Autor |
Wiadomość |
oli |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 21:32, 06 Maj 2017 Temat postu: |
|
no to kup arkusz typowo do zaworu |
|
|
sosikon333 |
Wysłany: Sob 21:00, 06 Maj 2017 Temat postu: |
|
tylko jaki arkusz wiele z tych arkuszy nie nadaje sie do zaworu bo nie sa odporne na odkszalcenia i paliwo |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 19:12, 06 Maj 2017 Temat postu: |
|
Najtaniej to kupuc arkusz i sobie dociac ale nie jest to takie proste |
|
|
sosikon333 |
Wysłany: Sob 18:57, 06 Maj 2017 Temat postu: |
|
gdzie najtaniej kupic listki ? |
|
|
Fabian |
Wysłany: Sob 14:58, 06 Maj 2017 Temat postu: |
|
U mnie jeden z karbonowych listków membrany "wyparował". Po założeniu nowych motocykl gada jak nówka |
|
|
amek721 |
Wysłany: Śro 16:51, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
Nawierc małym wiertlem uszczelniacz, wkrec wkręt (ewentualnie dwa), ciągnij kombinerkami za wkret. Będziesz musial zdjąć magneto.
Wracając do tematu to już wiem o co Wam chodzi, mam to samo.
Jeżdżę z tym od sześciu sezonów, zawsze myślałem ze tak ma być, nigdy się nad tym nie zastanawiałem.
W przypadku leciwych sprzętów wydaje mi się, że jest to kwestia zużycia elementów zaworu wydechowego, może delikatnie nieszczelnej membrany, pewny nie jestem.
Swój silnik rozbierałem już wiele razy (wymienione trzy korby, tłoków nie liczę) , wiec mam pewność że wszystko gra. Gaźnik reguluje systematycznie i wiem kiedy trzeba to robić.
Nie wiem za to dlaczego w dwuletnim moto może dziać się to samo, być może moja teoria nie jest prawdziwa. |
|
|
MiSzorSX |
Wysłany: Śro 16:06, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
da się Zmienić bez rozpoławiania ale jak go wyciągniesz ? |
|
|
Fabian |
Wysłany: Śro 15:14, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
Pozwolę sobie dołączyć do dyskusji, mam podobny problem - pacjent Husa 300 - na dole muli (1/4 obrotów), przerywa jak już się wkręci to idzie ogniem. Nawet na luzie jak max szybko dodam gazu to go zadusi i potem ciężko zapalić. Od dwóch dni zmieniam dusze, iglice, świece itd - bez efektu. Jutro na próbę dam gaźnik z innego, działającego motocykla.
Zastanawiam się jeszcze nad dwoma sprawami:
1. Zawór wydechowy - czy cokolwiek może się z nim stać? Poskładany dobrze bo moto w zeszłym sezonie jeździło super. Sprzęt młody - 2015 i 130 mh
2. Uszczelniacz od strony zapłonu - jutro tam zajrzę - da się go zmienić bez połowienia silinka?
Macie jeszcze jakieś sugestie? |
|
|
sosikon333 |
Wysłany: Sob 20:10, 29 Kwi 2017 Temat postu: |
|
wszystko przerobione..... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 20:04, 29 Kwi 2017 Temat postu: |
|
jak wrzucisz inny gaźnik, i bedzie poprawa, to bedzie znaczyło że to problem z gaźnikiem na 100%. ale jak nie bedzie poprawy to albo "cos innego": albo nadal gaźnik. inny wcale nie musi poprawnie pracować
jak stan ok, to dobrze, a teraz zaczyna sie regulacja - iglice mozna wymieniac na inne ( maja inne srednice w róznych miejscach) mozna regulować wyzej nizej na zabezpieczeniu w przepustnicy.... |
|
|
sosikon333 |
Wysłany: Sob 18:08, 29 Kwi 2017 Temat postu: |
|
iglica wyglada ok rozpylacz wyciagany czyszczony najlepiej jak przeloze gaznik od kogos kto ma ten sam model bedzie mozna wykluczyc gaznik w 100 procentach |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 17:04, 29 Kwi 2017 Temat postu: |
|
czyli problemy z iglicą bo to ona decyduje za środek obrotów. ewentualnie jeszcze rozpylacz. zobacz czy iglica nie wytarta, sprawdx z serwisówką jaka masz a jaka powinna byc itp itd........ |
|
|
sosikon333 |
Wysłany: Sob 14:09, 29 Kwi 2017 Temat postu: |
|
jezeli dodaje gazu stopniowo bez biegu na postoju w pewnym momencie dochodze do takiego punktu gdzie silnik wpada w diwne obroty po przekroczeniu tej bariery znowu jest ok do samego konca mysle ze jest to na 1/4 gazu plus minus |
|
|
sosikon333 |
Wysłany: Sob 14:06, 29 Kwi 2017 Temat postu: |
|
reakcja na gaz jest wysmienita nie brakuje mocy wszystko posprawdzane tylko przy 1/4 gazu przed samym otworzeniem zaworu tak mi sie wydaje jest przerywanie i szarpanie co zle wplywa na jazde z predkoscia turystyczna podobny obiaw do tego jak silnik jest zimny |
|
|