Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Abel
Wysłany: Wto 20:13, 28 Mar 2017
Temat postu:
Nie ma na co czekać, zrobić od razu, bo później koszty będą dużo większe.
KristofSX
Wysłany: Pon 22:28, 27 Mar 2017
Temat postu:
robić, koszty nie są duże a jeżdżenie na palonym oleju nie jets zdrowe dla silnika.
CzarekGwiazda
Wysłany: Pon 21:30, 27 Mar 2017
Temat postu:
A czy można z tym jeździc czy lepiej nie ryzykować ??
henio12323
Wysłany: Sob 21:20, 25 Mar 2017
Temat postu:
nie musze miec podobnego przypadku żeby sie orientować w diagnostyce
silnik moze brać olej w zasadzie 3 miejscami
pierscieniami tłokowymi
uszczelniaczami zaworowymi
uszczelką
wymieniłem od najczęstszych opcji
jak tłok sie konczy wyciera - zaczyna brac olej
uszczelniacze podobnie od zyzucia same uszczelniacze sie wycierają, albo ze starosci twardnieją i słabiej uszczelniaja, dodatkowo wycieraja sie zawory oraz prowadnice - luzy szybko uszkadzaja uszczelniacze
uszczelka - to jest opcja raczej tylko teoretyczna, przy dobrze złozonym silniku markowym mała szansa na takie uszkodzenie - ale juz w chinczykach tak sie zdarza.
jednak wazna informacją jest to że moto kopci tylko po rozruchu - wskazuje to własnie na uszczelnaicze - olej po nich spływa do komory spalania - spali, i potem pobiera znikome ilosci których nie widać w spalinach. przy pierscieniach tłokowych - kopcenie sie zwieksza wraz z obrotami i nagrzaniem silnika
uszczelką tez waliło by praktycznie cały czas podobnie
CzarekGwiazda
Wysłany: Sob 20:31, 25 Mar 2017
Temat postu:
Miał pan podobny przypadek??
henio12323
Wysłany: Sob 14:16, 25 Mar 2017
Temat postu:
Uszczelniacze zaworowe na 95%
CzarekGwiazda
Wysłany: Sob 13:17, 25 Mar 2017
Temat postu: Ktm exc-f 250 2007rok dymi na niebiesko na zinnym silniku
Witam,od pewnego czasu jestem posiadaczem ktm-a exc-f 250 z 2007roku.Tydzień temu przeszedł serwis zmianę rozrzadu i ustawianie zaworów,od tamtego czasu na zimnym silniku po dodaniu gazu dymi na niebiesko po rozgrzaniu juz nie dymi.Co mu może być ??.Proszę o pomoc,z góry dziękuję😀
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin