Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX |
Wysłany: Wto 10:11, 18 Kwi 2017 Temat postu: |
|
No chyba że tak |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 22:17, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
bo 300ta musi miec wiekszy docisk niz 125tka porównaj sobie do 125 2017.... |
|
|
MiSzorSX |
Wysłany: Pon 21:15, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
A ostatnio miałem szanse obczaić 300 exc kumpla z 2017 roku i nie chodzi wcale tak łątwo. Tłoczek chyba 10. W porównaniu do mojego było tylko o połowe lżej naprawde myslałem że lżej chodzi O.O |
|
|
ciernik |
Wysłany: Pon 17:27, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Też o tym myślałem tak po przekątnej, symetrycznie, na próbę, zadziała
Już się trochę bawiłem klamką - rewelacja, jak lekko |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 17:20, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Jak wyjmiesz dwie to moze sie krzywic docisk nie rob tego :p |
|
|
ciernik |
Wysłany: Pon 17:15, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Ta pompa, po zniżkach, nawet nowa w ktm, nie jest jakoś powalająco droga bo około 800zł, hmmm
Co do klamek, to ja też mam swoją ulubioną klamkę z Powerpartsa i np. te niełamki w ogóle mi nie pasują
A jeszcze w ramach testów i z ciekawości wyjmę ze dwie sprężyny z kosza i zobaczymy ile tam jest zapasu w sztywności sprężyn do momentu ślizgania sprzęgła |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 16:59, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Tylko kwestia pompy w sprzegle nic nie zmienisz.
Cgyba ze ddsa wrzucisz alw nie wiem czy sie da
Co dp wgzemplarza to zgadza sie nie wiem czemu ale rozne moto identycznie roznie potrafia chodzic. Podejrzewam ze to kwestia uszczelnien. Ja u siebie teraz wymienilem zestaw naprawczy pompy sprzegla i chodzi zdecydowanie lzej. Stary zwstaw wizualbie bardzo dobry .... a jednak
Mozna pomyslec jeszcze nad klamka inna. Ta midwest niby ciekawa ale za 450 zl to praktycznie cena mniejszej pompy a lepiek miec pompe mniejsza niz klamke ktora mozna uszkodzic. Pomijam ze mi ta klamka nie lezy zbyt kanciasta i zle zrobiona dla niektorych moto - podpiera zawsze tloczek |
|
|
ciernik |
Wysłany: Pon 16:24, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Porównywałem do exc 350 2015 i exc 2502T 2013 - w obu jakoś tak ciężej niż w moim starym 2009
Ale może takie mi się trafiły egzemplarze.
Mam tu też kilka 2008-2010 cały przekrój od 400ki do 530 i w każdym inaczej
Nie że ciężko... ale wyczuwalnie ciężej.
Ta pompa chyba najlepszy kierunek |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 15:57, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
u mnie w 300tce na DDSie sprzegło chodziło że pompowałem pół dnia jednym palcem trialowe sztuczki i sie w ogóle nie męczyłem chodziło mega lekko. DDS musi chodzić lżej z fizycznych zależnosci
wiem ze zawodnicy sobie wrzucaja pompy z 85tek ;D |
|
|
ciernik |
Wysłany: Pon 15:50, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Jeszcze nie DDS. To 2011. Normalnie 6 spręzyn.
Ale te DDSy też wcale nie chodzą tak lekko jak np. w exc 2008-2011
A tej pompy poszukam, zobaczę.
W ogóle to się przymierzam do sx350 z exc i pare rzeczy mi brakuje. Nie wiem czy to ogarnę i czy się polubimy z sxem
Najbardziej przeszkadza mi to sprzęgło i przełożenia.
Chciałbym jeszcze uzupełnić to sprzęgło o taką sprężynę talerzową z exc JUDDER SPRING numer ktm - 78032009000. Ona odpowiada za bardziej precyzyjne dozowanie sprzęgła w momencie styku tarcz i przekładek. To prosty patent a czuć go praktyce mocno. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 15:12, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Mozesz wsadzic pompe sprzegla z jaliejs 85tki tam sa male tloczki.
Sprezym nie ma sensu bo sprzeglo szybko poleci. Nie masz ddsa u siebie ? |
|
|
ciernik |
Wysłany: Pon 14:55, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Podepnę się pod temat.
Poszukuję możliwości zmniejszenia siły nacisku klamki sprzęgła w sxf 350 2011
Od razu tylko powiem że nie są dla mnie ważna długości skoków klamki itd., ważne aby działało lżej.
1. Czy są pompy brembo mniejsze niż farbryczne 10mm? Nie mogę znaleźć w sklepach i używkach.
Ew. Jakieś zamienniki Magury itp.
2. Czy tłoczki wysprzęglików ktm są różnych średnich zależnie od modelów/lat produkcji? Jednym pytaniem czy jest możliwość ingerencji w ten element?
3. Sprężyny sprzegłowe - może ktoś przerabiał temat podmiany na sprężyny o mniejszym nacisku i czy jest zapas aby sprzęgło się jeszcze nie ślizgało? Jeśli tak to w ogóle od jakiego modelu szukać podobnych rozmiarem sprężyn?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie i sprawdzone patenty. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 6:55, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
pompa musi działać na płynie takim jaki jest zalany fabrycznie.
ale wysprzegliki potrafia działać na inny płyn. bo tam jest tylko jeden oring
nie wiem jak w 2T sprawa wygląda
ale w 4T da sie wrzucic do RFSa wysprzęglik brembo z nowszego modelu i pasuje na mineralnym i nic nie puchnie |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Pon 5:45, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Tak myslalem. To w takim razie trzeba wsio zmieniać. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Nie 21:19, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
robi. jak wlejesz dot4 zamiast lhm/magura fluid to spuchną uszczelki |
|
|