Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX |
Wysłany: Sob 21:28, 08 Kwi 2017 Temat postu: |
|
25p to rozeriwcona 250 większy tłok człek pewnie inny dyrektor wal korka reszta ta sama |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 21:27, 08 Kwi 2017 Temat postu: |
|
250 i 300 to zawsze to samo 125 i 200 też to jedno i to samo
róznice zaleznie od roczników. ale odnosnie 250/300 to tylko tłok cylinder głowica. ewentualnie jakies elementy zaworu wydechowego inne. moduły zapłonowe też inne. nie wiem czy kazdy rocznik trzeba by po katalogu sprawdzić. ale jako tako nie ma ze to mocniejsze itp. sprzegła czy skrzynie są identyczne |
|
|
brylu |
Wysłany: Sob 21:04, 08 Kwi 2017 Temat postu: |
|
jeszcze jedno pytanko, rozmawiamy o exc od 2012 chodzi o to by miał skrzynie 6, pytanko to czy piec jest ten sam w 250 i 300 tzn te same podzespoły i tylko tak jakby kit 300 (cylek tłok ?) czy coś jest wmacniane lub poprostu mocniejsze? zaley mi też na miarowo żywotniejszej opcji... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 9:36, 08 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Jak dla mnie to 300chyba nawet bardziej nielubi wkrecania po obrotach wiec wiekszej roznicy nie ma. A ja sie odnosilem do teojego sxa
Opisakem swohe odczucia po exc. Ale doskonale wiem jak jezdzi w enduro sx |
|
|
brylu |
Wysłany: Pią 21:30, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
no tak Henio tylko ty porównujesz exc 525 a mi chodzi o sx, w swojej 525 miałeś 6 biegów, a to samo odczucie na 3secie które opisujesz ja mam na sx na przelotach a może nawet gorzej...moc ok bucior jest niczego mi nie brakuje oprócz kitów , które da mi exc i więcej biegów, no i za dwutaktem przemawia to, że sam w nim jestem w stanie więcej zrobić, henio dał pomysł że może jednak exc 300 będzie dobrym zamiennikiem z półki 2t? podobno mają lepszy dół no i troszke więcej mocy więc i prędkość przelotowa lepsza i mniej ''wyciągnięta'' mam na myśli rok produkcji od 2013, przekalkulowałem i przejeżdze ten sezon i w zależności od nakręconych godzin może drugi i wtedy zmiana. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 17:10, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Kristof kup i sam to poczujesz ;D na 4t mam wrazenie ze zasne moto nie jeczy nie szarpie. Przyjemnie sie plynie w 2t jeczy wyje i mam wrazenie jakby chcialo zrzucic kierowce. Po 5 latach na 525 i tysiacach km na 300 tce ktora byla usyawiona na zamulona dosyc meczylem sie mocno na przelotach kondycyjnie |
|
|
MiSzorSX |
Wysłany: Pią 15:21, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Też jestem z Opolskiego |
|
|
krzysztof_eM |
Wysłany: Pią 13:39, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
4 w sx strasznie krótka :/ Jak czasami mieliśmy gdzieś po prostej dolecieć na miejscówkę to nerwy brały |
|
|
brylu |
Wysłany: Pią 13:01, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Reasumując na exc 250 będzie się gorzej przelatywało na prostych odcinkach pomiędzy trudniejszymi terenami niż na 4ro biegowym sx? |
|
|
kristofpro |
Wysłany: Pią 10:49, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Henio wytłumacz proszę dlaczego przeloty na 2t to taka masakra? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 10:39, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
ja bym troche polatał bo to kasa nie do odzyskania
a potem to juz twój wybór.
chociaz na przeloty i CC czy ja wiem czy 2T lepsze. jak dla mnie kazdy prosty odcinek na 2T to była masakra. z kolei na exc 525 przeloty były na prawde przyjemne to samo CC zalezy jaki teren, czasem niektóre zawody CC wyglądaja prawie jak zawody enduro... tam 2T sie lepiej spisze. |
|
|
brylu |
Wysłany: Pią 10:04, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
głównie las, nieliczne górki i podjazdy, wąwozy, sporadycznie piaskownice i tor amatorski, przewiduję cross country winów prudnik głuchołazy (woj opolskie ale pod tym kątem nie wybierajmy moto to raczej okazyjne rekreacyjne występy) i co poradzisz z sx-em jeździć rok? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 9:52, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
pytanie podstawowe : jeździsz las czy tor? jak las to jakie tereny? |
|
|
brylu |
Wysłany: Pią 8:00, 07 Kwi 2017 Temat postu: sx 450 na exc 250 ? |
|
Zacznę od początku
Jestem posiadaczem sx 450 rfs, aktualnie przeprowadzam generalkę pod siebie łącznie wpompowałem około 5 tys w sam silnik, wszystko fajnie motocykl ma być w przyszłym tygodniu do odbioru, lecz już coś mi się uśniło że (nie koniecznie teraz) chciałbym się przesiąść na exc 250 2t i tutaj pojawia się pytanko, czy ja aby nie będę zawiedziony??? i czy to ma jakikolwiek sens poza kosztami eksploatacji?? i czy skoro motam się z myślą zmiany to zrobić to teraz i sprzedać sx dopóki jest zrobiony i nie ruszany czy użytkować rok i sprzedać z przebiegiem 30 mth po generalce w który nikt mi nie uwierzy??(zdaję sobie sprawę że pieniążki zainwestowane pójdą w niepamięć bo silnik będzie zegar a ktoś będzie chciał zbić cene bo będzie kostka naderwana na oponie po przejeździe po asfalcie) |
|
|