Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
grabek1993
Wysłany: Pią 21:02, 07 Mar 2014
Temat postu:
Witam. Ktoś jeszcze oprócz kolegi larsson8 reanimował korbowód w lc4 600 z wykorzystaniem części od 360? Ewentualnie ktoś zna jakieś inne sposoby na reanimacje wału?
bully
Wysłany: Śro 11:49, 18 Sty 2012
Temat postu:
weź wał do ręki, i z jego lewej strony dmuchnij w ośkę, powinieneś słyszeć powietrze w sworzniu korby, jeśli nie to ktoś źle poskladał wał, w każdej serwisowce z lc4 masz rysunek smarowania i jest wal w przekroju, popatrz sobie
muniek90
Wysłany: Czw 16:36, 12 Sty 2012
Temat postu:
Hehe jak mi padnie korba w moim LC4 600 to Ci podeśle do takiego "tuningu"
Regeneracja korby na swożeń od ciągnika! Świetne:D
Mikrofiltr ma dodatkowo filtrować olej nim znajdzie się w głowicy i wydłużyć przebieg między wymianami. Ciśnienie tu wielkiego znaczenia nie ma, byle by był i na górze i na dole. Myślałem na początku że właśnie mikrofiltr ma trochę przyblokować ilość oleju w głowicy, by więcej na wał rzucało. Ja mam bez mikrofiltra i jeździ, chociaż zrobiłem dopiero 100km.
larsson8
Wysłany: Śro 21:23, 11 Sty 2012
Temat postu:
Tak myślałem żeby pozbyć się tego mikrofiltra, wydaje mi się że to zbędna utrata ciśnienia oleju??? a wał zrobiłem, korbę morzna dostać orginał w ktm od 620 i roztoczyć wał na swożeń. Ale ja roztoczyłem korbowód, wbiłem tulejke, nowe łożysko, i swożeń od ursusa c 360 cała operacja 150zł zamiast 740zł . patent sprawdzony zroniłem tak juz w kilku motorach i nie było z tym problemu chulały jak trzeba. jak padnie łożysko to wybijam tulejke wbijam nową łozysko, swożeń i dalej jazda
muniek90
Wysłany: Śro 19:37, 11 Sty 2012
Temat postu:
Rozbiłeś wał z ciekawości, czy by założyć nową korbę? Jeżeli korbę to nowych do tego modelu nie ma dostępnych. Pozostaje kupić używany wał w dobrym stanie o co coraz ciężej.
Pompę oleju sprawdzisz szczelinomierzem jak wyżej napisano. Z serwisówki
Wiele osób przy remoncie wymienia sprężynkę bypass. To mogło by przyczyną awarii więc zalecił bym wymianę.
Serwisówki do starej 600 nie znalazłem jeszcze nigdzie, jedynie od 620...640.. Silniki podobne więc dasz radę.
Mikrofiltr możesz wywalić lub kupić nowy za 80zł. Seryjnie był zamontowany w tym miejscu co piszesz.
szakul123
Wysłany: Śro 19:23, 11 Sty 2012
Temat postu:
do skrzyni korbowej olej jest wtłaczany (przewód przykręcony pod cylindrem z prawej strony) prosto na wał wał się kręci i olej jest rozbryzgiwany na wszystkie łożyska w ten sposóbv jest załatwione tam smarowanie
larsson8
Wysłany: Śro 19:16, 11 Sty 2012
Temat postu:
Trochę mnie pocieszyłeś. Tylko którędy ten olej dostaje się na łożysko? Na górze jest otwór (góra korbowodu), a na dole brak jakiegokolwiek otworu poza tym w sworzniu.
Gość
Wysłany: Śro 19:05, 11 Sty 2012
Temat postu:
więc tak, dół korby jest podobnie jak góra smarowana, rozbryzgowo, pompe oleju się sprawdza wg. niektórych serwisówek szczelinomierzem, ale one praktycznie nie ulegają zepsuciu, prędej się zatykają przewody olejowe, lub jakieś kanały w silniku, puszka na silnikiem, w tym modelu to norma, u mnie wgl. jej nie ma i silnik chodzi jak laleczka, wystarczy często zmieniać olej z filtrem i dobrze koreg magnesowy oczyścić, a serwisówke sobie poszukaj na tej stronce albo napisz do mnie na e-mail i ci wyśle
luki14414@o2.pl
larsson8
Wysłany: Śro 18:39, 11 Sty 2012
Temat postu: Smarowanie wału Ktm 600 LC4 91r.
Witam! Nabyłem od pewnego oszusta z Łodzi Ktm 600 LC4 z 91 roku, w którym miał być uszkodzony gaźnik i zablokowany kopniak. Niestety okazało się, że zablokowany jest korbowód. Po rozebraniu wszystkiego, włącznie z rozłożeniem wału na 2 części, nie mogę dojść w jaki sposób smarowany jest korbowód? Na górze (po stronie tłoka) w korbowodzie jest otwór, więc tam jest smarowane rozbryzgowe. A na dole w sworzniu są otwory, ale brak ich w połówkach wału. Nie mogę zrozumieć o co w tym chodzi. Czy to następny patent rzemieślnika? Może ktoś wie, jak sprawdzić pompę oleju (u mnie jest jedna)? Jeszcze jedno pytanie - u mnie puszka z mikrofiltrem jest nad silnikiem - czy to normalne czy ktoś przełożył ją spod gaźnika? Czy masz ktoś może serwisówkę do tego silnika? Za wszelkie rady będę wdzięczny. Z góry dziękuję za pomoc.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin