Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Pisiek
Wysłany: Śro 21:14, 19 Kwi 2017
Temat postu:
Ja miałem taki przypadek w swoim SXFie z 2013r , w serwisie KTMa w KRK pan Kujałowicz coś pokręcił i było jeszcze gorzej, a wystarczyło tylko ustawić czujnik położenia przepustnicy. U kumpla było to samo w blizniaczym motorze.
kochas66
Wysłany: Czw 20:40, 13 Kwi 2017
Temat postu:
Moto złożone na nowym zestawie tłok+cylinder+pierś. wossner,pracuje elegancko,przestał wyrzucać olel odmą lecz na ciepłym nadal potrafił zgasnąc,tps przestawiony na 0,560 i jak ręką odjął,oddany,klient zadowolony
kochas66
Wysłany: Pią 21:53, 31 Mar 2017
Temat postu:
łeb rozebrany,w środku tłok vertex i oczywiscie mokry od oleju,pierścieni olejowych praktycznie juz nie było,bo po włożeniu do cylindra wpadały od razu na dół,czekam na pierścienie i uszczelki i zobaczymy co dalej
A co do kompa to nie mam mozliwosci,nasza firma zbiera sie na lepszego kompa bo dotychczasowy tester nie ma obsługi KTMa,ale japonce,angliki i niektóre niemce ogarniał
henio12323
Wysłany: Pon 21:17, 27 Mar 2017
Temat postu:
mozna też podpiąć do kompa i pobawic sie ustawieniami wtrysku - czasem potrafi wyjśc cos na prawde ciekawego. i TPS tu nie zawsze jest rozwiązaniem
kochas66
Wysłany: Pon 21:05, 27 Mar 2017
Temat postu:
Problem częściowo rozwiązany. Ciśnienie na pompie w granicach z serwisówki.
Sprawdzilem tps i rzeczywiscie był mocno przestawiony,po regulacji na 0,603V silnik normalnie reaguje na manetke,ma moc i sie nie dławi,lecz na wolnych czasami jeszcze potrafi kichnąć i gaśnie w ułamku sekundy. Podejrzewam wtryskiwacz..
KristofSX
Wysłany: Pon 9:04, 27 Mar 2017
Temat postu:
no i tps też do regulacji
MarcinKTM
Wysłany: Nie 23:45, 26 Mar 2017
Temat postu:
Sprawdź cienienie jakie generuje pompa paliowowa
kochas66
Wysłany: Nie 21:44, 26 Mar 2017
Temat postu: KTM SXF 250 2013r - gaśnie
Witam wszystkich.
Mam pewien problem z motorkiem
.
Sprawa wygląda tak; Moto odpala bez problemu,lecz gdy tylko dotknę manetki od gazu od razu gaśnie..
Sprawdzony wtryskiwacz,rozpyla elegancko,wymieniona pompa,tps jeszcze nie ruszany.
Wg pomiarów z manuala,nie zgadza mi sie oporność statora,jest zbyt wysoka, dla niego maksymalna wartosc to 1,6k ohm a w nim jest 1.8k ohm..
Pomocy,bo juz ręce opadają..
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin