Autor |
Wiadomość |
seba9003 |
Wysłany: Sob 9:20, 08 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Też nie polecam digitech , tak samo że trzy razy przewijAli i lipa lepiej kupi kupić używkę na olx lub alegro |
|
|
Nixdo |
Wysłany: Sob 6:30, 08 Kwi 2017 Temat postu: |
|
hej ja przewijalem swoj stator w DIGITECH za 350 zl ale nie polecam tej firmy poprawiaja juz 5 raz i zero kontaktu temat dokladniej opisze jak go w koncu odzyskam |
|
|
marc3l |
Wysłany: Pią 21:54, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Stator jest przyczyną. Ktoś zna temat przewijania/regeneracji czy lepiej kupić nowy ? |
|
|
marc3l |
Wysłany: Wto 15:41, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Ma ktoś stator pożyczyć ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 9:10, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
jak sie za lekko dokręci magneto to tak sie moze stać.
w sumie doshyc ciezko zdiagnozować problem, moze na zywo jakies testy by cos pomogły. a tak to ciezko na cos konkretniej trafić....
widziałem przypadki z magnetami luźnymi, czasem chodziło ok, zwykle na wolnych a po dodaniu gazu włąsnei zaczeło strzelac i prychać. ( zmieniał sie zapłon ) a u ciebie tak jakby cos odcinało |
|
|
marc3l |
Wysłany: Pon 9:03, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Dlaczego miałoby ściąć klina ? Zdejmowałem lewy dekiel i wszystko wyglądało prawidłowo. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 8:03, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
są tez firmy którymwysyłasz moduł stator cewki itp itd..... i oni to sprawdzają. ciekawe czy jest szansa że scieło klina na zapłonie bo czasem podobnie to sie moze objawiac |
|
|
seba9003 |
Wysłany: Pon 7:54, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Już nie pamiętam to było w 2015 roku , jak masz możliwość przełożyć z innego to przekładają najwyżej koledze uszczelkę odkupisz |
|
|
marc3l |
Wysłany: Pon 7:33, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Iskra tez była taka słaba ? |
|
|
seba9003 |
Wysłany: Pon 7:18, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Ja dokładnie to samo przerobiałem z 10 razy gaźnik rozbierałem i zawory regulowałem fajkę zmieniłem i kabel i wkoncu to był ten nieszczęsny stator |
|
|
marc3l |
Wysłany: Pon 7:05, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Kręciłem na wszystkie sposoby ta śrubką. Pozbierałem cały gaźnik chyba z 5 razy. Kombinowałem z poziomem pływaka, podnosiłem opuszczałem iglice i bez zmian. Jedyne czego nie sprawdziłem to masa. Może iskra jest za słaba żeby spalić większą ilość paliwa. |
|
|
seba9003 |
Wysłany: Pon 7:03, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Ja też mierzyłem i niby było dobrze , potem zawiozłem do Będzina digitech i stwierdził że stator przewinoł i dalej to samo .oddałem mu z powrotem i mówi że niemożliwe musi działac , wkoncu się wkur... i tu od kogoś z forum kupiłem w fajnych pieniadzach i po zamontowaniu działa elegancko!!! A gościu się z tym pier... ze 3 miechy |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 6:58, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
nie bardzo. jak tam jest ok to stator mozna powiedziec że jest ok.
a rozbierałeś gaźnik czy tylko srubkąkręciłeś ? |
|
|
major000 |
Wysłany: Pon 6:54, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Dla mnie to typowy objaw gaźnikowy. Pokręć dolną śrubą(pod spodem gaźnika) od składu mieszanki i zobacz czy będzie poprawa. |
|
|
marc3l |
Wysłany: Pon 6:46, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Jak stopniowo gaz odkręcam to wkręca się na obroty bez problemu.
Mierzyłem stator wg serwisówki i wygląda w porządku. Między black/red - red/white miałem ok 13 ohm. Można to jeszcze jakoś sprawdzić ? |
|
|