Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Śro 20:27, 26 Kwi 2017
Temat postu:
nie chodzi o firme o tym napisałem
chodzi o to że oryginały są zazwyczaj igiełka przy igiełce, siła nacisku rozkłąda sie na wiekszą ilosc igiełek, zamienniki czesto sa w koszyczkach z połową iloscią igiełek, z doswiadczenia wiem że to leci szybko.... wiec w tym jedyny problem
a poza tym to oczywiscie - sam nawet czesto stosuje zamienniki i z powodzeniem to sie sprawdza
GaCek
Wysłany: Śro 20:16, 26 Kwi 2017
Temat postu:
henio12323 napisał:
albo nadal szukaj zamienników
ale jak wspomniałem - moze byc problem
Myślisz że INA czy NTN jest gorzej wykonane od oryginału?? Wątpię.
Zakładaj "zamienniki" dobrej jakości i nie wnikaj. Większość łożysk dostaniesz praktycznie od ręki. Wałki serwis a reszta do dostanie bez większego problemu.
Częsty serwis czyt. kontrola i smarowanie wystarczy na długo.
henio12323
Wysłany: Śro 19:15, 26 Kwi 2017
Temat postu:
moze nie byc do twojego modelu
tego duzo nie było wiec nie ma duzo zamienników. pozatym w lc4 nie wymienia sie to tak czesto jak np w EXC i producenci zamienników nie chcą produkować czegoś co nie bedzie chodliwym towarem
opcje są dla mnie takie - przy oszcżednosciach
podobierac łozyska pod wymiar - nie jest to do konca łatwe, bo bywają rózne łozyska, czasem ciezko dobrac odpowiednie, nie mówie o wymiarze a o parametrach.
posprawdzaj tulejki, jak maja jakies slady to mozesz je wymienic z oryginału ( na sztuki kupując )
albo nadal szukaj zamienników
ale jak wspomniałem - moze byc problem
Insanus
Wysłany: Śro 18:29, 26 Kwi 2017
Temat postu: Zestaw naprawczy kiwaczki
Pany przymierzam się do serwisu kiwaczki czy tam łącznika wahacza a dokładniej muszę na wczoraj wymienić te łożysko wahliwe które już wiem, nigdzie indziej jak nie w official ktm sklep nie dostane. Co z resztą, z uszczelniaczami i łożyskami? Szukam zestawów lecz jakoś nie mogę znaleźć.
http://allegro.pl/ktm-sxf-sx-fc-fe-zestaw-naprawczy-lacznika-wahacza-i6082796177.html
znalazłem takie coś ale nie bedzie pasować do mojego moto KTM LC4 400 RA 1995 (super comp). Panowie zaradźta
https://ktmsklep.pl/schemat/33023/pro-lever-linking-lc495#schemes_controls
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin