Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
raion80
Wysłany: Pią 22:43, 07 Kwi 2017
Temat postu: Remont ktm 620 rx
Witam rok temu kupiłem Ktm 620 rxc z roku 1998 amerykańska wersja europejskiej wersji sx czyli ostrzejszy wałek mapa zapłonowa i waga z 120 kg serwisówce jest napisane 117kg ale mi się wydaje ze ma więcej do sedna polatałem trochę i słyszę już pukanie korby i kopci czyli czas na remont wiadomo jak będę rozpoławiał to już wszystkie łożyska będą nowe a jak mam kupić nowa korbę i robić nikasil tłok nowy to może by trochę tego ktm podkręcić i tak muszę wydać kasę na części i robociznę zakucia wału sprawdzenia i planowaniu głowicy i tu zaczną się pytania do was
1 Szukałem korbowodu wossnera i prox i jak reklamują to piszą że pasuje do ktm sc 620, sxc 625 i 640 a z tego co czytałem to ktm 620 ma prawdziwą pojemność 609 a ktm 625 sxc czy tez 640 ma prawdziwą pojemność 620 a tłoki do wszystkich trzech modeli są te same przynajmniej od wossnera czyli 101 mm a różnica pojemnościowa jest na skoku tłoka czyli na korbowodzie musi być trochę dłuższy i tu jest pytanie , czy korbowód od ktm 625 ,640 podejdzie do wału 620 czy będzie większy skok tłoka czy ja się mylę i niema różnicy na korbowodzie tylko na wale może mi ktoś to wyjaśnić kto robił te motory .
2 czy cylinder od ktm 660 smc podejdzie do silnika sc bo na zdjęciach wygląda tak samo a nie mam porównania w rzeczywistości jak to wygląda wiem tylko ze ma średnice 102 mm .
3 jeśli cylinder od ktm 660 nie podejdzie czy jest możliwość zatulejowania cylindra oryginalnego na średnicę 102mm a może jest możliwość zrobienia nowego nikasilu na starym cylindrze na średnice 102 mm co bym wolał bo i tak te same prawie pieniądze tłoka 101mm jak 102mm i była by większa pojemność
4 głowice muszę robić planowanie i uszczelniacze wymienić zastanawiam się czy nie kupić nowych zaworów od głowicy hf i nie wstawić w starą głowice czy w ogóle podejdą niby czytałem że różnią się tylko zaworami te głowice a może lepiej od razu kupić całą dobra głowice hf jeśli w ogóle taka dostane
5 od jakiego modelu ktm szukać lepszą zawieche bo mam wp 43 tylko nie jakieś 4 komorowe co ceny są z kosmosu a może w cale nie ruszać lag ale czytałem ze na zawieszeniu 525 lepiej się prowadzi motor ale nie wiem dokładnie jakie podejdą podajcie mi dokładna nazwę od czego i jakiego szukać i czy nie będzie dużo kombinowania
to by było chyba na razie wszystko z pytaniami plan jest taki ze z motoru 55 kM chce wyciągnąć ponad 65 KM a nie chce mi się żyda szukać na ten smelc jak zrobię to może parę lat polatam a za 4 tys lepszego nic nie kupie a tu będę miał nowe części w silniku
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin