Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pią 21:09, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
a jak pasowanie tłok-cylinder ? jakie szczeliny na zamkach pierscieni ;D bo rozumiem że podajesz to bo chcesz zostawic stary tłok czy jak ? |
|
|
jura |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 12:26, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
To normalne. Niezly syf na tloku chyba juz spory przebieg. Rozbierz i pomierz |
|
|
jura |
Wysłany: Nie 11:15, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
I jeszcze jedno po zdjęciu głowicy zauważyłem luz tłoka w stosunku do cylindra. Luz występuje tylko w jednym kierunku.
https://youtu.be/6tHpxZzMnQY |
|
|
paw680 |
Wysłany: Sob 19:11, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
Moim zdaniem próba szczelności głowicy to za mało. Zawory mogły skrzywić się minimalnie, przez co nie będą się obracały w gniazdach. Na to chwilę próba szczelności może wyjść ok, ale nieobracające się zawory podczas pracy doprowadzić mogą do nierównomiernego zużycia przylgni zaworów i gniazd i z czasem głowica straci szczelność. w tedy będą do wymiany gniazda i zawory, także radze oddać głowicę do fachowca na sprawdzenie. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 17:12, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
Po fotkach ci nikt nic nie oceni |
|
|
jura |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 16:50, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
Szczelnosc mozesz zrobic. Ale potem jak glowice masz zdjeta to warto rozpiac zaworki i sprawdzic je |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 16:40, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
Jak masz głowicę na stole to zrób próbę szczelności zaworów.
Jeśli nie ma śladów na tłoku i zaworach to masz fart. |
|
|
jura |
Wysłany: Sob 16:32, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
Głowicę już zdjąłem. Zawory ładnie siedzą w gniazdach, na tłoku nie widać śladów po kolizji. Za chwilę postaram się wrzucić zdjęcia |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 16:07, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
Zmierz luzy zaworowe, to jedyna opcja sprawdzić czy któryś zawór mocno dostał, bez ściągania głowicy. Jeśli przeskoczył przy odpalaniu to jest szansa, że obejdzie się bez dużych kosztów. |
|
|
jura |
Wysłany: Sob 16:02, 18 Mar 2017 Temat postu: SXF 250 2013 przy odpalaniu przeskoczył rozrząd |
|
Do tej pory tylko przeglądałem forum. Niestety jak w temacie przy odpaleniu przeskoczył mi rozrząd. Po zdjęciu góry wszystko wygląda ok. Niestety nie mogę wkleić linków zdjęć z uwagi na ilość postów. Czy jest możliwość sprawdzenia zaworów czy się nie pokrzywiły bez wyciągania ich z głowicy? |
|
|