Autor |
Wiadomość |
kucio1 |
Wysłany: Pią 23:21, 30 Wrz 2016 Temat postu: |
|
Aktualne??
Jaką polecacie przesłonę?? |
|
|
kristofexc |
Wysłany: Pon 8:50, 20 Lip 2015 Temat postu: |
|
Witam wszystkich forumowiczów,czy ktoś z Was dorabia może takie przesłony,ja właśnie szukam takiej,mam pękniętą,i mało brakło by się urwała i wpadła do komory.silnik po remoncie.Jestem zainteresowany kupnem |
|
|
kristofexc |
Wysłany: Pon 8:38, 20 Lip 2015 Temat postu: przesłona przepustnicy |
|
Witam.czy może ktoś dorabia takie przesłony przepustnicy,bo mam pękniętą i o dziwo nie wpadła mi do komory. Całe szczęście, bo świeżo po remoncie.Chętnie kupię, Oczywiście w rozsądnej cenie |
|
|
bully |
Wysłany: Wto 19:39, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
stalowa płytka przecież nigdy się nie zużyje wyrobi się aluminiowa przepustnica oraz korpus gaźnika |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 20:56, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
małe porównanie:
oryginał
zamiennik ze stali
zamiennik z alu
Stalowa przelatała sezon u mnie(praktycznie żadnego zużycia) a teraz znajomy testuje ja w xr650 do której wpakował fcr-a
Ja już założyłem aluminiowa i jedyna różnica w stosunku do alu to cichsza praca gaznika. |
|
|
bully |
Wysłany: Wto 9:35, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
Też dorobiłem do lc4ki z alu taką płytkę, najpierw wytoczyłem blachę potem te kółko skleiłem razem na loctite i wyciąłem kształ tej blachy.
Jedno co zrobilem źle to to żę zrobilem je oryginalnych wymiarów, a stara przepustnica jest wytarta i blaszka musi być odpowiedni większa na średnicy.
Jesli ta na allegro jest z kwasówki to ja nie polecam bo wyrobi przepustnice szybciej niż oryginał, a przepustnica około 1500zł.
przejeździłem na aluminiowej blaszce rok i sprzedalem moto, sądze że pojeżdzi jeszcze z kilka lat. |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 16:55, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
możliwe ze bede mial możliwość dorobienia takiej z odpowiedniego alu i puzniej anodowania jej na twardo ale to kwestia dluzszego czasu jeszcze. narazie potestuje ta stalowa z ciekawosci i jak bedzie ok to cos na handel sie zrobi. |
|
|
szakul123 |
Wysłany: Nie 14:56, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
ile byś wołał za dorobienie takowej?? |
|
|
wójo |
Wysłany: Śro 22:31, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
Mnie kosztowala 20zl i kupe pracy, jedynie zeszlifowanie na magnesówce zlecilem znajomemu slusazowi. |
|
|
batsopot |
Wysłany: Śro 22:20, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
podaj ile by nas kosztowała |
|
|
wójo |
Wysłany: Śro 20:48, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
Nie pamietam dokladnie, chyba 3,2 calkowitej grubosci miala oryginalna przeslona, tyle ze ona juz powycierana jest. Nową jest gróbsz o jakies 4 setne mm, no i spasowana lepiej z wózkiem bo oryginal latal w nim w kazda mozliwa strone.
Najlepiej wyjmij swoja z gaznika i zobacz jak to na zywca wyglada bo ze zdjaec wydaje sie latwe do zrobienia a tak naprawde to bardzo precyzyjna robota. |
|
|
kuba2955 |
Wysłany: Śro 20:29, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
jaką to ma grubość? to sobie już blache skołuje |
|
|
wójo |
Wysłany: Śro 20:25, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
Material to zwykla stal, ciezko mi jest okreslic jaki stop ale dosyc twarda, z kawalka walcowanej blachy. wytłoczenia raczej nie sa potrzebne, prawdopodobnie w oryginale sa poto zeby zbic mase i zmniejszyc tarcie.
Nierdzewke odpuscilem bo ciezko znalesc taka która bedzie magnetyczna wiec na szlifierce magnetycznej by mi jej nie obrobili.
To jest pierwsza sztuka, jak bym zrobil jeszcze kilka to mozna by sporo zejsc z wagą. |
|
|
muniek90 |
Wysłany: Śro 20:05, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
Te tylne wytłoczenia jak pod zawory nie są potrzebne rozumiem? Co one moga dawać? |
|
|
kuba2955 |
Wysłany: Śro 19:04, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
jaki materiał? też chyba dorobie sobie tak na wszelki wypadek |
|
|