Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kamiltoja123
Wysłany: Pon 20:58, 27 Mar 2017
Temat postu:
Wstawiam kolejny temat z rozwinietym problemem
major000
Wysłany: Nie 14:18, 26 Mar 2017
Temat postu:
Silnik można zarżnąć dużo szybciej niż w 9000 kilometrów.
Sprawdź najpierw stan oleju i jeśli jest go za dużo to zlej do odpowiedniego stanu.
henio12323
Wysłany: Nie 14:16, 26 Mar 2017
Temat postu:
Wymiana tloka. Przebieg nie ma takiego znaczenia. Zarznac da sie w kilkaset km
kamiltoja123
Wysłany: Nie 14:12, 26 Mar 2017
Temat postu:
Silnik ma dopiero 9000km , jaki remont tu ?
major000
Wysłany: Nie 14:11, 26 Mar 2017
Temat postu:
Zapewne olej idzie odmą do puszki filtra powietrza. I teraz masz dwie przyczyny tego stanu, albo za dużo oleju nalałeś i wywala go odmą albo silnik domaga się remontu.
kamiltoja123
Wysłany: Nie 13:52, 26 Mar 2017
Temat postu: Duke ZAGADKA OLEJ W FILTRZE POWIETRZA
Witam , Posiadam Duka 125 (wersja bez ABS) , jakieś 2 tygodnie temu zdecydowałem sie na swap 390 , Silnik z 2014 roku 9000km przebiegu ,sprawdzone . wymieniłem : Silnik , Przepustnice i Ecu . Mam również elektryke której nie zmieniałem zeby nie było błędów od ABS.
Wszystko zostało zrobione poprawnie . Przy kontrolowaniu motocykla i otworzeniu puszki filtra powietrza zauważyłem w niej ciecz konkretnie olej . Olej ciekł również przez dziurkę po lewej dolnej stronie puszki (puszka od 125).Myslalem ze to wina puszki .Kupiłem i wymieniłem na puszke od 390 .Problem nie ustąpił .Po przejechaniu Około 100km olej który wyciekł z puszki zapełnił cały korek od sporego słoika. Wydaje mi się ze przelałem nieco olej ,jak zmieniałem ,lecz nie mam z jakiego powodu dzieje sie coś tak dziwnego . Crying or Very sad
AD1 Postanowiłem zignorować ten olej i jezdzic dalej , po dosc długiej i mocnej przejazdzce gdy zjezdzałem z obwodnicy ,ZSZOKOWAŁ MNIE WIDOK OGROMNEJ CHMURY DYMU WYDOBYWAJACEJ SIE Z WYDECHU !! ! ! PROSZE O POMOC !! !
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin