Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX |
Wysłany: Pią 22:06, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Dzieki soróbuje tak zrobić |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 21:12, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
nie mam nigdy czasu na strzykawki itp. a nabijajac od spodu jest szansa że sie dobije tez powietrza jak sie np odpowietrznik za mocno wykręci, albo wtłoczy gdzies z wężyka
ja po prostu zalewam od góry odkręcam od spodu, jak nie jest tłoczek wcisniety to w zasadzie grawitacyjnie płyn spłynie u zapełni układ. potem normalnie pompuje - wciskam klamke- luzuje wywala odpowietrznikiem - lub srubą jak nie ma odpowietrznika.
jest jeszcze opcja taka że odkręcasz wysprzęglik wciskasz tłoczek, wlewasz płynu fo zbiorniczka, i puszczasz tłoczek, spręzynka go cofnie, i zassie płynu, i tak do skutku.... potem wystarczy wciskac tłoczek w wysprzęgliku do konca - przy wciskaniu idą bąble powietrza zbiorniczkiem, a potem zasysa płynu. |
|
|
MiSzorSX |
Wysłany: Pią 15:10, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
yhym skoro tak mówisz może i tak a jak to nabijasz w takim razie ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 6:56, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
ale da sie w 100% odpowietrzyć też od góry, ja nigdy nie nabijam od spodu |
|
|
MiSzorSX |
Wysłany: Czw 22:56, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Tak ale najskuteczniejsza. Od góy mogą zostać jakies pęcherzyki a mi terazdobrze chodzi tylko troche ciezxko i bym to wrzystko przeczyścił ale jak zapowietrze to nie mam jak odpowietrzyć :/ |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 7:00, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
aa chodziło o wysprzeglik.
nie musisz go pompować od dołu. to tylko jedna z metod |
|
|
MiSzorSX |
Wysłany: Wto 21:48, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
złoże go jeszcze raza płyn to motorexa. Miałem kupic bloody ale nie mieli |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 6:59, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
jaki płyn chcesz wpompowac odpowietrznikiem ?
jak sie nie otwiera do konca moze byc zasyfiony i sie blokuje, moze też cos byc źle ustawione przy składaniu |
|
|
MiSzorSX |
Wysłany: Pon 21:26, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Stosując się do tego rysunku wyregulowałem dzisiaj zawór. Tylko mam małe pytanko. Wrzystko było by ok gdyby nie to że tylko w pełnym otwarciu zaworu czuli całkiem w prawo czuć tylk orezo im bardziej krece zamykając mam odczucie że nie otwiera się całkowice zawór. Czym to może byś spowodowane ?
|
|
|
MiSzorSX |
Wysłany: Pon 21:23, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
OK wielkie dzieki. WIem co to sag i reszte tez zastosuje . Co do odpowietrznika to wiem że moga być śrubki ale jeżeli chcę wpompowac nowy [płun odpowietrnzik jest niezbędny JEst tak że jest ejdna śruba przewód i druga śruba |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 8:32, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
1) odpowietrzniki musza byc na twój gwint - sa m3 albo m4 zwykle. ktm ma m3 fabrycznie. równie dobrze moga byc srubki. są rózne " szkoły"
2) słabo widac co to za spręzyna, moze daj lepsza fote. ale jak ty nie widzisz cyfr to jak my mamy widziec
3) cos tu nakombinowane masz bo masz jakby 2 nakrętki ? wrzuc lepsza fote. generalnie mozna odpowietrzyc luzujac przewód cały. jak chciałbys dac dowolny odpowietrznik ? moza dac srube z odpowietrznikiem
4) to pokrętło słuzy do ustawianiu SAGu w motocyklu. poczytaj w necie co to jest SAG, po co jest i na co wpływa. w ksiazce serwisowej tez masz opis. w skrócie - tym sie reguluje to jak moto ma siąść pod kierowcą. i musi to byc scisle określone.
5) co do modułu nie mam pojęcia ale jest na nim wybity numer katalgowy, mozna w katalog wklepac i wyskoczy do czego on jest |
|
|
MiSzorSX |
Wysłany: Nie 8:24, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
a reszta pytań ? :/ |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 8:21, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
to są dane dla nowego motocykla. twój juz lata swietnosci ma dawno za sob,a. wiec mozna przyjac ze są ti dane wyjsciowe - od tych dopiero sie zaczyna regulacje.
jak chodzi ok nic ie kombinuj |
|
|
MiSzorSX |
Wysłany: Sob 23:08, 08 Kwi 2017 Temat postu: |
|
A i sie zapytam bo czemu nie To śa fabryczne ustawienia mojego gaźnika
A dysze mam 188 i wolnych 42 :/ Może to w jakiś negatywny sposób wpływać ? zmienić je ? |
|
|
MiSzorSX |
Wysłany: Sob 22:44, 08 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Następne grzebanie przy moto i tysiąc pytań
1.Nie mam odpowietrzników kupować jakiekolwiek czy nie są dedykowane ?
2.Jaka to sprężyna tylko tyle widać cyfr ?
3.Chciałem zalać nowy płyn sprawdzić stan tłoczka itp ale brak odpowietrznika też dać bylejakiego ?
4.Czy te duże pokrętło służy do regulacji wysokości a jeśli nie to do czego ?
5.Czy ten moduł jest oryginalny i czy na pewno z sx ?
Bóg zapłać temu komu będzie się chciało odpisywać na takie głupie pytanie (ale dla mnie jednak ważne ) |
|
|