Autor |
Wiadomość |
bondi70 |
Wysłany: Pon 20:21, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Witam, dzisiaj zamówiłem w serwisie kompletny tłok z pierścieniami, wymienię jeszcze profilaktycznie uszczelniacze na zaworach i sprzęcik będzie jak nowy. Dzięki wszystkim za porady. Pozdrawiam. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 21:20, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
krzysiek919 napisał: | własnie nad tym sie zastanawiam bo na aukcjach to podają różne roczniki jedni 10-13 13-15 a inni 10-15
i nic z tego nie wiadomo |
sx-f 2011-2012 i nowy model 2013-2015, i 2016-2017
excf 2012-2013, i nowy model 2014-2016 i nowy 2017 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 21:10, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
dlatego najlepiej wejść w katalog i sprawdzic daną część i nie bedzie na pewno niedomówień |
|
|
krzysiek919 |
Wysłany: Nie 20:51, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
własnie nad tym sie zastanawiam bo na aukcjach to podają różne roczniki jedni 10-13 13-15 a inni 10-15
i nic z tego nie wiadomo |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:31, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
zmieniała sie na pewno
czy akurat tłok i cylinder mysle że tam nie koniecznie, ale jak chcesz miec pewnosc czekaj aż ktos odpowie albo zajrzyj do katalogów częsci i porównaj numery częsci. jak sie zgadzają to pasuja |
|
|
krzysiek919 |
Wysłany: Nie 20:03, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
panowie szybkie pytanie czy 350 zmieniała sie konstrukcyjnie przez okres produkcji np. 2011 a 2015
głownie chodzi o tlok i cylinder |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 18:02, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
wygląda ok to nie wszystko. pomierz i pewnie wyjdzie że jednak do wymiany |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 17:50, 09 Kwi 2017 Temat postu: |
|
po 200 ja bym tłok zmienił, tym bardziej że masz wszystko na wierzchu. koszt nieduży a masz spokój. |
|
|
bondi70 |
Wysłany: Nie 17:09, 09 Kwi 2017 Temat postu: exc 350 2014 kiedy wymienić tłok |
|
Witam, mam przelatane 200mtg w exc 350 2014, przez wadliwy napinacz przestawił mi się rozrząd. Po ustawieniu rozrządu moto odpalił i pracował normalnie, dla pewności czy nic się nie stało postanowiłem zdjąć głowice i cylinder (na szczęście wszystko ok). Po dokładnym przeglądzie cylindra nie stwierdziłem śladów zużycia, pierścienie i tłok też są bardzo dobre. Moje pytanie brzmi czy wymieniać tłok i pierścienie, czy jeszcze polatać na tym co jest? Dodam że latam amatorsko głównie po szutrach i trochę górek. |
|
|