mar 2017
Temat postu: RIDE BY WIRE cóż to takiego ?
Jak w temacie co to jest wiem tylko ze dotyczy manetki jakie są zalety lub wady nigdzie nie moge znaleźc informacji
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin