Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
major000
Wysłany: Wto 8:46, 21 Mar 2017
Temat postu:
Zgadzam się Panowie z wami, na musie 120 w oponie 140 jest fajna trakcja. Mi chodzi tylko o żywotność takiego zestawu. Jesli ktoś zmienia opony i musy często, to nie ma problemu, ale na dłuższą metę taki zestaw nie wytrzyma. Mus 120 ma mniejszą średnicę przez co w oponie 140 pojawiają się puste przestrzenie i tam występuje dodatkowe tarcie, a jak wiadomo musy nie lubią przegrzewania.
Lepszą opcją jest kupno miękkiego musa 140 i nawiercenie go.
KNKS
Wysłany: Wto 0:33, 21 Mar 2017
Temat postu:
major000 napisał:
Trakcja trakcją bo wiadomo, że na mniejszym musie będzie lepiej kleiło, ale trzeba pamiętać że mniejszy mus słabiej dociska oponę do felgi. Jest możliwość, że wciągnie oponę do felgi lub w gorszym wypadku rant opony zejdzie z felgi na zewnątrz i jest po jeździe. Opona przy takim musie jest szybciej degradowana i częściej pękają druty.
Najlepsza opcja to mus 140 i opona 140, ale mus ma być z miękkiej mieszanki.
Nie zgodzę się. Jeśli priorytetem jest trakcja w ciężkim terenie to tylko 120/140. Zależy kto, co i do czego... Osobiście nie lubię mousse. Trzy sezony latam na Tublissie (0,2-0,3 bar) i nie wyobrażam sobie powrotu do pianki. Ale jeśli już to tylko 120/140. Oczywiście w tej konfiguracji stosujemy miękki "mus".
120/140 szybko się uklepuje i jeśli prześpimy moment krytyczny to, istotnie, może nam wciągnąć lub wręcz ściągnąć oponę.
thomas-74-74
Wysłany: Pon 22:40, 20 Mar 2017
Temat postu:
U nas wszyscy co latają na musie to tylko 120-140 opona i nikomu nic nie spada ,nie ma problemu z dociskaniem ,wiadome że mousse sie uklepuje ale częściej rozlatuje się na części
major000
Wysłany: Pon 8:38, 20 Mar 2017
Temat postu:
Trakcja trakcją bo wiadomo, że na mniejszym musie będzie lepiej kleiło, ale trzeba pamiętać że mniejszy mus słabiej dociska oponę do felgi. Jest możliwość, że wciągnie oponę do felgi lub w gorszym wypadku rant opony zejdzie z felgi na zewnątrz i jest po jeździe. Opona przy takim musie jest szybciej degradowana i częściej pękają druty.
Najlepsza opcja to mus 140 i opona 140, ale mus ma być z miękkiej mieszanki.
KNKS
Wysłany: Pon 7:45, 20 Mar 2017
Temat postu:
Jak dla mnie to jest idealne rozwiązanie. Sporo poprawia trakcje względem 140/140.
L00rD
Wysłany: Pon 7:18, 20 Mar 2017
Temat postu: Mousse 120 do opony 140
Witam,
szybkie pytanie, czy stosowanie moussa w rozmiarze 120 do opon 140 ma jakiś sens? Przeszkadza lub daje to coś?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin