Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 21:14, 04 Maj 2017
Temat postu:
uwierz mi że po tym opisie nikt akurat nie powie że mu padło w identyczny sposób. silnik do rozbiórki inaczej tak jak kolega napisał - nie ma co wróżyć
r3x
Wysłany: Czw 12:50, 04 Maj 2017
Temat postu:
Fourier napisał:
Bez rozebrania silnika nikt nic nie wywróży.
Poza tym nie zauważyłeś że wali olej z tłumika albo że go ubywa?
Po części trochę racji masz.. nie sprawdzałem stanu przez te 5mth co zrobiłem, myślałem że jest dobrze a tu niespodzianka :/, pytam się po prostu może ktoś miał podobny problem i akurat zobaczy ten post i mi powie, a z tłumnika nie widziałem żadnych takich rzeczy
Fourier
Wysłany: Czw 12:37, 04 Maj 2017
Temat postu:
Bez rozebrania silnika nikt nic nie wywróży.
Poza tym nie zauważyłeś że wali olej z tłumika albo że go ubywa?
r3x
Wysłany: Czw 12:21, 04 Maj 2017
Temat postu: sx 144, simmerring i remont
Witam, ostatnio jak jechałem z przyjaciółmi, gdy byłem rozpędzony momentalnie, dosłownie w 1/100 sekundy zgasł mi silnik (nie było żadnego zmulenia silnika) i zablokowało tylnie koło, musiałem wcisnąć sprzęgło aby bezpiecznie zjechać na pobocze i się przy tym nie wyglebić, prawdopodobnie pałd mi simmerring i cały olej z silnika uciekł do komory spalania i w nie całe 5/6 mth poszło 0,7 oleju, gdy dolałem oleju przekopałem go i chciałem spróbować odpalić, odpalił mi ale chodził tak głośno że czułem się jak by nie miał założonego tłumnika (harczył), musiałem go trzymać na obrotach i tu jest moje zapytanie... Czy to mogły na szczęście paść tylko łożyska czy też mogła paść cała góra i cały dół i co za tym idzie ładny wydatek $? Motocykl aktualnie u mechanika, ale zacznie go robić gdzieś za miesiąc bo ma dużo roboty, jestem nie cierpliwy i wolę się spytać na forum na czym stoję.
Dodam że motor ma 9-10 mth po założeniu nowego tłoka i cały czas przyjmował bogatszą mieszankę z paliwem
Motocykl opisywany prze zemnie to KTM SX 144
model:2008
wyprodukawny:2007
Dziękuję za pomoc
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin